324td (89a) probleem
Postitatud: 21.12.2004 21:56 55
Tere,
Probleem on selles, et mootor ei taha enam külmalt käivituda ja kui läheb käima, siis on hirmus jõuetu. Samas soojalt on asjad nii nagu nad oli siis, kui kõik oli veel korras(ka tahmasuse testi läbis veaga OK). Teine asi on see, et enam ei ole tunda turbo rakendumist ja ka jõudu on vähem. Mis veel silma paistab, on see, et turbo membraani varras ei tundu liikuvat.
Kui süüde sees tallata gaasipedaali 5 korda põhja(mis peaks andma veakoodid) siis vilgutatakse koodi 3. Internetist infot otsides (ja veendudes, et diislite kohta on väga vähe infot) leidsin ma mingid veakoodide seletused, mis nagu ütleks, et DDE1 puhul(mis peaks nagu olema) tähendab see jahutusvedeliku temperatuurianduri viga. Mulle endale tundub, et temperatuurianduri viga võiks selliseid probleeme tekitada küll.
Temperatuuriandur on tal 3 kontaktiga - tundub, et üks ots läheb näidikuplokki ja teine mootori juhtplokki. Näidikuploki temperatuurikell igatahes näitab õieti.
Mõõtsin ka andurisse tulevaid pingeid, need olid vastavalt 3.35V ja 4.99V. See 3.35 tundub nagu natuke veider pinge olevat?
Kas ehk keegi oskab nõu anda - mida annaks veel näiteks kodustes tingimustes kontrollida jmt.
Aitäh!
Tõnu
Probleem on selles, et mootor ei taha enam külmalt käivituda ja kui läheb käima, siis on hirmus jõuetu. Samas soojalt on asjad nii nagu nad oli siis, kui kõik oli veel korras(ka tahmasuse testi läbis veaga OK). Teine asi on see, et enam ei ole tunda turbo rakendumist ja ka jõudu on vähem. Mis veel silma paistab, on see, et turbo membraani varras ei tundu liikuvat.
Kui süüde sees tallata gaasipedaali 5 korda põhja(mis peaks andma veakoodid) siis vilgutatakse koodi 3. Internetist infot otsides (ja veendudes, et diislite kohta on väga vähe infot) leidsin ma mingid veakoodide seletused, mis nagu ütleks, et DDE1 puhul(mis peaks nagu olema) tähendab see jahutusvedeliku temperatuurianduri viga. Mulle endale tundub, et temperatuurianduri viga võiks selliseid probleeme tekitada küll.
Temperatuuriandur on tal 3 kontaktiga - tundub, et üks ots läheb näidikuplokki ja teine mootori juhtplokki. Näidikuploki temperatuurikell igatahes näitab õieti.
Mõõtsin ka andurisse tulevaid pingeid, need olid vastavalt 3.35V ja 4.99V. See 3.35 tundub nagu natuke veider pinge olevat?
Kas ehk keegi oskab nõu anda - mida annaks veel näiteks kodustes tingimustes kontrollida jmt.
Aitäh!
Tõnu