1. leht 1-st

BMW325i E36 Starteri remont.

Postitatud: 20.11.2004 12:25 37
Postitas Henrik88
Panen siis asja kirja, mida on vaja teha.
Kapoti alt maha võetavad asjad: kojamehed , plastik kojameeste alt, vahesein salongifiltrite juurest, mootori plastikosad, pihustid, sisselaske kolektor, õhufilter, õhulugeja. lahti ühendada hunnik voolikuid. UMist öeldi et tuleb lahti lasta summuti ja käigukasti tagumised padjad.(ei pidanud lahti laskma, pääses niisama poltidele ligi. Starter ise on kinni 3 poldiga.2 kasti küljes( 17 võti ja 12 tähik) ja mootori küljes(17 padrun). Starter sai maha võetud ja laiali. Katki oli plastikjubin pendixi juurest. (käivitades vilistas ja ei lasknud pendixit tagasi kohe). Sai eraldi osta 200 eek. Ja siis uuesti kokku laduda. Tehtava töö juures võiks kontrollida ja vahetada veel roolivõimendi õli ja salongi mikrofiltrid.
Remondi aeg 8 tundi ( sees lõuna , varuosade otsimine ja päris mitu suitsupausi.
Kahjuks ei olnud fotokat muidu oleks pilte ka teinud.
Kui on küsimusi vastan hea meelega.
Kui on vales kohas võib ümber tõsta.

Postitatud: 20.11.2004 18:19 27
Postitas meph
Oleks teadnud, et mul käivitades uuel mootoril külmast peast starter peale kipub jääma, oleks selle mootorit peale tõstes üle vaadanud. Praegu nagu üldse ei kutsu kogu seda kompotti uuesti laiali lammutama :(

Postitatud: 21.11.2004 21:38 29
Postitas Henrik88
Pendix või see plasmass saba andnud.