K: mis viliseb M50???
Postitatud: 15.11.2004 22:13 54
Tere,
320, vanosega M50 nurrub kapoti all. probleem järgmine:
mootori töötades, saadab seda vilin... see on olnud seal juba ammu ja aegamisi olen üritanud ka sellest lahti saada, aga tänaseks päevaks ikka veel edutult...
mida olen teinud? rihm, rihmarattad (2tk) vahetatud... arvasin et ainus variant veel geneka laagrid, kuid ka genekaga käisin remondis ära, öeldi et laagid ok, kuid minu nõudmisel vahetati vähemalt esimene ära... panin külge tagasi, ikka vilin alles...
selline tunne, et see tuleb kuskilt sissevõtukollektori selle plastikust sõrestiku alt või siis kuskilt genekast altpoolt, aga aru ma täpselt ei saa mis see on... kanali võimalust ei ole, olen asja vaadanud ainult ülevalt poolt.
kes seda mootorit teavad, äkki oskate öelda, mis liikuvad osad sealkandis veel paiknevad mis pidevat vilinat võivad põhjustada?
selgituseks veel niipalju, et koormuse taha lülitades, muutub vilina toon (nt tuled, klaasi soojendus)... ise olen veel mõelnud, et kus roolivõimendi paikenb, kas see ei või viliseda?
ahjaa - kui armatuuris kellaplokk lahti ühendada, kaob ka vilin!!!! kuid kui siis töötava mootoriga, mingi 3000rpm anda, tekib vilin tagasi ja jääb.
any comments?
thanks,
slipp
320, vanosega M50 nurrub kapoti all. probleem järgmine:
mootori töötades, saadab seda vilin... see on olnud seal juba ammu ja aegamisi olen üritanud ka sellest lahti saada, aga tänaseks päevaks ikka veel edutult...
mida olen teinud? rihm, rihmarattad (2tk) vahetatud... arvasin et ainus variant veel geneka laagrid, kuid ka genekaga käisin remondis ära, öeldi et laagid ok, kuid minu nõudmisel vahetati vähemalt esimene ära... panin külge tagasi, ikka vilin alles...
selline tunne, et see tuleb kuskilt sissevõtukollektori selle plastikust sõrestiku alt või siis kuskilt genekast altpoolt, aga aru ma täpselt ei saa mis see on... kanali võimalust ei ole, olen asja vaadanud ainult ülevalt poolt.
kes seda mootorit teavad, äkki oskate öelda, mis liikuvad osad sealkandis veel paiknevad mis pidevat vilinat võivad põhjustada?
selgituseks veel niipalju, et koormuse taha lülitades, muutub vilina toon (nt tuled, klaasi soojendus)... ise olen veel mõelnud, et kus roolivõimendi paikenb, kas see ei või viliseda?
ahjaa - kui armatuuris kellaplokk lahti ühendada, kaob ka vilin!!!! kuid kui siis töötava mootoriga, mingi 3000rpm anda, tekib vilin tagasi ja jääb.
any comments?
thanks,
slipp