1. leht 1-st

autamaatkast õhtal?(diisel) KORRAS

Postitatud: 27.12.2004 08:23 09
Postitas Ailer
524 -90 neljakäiguline automaat. Eile viskas millegipärast 4 käigu välja ja kohalt minnes ei võta igakord vedu kohe taha. Vahel võtab vahel mitte,lisaks vahel poob teise käiguga. Asi vist omadega läbi? :cry: Õli sai vahetatud suve lõpul.
Aga imelik on see, et tabloo mis näitab, milline käik sees on ei näita, et kast oleks rikkis, äkki kasti aju jamab?

Äkki kellelgi müüa 4-ne kast.

Postitatud: 27.12.2004 09:43 28
Postitas Aare
otsi pädev remondikoht, ise seda korda ei tee

romulast kaste ära osta (neist 80% ei tööta)

kui väga vaeseks pole sõidetud, võib arve isegi 5000ga piirduda (mõned kettad ja tihendind)

Postitatud: 27.12.2004 11:29 00
Postitas Ailer
Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???

Postitatud: 27.12.2004 12:17 45
Postitas priitv8
Ailer kirjutas:Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???
Sa võid senikaua siin surfata:
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... echlib.htm

Postitatud: 27.12.2004 13:11 48
Postitas Ailer
kahjuks või õnneks ei saa nii hästi ingliskeelest aru, et mingeid järeldusi teha :oops:

Postitatud: 28.12.2004 22:10 04
Postitas Madis
Kui autoga sõita tahad, unusta kasutatud kastid ära. Remont ei pruugi hirmkalliks minna, kui õigel ajal jaole saad. Tean soovitada tasemel kasti-meest, kes selle tööga igapäevast leiba teenib. Minu teada võetakse seal kast maha ja pannakse peale ka, kui vaja. Tüübi nr 56959568, asub tatari tänaval. P.S. paljud esindused käivad oma kastidega tema juures, reval auto, saksa auto jne...

Postitatud: 30.12.2004 08:24 52
Postitas Ailer
tänud kõigile kes vastasid. Läksin kergemat vastupanu teed ja ostsin hollandis avarii teinud auto pealt (324td). Nüüd vahetab nii sujuvalt käiku, et ei saagi aru, ennem käis kiirendades ikka väike jõnks läbi.

Postitatud: 18.09.2007 08:13 53
Postitas -Klen-
Vana teema, aga otsing eriti targemat tulemust ei andnud.


Küsimus siis, et kohati käib jõnks läbi ja kohati mitte, kas see saab tulevikus probleemiks?
Ja teine asi kui auto on paar tundi seisnud, siis esimese ja teise käigu vahe venib 3500-4500rpm-ni ja teeb ka üsna hea selgalaksamise kui vahetab, samas kui kohe hoog maha pidada, siis teist korda vahetab ilusti 2500rpm pealt teiseks, ainult väikse jõnksu teeb. Peabki nii olema või tasub mul varakult raha koguma hakata remondi/uue käimari jaoks?

Tänud neile, kes aidata oskavad!

Postitatud: 18.09.2007 08:31 59
Postitas AARE540
Kasti õli oled vahetanud? See selgalajatamine peaks viitama sllele, et kasulik oleks õli ära vahetada.

Postitatud: 18.09.2007 08:59 48
Postitas -Klen-
Õli vahetatud, seda küll iseseisvalt ja olude sunnil (radiaatori toru läks puruks), aga kui selgalaksamine õli kaela ajada, siis kuidas seletada seda et sõitu alustades vahetab esimest korda käiku kõrgemalt kui edaspidi?

Postitatud: 18.09.2007 09:25 20
Postitas Tauri
nii peabki olema- sellega saavutab kastiõli kiiremini õige töötemperatuuri!

Postitatud: 18.09.2007 09:31 00
Postitas -Klen-
Tauri kirjutas:nii peabki olema- sellega saavutab kastiõli kiiremini õige töötemperatuuri!
Kas see saab normaalne olla, et kui talvel tahaksin mootorit soojendamise asemel vaikselt soojaks sõita, siis pean esmalt külmal mootoril tuurid põhja laskma?

Postitatud: 18.09.2007 12:13 48
Postitas Cardo
Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.

Postitatud: 18.09.2007 13:58 48
Postitas -Klen-
Cardo kirjutas:Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.
Ses osas julgen vastu vaielda, kanalid on küll õlised, aga mootor on läbi külmunud, ja -25c´ juures on metall kerge murduma hoolimata sellest, et mootor on õline.

Postitatud: 18.09.2007 17:39 43
Postitas Cardo
poole minuti kuni minutiga toimub juba piisav soojenemine, sõltuvalt mootori tüübist ja sõites on liikumises ka muud külmunud mehhanismid, pöörded ei ole ju punases kui käiku vahetatakse ma eeldan

Postitatud: 20.09.2007 15:09 37
Postitas ikkamina
Masinaks E39, 528, automaat, mure siis selline, et nüüd on ilmad külmemad ja hommikul kui sõitma hakkan ja kast käiku vahetab 1 -> 2 käib selline tugevam jõnks läbi. 2->3 pole enam tunda. Kas see võib olla, et kasti õli on külm/paks ja sellega seoses on natuke raskendatud käiguvahetus? Peale ca 5 min. sõitu normaliseerub, vahetus pehme ja sujuv.

Või on õli vähe? Peaks kastil õli vahetama?