1. leht 1-st
Turbot ei kuule(diisel)
Postitatud: 31.12.2004 12:15 47
Postitas veix2
kuidas aru saada et turbo töötab,kõrvaga küll kuulda pole et midagi viliseks.
Postitatud: 31.12.2004 14:30 14
Postitas ravia
Omal töömasinaks Citroen Jumper.Külmalt kuulda õrna vilinat(tühikäigul),soojalt vaikus.Uuematel mootoritel on nad vaiksed.Kui tõmme peale 2,5tuh.pööret uimane, siis turbo õhtal.Sõida mingi helitakistuse kõrval(maja,aed),gaas põhja,kui kuulda õrna vilinat-turbo töötab.
Postitatud: 31.12.2004 15:30 42
Postitas veix2
Külmalt on tõesti natuke kuulda kui pea aknast välja pista ja pedaaali tallata aga soojalt on vaikus majas.Tõmme samasugune 2000 ja 3000 peal,vahet pole

.
Postitatud: 01.01.2005 12:09 19
Postitas ristot
diisli turbo töötab 2000 pöördejuures juba täis võimsusel.
Postitatud: 01.01.2005 15:13 07
Postitas kadakas
ristot kirjutas:diisli turbo töötab 2000 pöördejuures juba täis võimsusel.
Tahad sa väita et et turbiini rõhk ei muutu peale 2000 pööret.

Postitatud: 02.01.2005 19:22 46
Postitas vanaisa
turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
Postitatud: 02.01.2005 23:06 39
Postitas marx
pigista käega lõdvikut, mis tuleb turbost,anna pööret ja kui tunned, et hakkab suruma, siis turbo töötab.
Postitatud: 02.01.2005 23:44 48
Postitas kadakas
vanaisa kirjutas:turbo ikka annab kõrvaga tabada kui kuulata. Tee kapott lahti ja aja masin pöördesse. Mis puutub aga et kuna kostab: siin annaks omapoolse soovituse. turbo tegelik töö algab jah olenevalt margist 1500-2000 pöörde juures diislitel. Samas aga korralikult kostab vile siiski alles kuskil 3500 juures. Ja muidugi tõusevad turbo pöörded sõltuvalt mootori pööreteast ja sellest turboüleleedimisega mootori miinused ongi. Puudub ühtlane ülelaadimine - see on suuresti sõltuvuses mootori pööretest
huvitav miks see miinus siis on,mis sa tahad et turbiini tootlikus oleks constant ,kuhu sa selle õhu siis tühikäigul topiksid

Postitatud: 03.01.2005 00:47 37
Postitas acid
dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
Postitatud: 03.01.2005 02:04 39
Postitas kadakas
acid kirjutas:dum dum diislite kohapealt,aga ei hakka uut teemat tegema,lihtsalt huvitaks kui turbo ei tööta kas siis hakkab mootor tuuritades rohkem tossama kui töötava turboga??
jah,sest õhku ei jätku täielikuks põlemiseks ja selle resultaat on tume suits sumbutist
Postitatud: 03.01.2005 06:02 42
Postitas Viljar
Keera õhufiltri kaan maha tiri filter välja, tee kõik ümbrus ilusti puhtaks ja siis pane käima ja anna talda, vat siis kuuled ilusti mis häält teeb turbo ja kuidas ta sul seisma jääb ja mis iganes.
Oli meil siin kunagi üks 2.4 millel oli ikka turbo nii kuttu, et kui pedaali lahti lasid, siis suisa nägid kuidas turbo kräuksti seisma jäi

aga kui aus olla, siis ei saaks nuriseda, et see auto edasi ei läinud.
Postitatud: 03.01.2005 10:01 01
Postitas Ailer
Diisli turbo töötab koguaeg, mida kõrgemad pöörded seda kiiremini töötab turbo. Vilinat ei olegi eriti kuulda, kui summutaja on terve,kui kuskil auk siis on vile taga. Vilet kuuleb ka siis kui kükitad taha summutaja juurde maha ja kuulad. Vile ei olegi mingi näitaja. Kui tahad vilet siis pane ülerõhu klapp vahele siis vilistab nagu rallikas.
