1. leht 1-st

524 TD mure

Postitatud: 23.12.2004 18:04 15
Postitas lauri86
Külmalt läheb hästi käima, võib-olla on mõned eelsüüte küünlad läbi või pihustiotsad, kuid käima läheb normaalselt. Kui aga mootor soe, auto enam võtmest ei käivitu, tõmmates või tõugates läheb aga kohe. filtrid ja asjad on kõik vahetatud.

Äkki oskab keegi veel öelda, kust otsida probleemi, kui ei tööta tahokas ja jahutusved. temp.?

Ette tänades Lauri

Postitatud: 23.12.2004 19:28 07
Postitas Viljar
Pumbapea otsa saanud, kütuseetteandepump ei tööta, imeb kuskilt õhku.
Võimalui on mitmeid, nii raske seletada, lihtsam oleks ise silm peale visata.
Näiteks soovitan selle murega Aivari poole pöörduda.
Aivar 5062088

Postitatud: 23.12.2004 19:39 07
Postitas Valdek
auto aasta arv oleks ka abiks...a arvata võib et tegemist isendiga mis aastast 88-91...ja kõrgsurvepump omadega otsas siis...

Postitatud: 23.12.2004 20:13 15
Postitas lauri86
jah, aastaarv oli õigesti pakutud, kuid nüüd selgus lisaks kõigele, et starter veel õhtal. Aga ega viga ei saa olla pihustites või küünaldes? Aga kui olekski pump, kas ta siis mitte külmalt ka ei peaks käivituma (iseenesest mootor tiksub kenasti)

Postitatud: 24.12.2004 10:07 30
Postitas siim528
miskipärasta arvan et kui sa starteri äara vahetad siis on ka su mure lahendatud.

Postitatud: 24.12.2004 11:15 13
Postitas einar
see on raudpolt pumba viga, soojalt käivitamine ongi 2,4 diisli (elektroonilise pumba) probleem kui pump kulunud, ja oi kui palju na olen selliseid näinud

Postitatud: 24.12.2004 13:25 39
Postitas Lauri_L
paraku pean minagi nõustuma sellega, et viga pumbas...

samas kui asjale positiivsest küljest läheneda, siis olen tähele pannud, et lähiajal 2,4td pumpasid ikka liigub, aga mis seisukorras need on, seda ei tea, samas, ega nad kõik ka vigased olla saa?

Postitatud: 24.12.2004 16:52 31
Postitas Viljar
Noo eks neid 2.4 pumpasi küll liigub rohkem kui 2.5 omasi, aga ja tõesti mis seisukord neil on :roll: Masksad 5-7 tonni ära ja võibolla nädala pärast annab asi samamoodi saba, aga uue osa hind on 7000-8000.- pluss töö tuleb kokku ca 10000.- aga sa vähemalt tead, et sellega enam probleeme sinu ajala ei tule, kui sa just ei plaani selle autoga mingi 300000 läbi sõita.

Postitatud: 24.12.2004 19:17 07
Postitas Raino
Jah juhtub seda et pumba jaoturpea kipub ära väsima siis see asi kah juhtub et ei taha käivituda.
Sa tee sellien nipp et lase mootor soojaks ja lase ming aega seista nin gproovi siis käivitada aga kui laseb ikka käjjata siis jahuta veega pump maah ning oota minig 10 min ja kui siis läheb samamoodi käima nagu külmal tlaksust siis on pumbajaotur pea õhtal..Maksab 6500 (see on sõbrahind) eeki.


See pmba teema on nii levinud et selels siin EBK foorumis palju juttu olnud ning uuri kah Auto24 foorumist BMW alt.Seal kah sellest palju kordi juttu olnud..

Postitatud: 25.12.2004 17:50 27
Postitas lauri86
Aga on kellelgi aimu miks jahutusvedeliku temp. näidik ei tööta, vaid lööb kohe "põhja" e. punase peale siis? Ja oskab ehk keegi seletada, kust tal tahokale impulss tuleb, see ka ei tööta kurask.

Igatahes Häid Pühhi kõigile!
Lauri

Postitatud: 25.12.2004 18:59 25
Postitas Viljar
Äkki on sul näidikuplokk otsa saanud.

Postitatud: 25.12.2004 21:53 54
Postitas Valdek
Lauri86 kirjutas: Ja oskab ehk keegi seletada, kust tal tahokale impulss tuleb, see ka ei tööta kurask.
Lauri
hooratta pealt võtab, asub enam-vähem starteri all see andur...

Postitatud: 25.12.2004 23:01 40
Postitas priitv8
Valdek kirjutas:hooratta pealt võtab, asub enam-vähem starteri all see andur...
kas see mitte ikka läbi DDE ei käi? Kui vända andur ise tuksis oleks siis ei saaks DDE ka oma tööga hakkama.

Postitatud: 25.12.2004 23:14 20
Postitas Valdek
priitv8 kirjutas:
Valdek kirjutas:hooratta pealt võtab, asub enam-vähem starteri all see andur...
kas see mitte ikka läbi DDE ei käi? Kui vända andur ise tuksis oleks siis ei saaks DDE ka oma tööga hakkama.
täpselt nii ongi, kui hooratta juures asuv andur tuksis on, ja sealt info ajusse ei jõua...siis tulemus on see, et käivitades mootor käivitub, aga viskab pöörde ka kohe piirajasse...järel juba proovitud...

Postitatud: 08.01.2005 18:06 43
Postitas lauri86
Nonii, nüüd sai aega asjaga tegeleda ja starter esialgu vahetatud. Nüüd läheb käima ka soojalt, kuid pika käiamise peale. Huvitav kas tal moto ei või kuuma saanud olla? Krt hirmutati selliste juttudega. Külmalt käivitades mootor turtsub nii mis jube, eelsüüte küünlaid ja pihusteid pole olnud aega ega ka ressurssi vahtada.

Kus kohas üldse oleks võimalik pumpa ja pihusteid kontrollida?

Lauri

Postitatud: 08.01.2005 20:47 53
Postitas lauri86
tekkis veel selline küsimus, et panin peale vana tüübi mootori starteri, aga ühte juhet pole seal nagu kuhugile panna. Vool peale on, tõmbereleele juhe on, kuid mis juhe see kolmas on, mis vanal starteril eraldi oli ja kuhu see nüüd panna?


Lauri