E34 kojameeste puks
E34 kojameeste puks
Huvitaks siis selline asi,et kui paju need puksid maksavad?? Mis materjalist need on,kumm??? Kas kellelgi on olemas mingeid mõõte,et neid ise teha.
Nojah, seal müüakse sulle arusaadavalt terve koost.hillarr kirjutas:Kust te neid pukse tellite. UM'is öeldakse kojameeste kohta, et seda saab tellida ainult täiskomplektis. Ehk siis kogu süsteem mille hind midagi 3kEEK kanti.
Mis siiski ei tähenda seda, et asja saaks peenemateks pulkadeks lahutada.
Ma oletan (pole seda puksi veel lahti võetuna näinud), et iga treial saab selle tegemisega hakkama, kui mõõdud ette anda.
Saksa e34.de foorumis oli kellelgi neid isegi pakkuda, kui mälu ei peta. Aga nii lihtsa asja peaks ka siin tehtud saama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui Sa need puksid ja võllid näpus tuleksid, siis saaks ju mõõdud võtta ja pildidki teha. Krt kahju ainult et mul omal ühtegi tuttavat treialit ei oleMiki-Hiir kirjutas:Vabalt saaks 2 päeva ilma hakkama kui keegi julgeks garanteerida, et selle tulemusena saab puksid vahetatud ja kojamehed ei käi enam vastu kapotti
Niikuinii läheb auto remonti ja seisma paariks päevaks.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Probleem on selles, et mul pole õrna aimugi kuidas kogu see kola maha käib ja kardetavasti puuduvad ka vajalikud tööriistadpriitv8 kirjutas:Kui Sa need puksid ja võllid näpus tuleksid, siis saaks ju mõõdud võtta ja pildidki teha. Krt kahju ainult et mul omal ühtegi tuttavat treialit ei oleMiki-Hiir kirjutas:Vabalt saaks 2 päeva ilma hakkama kui keegi julgeks garanteerida, et selle tulemusena saab puksid vahetatud ja kojamehed ei käi enam vastu kapotti
Niikuinii läheb auto remonti ja seisma paariks päevaks.

Indrek
Nii, treialiga hakkab vist lahenema.Miki-Hiir kirjutas:Probleem on selles, et mul pole õrna aimugi kuidas kogu see kola maha käib ja kardetavasti puuduvad ka vajalikud tööriistad
Maha saab nii, et plastraamid ära, varred maha ja salongiventikas vist ka vaja välja rookida. Ainus eriline tööriist, mis vaja võib olla on tõmmits varte nuutide otsast maha võtmiseks sest omal ma proovisin aga käe jõuga ei saanud kätte. Ülejäänud asjad peaks isegi auto võtmekomplektis olemas olema.
Äkki ma leian kuskilt mingi juhendi ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii, vahepeal siis vanemate ja targematega nõu peetud
Teema tundub olema selline, et seal ei ole originaalis mingit puksi vaid võll istub otse selles alumiiniumsulamist raamis. Ja võllile endalegi pidi lohk sisse kuluma
.
Seega tuleks Sul, Miki-Hiir, tulla koos kogu krempliga truumu juurde.
Sinna saab need puksid teha, aga võll tahab siledaks ajamist ja puks selle alumiiniumi sisse kinnitamist. Viimane pidavat veel ka väga rabe olema. Nii et natuke on lisaks treimisele vaja ka konstrueerida.

Teema tundub olema selline, et seal ei ole originaalis mingit puksi vaid võll istub otse selles alumiiniumsulamist raamis. Ja võllile endalegi pidi lohk sisse kuluma

Seega tuleks Sul, Miki-Hiir, tulla koos kogu krempliga truumu juurde.
Sinna saab need puksid teha, aga võll tahab siledaks ajamist ja puks selle alumiiniumi sisse kinnitamist. Viimane pidavat veel ka väga rabe olema. Nii et natuke on lisaks treimisele vaja ka konstrueerida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ventikat ennast päris maha polnud vaja võtta, aga selle korpuse pidi küll lahti võtma ja vot pärast selle tagasisaamisega oli ikka paras peavalu.truumu kirjutas:535-l näiteks on vajaValdek kirjutas:ventikat pole vaja maha kakkuda...
ja kõigil neil, kellel on see "vastusuruva mehanismiga" kojad...
Aga samas, võibolla päris maha võttes oleks kogu see asi lihtsam olnud

Ah ja see asi ka veel, et kunagi kevadel kui uurisin ühe treiali käest, siis ta arvas, et tonniga teeks need puksid ära küll

Eks tuleb mingi päev ette võtta kuigi paistab rohkem kui paari päeva jagu ilma kojameesteta sõitu olevat.priitv8 kirjutas:Nii, vahepeal siis vanemate ja targematega nõu peetud![]()
Teema tundub olema selline, et seal ei ole originaalis mingit puksi vaid võll istub otse selles alumiiniumsulamist raamis. Ja võllile endalegi pidi lohk sisse kuluma.
Seega tuleks Sul, Miki-Hiir, tulla koos kogu krempliga truumu juurde.
Sinna saab need puksid teha, aga võll tahab siledaks ajamist ja puks selle alumiiniumi sisse kinnitamist. Viimane pidavat veel ka väga rabe olema. Nii et natuke on lisaks treimisele vaja ka konstrueerida.
Imelik, et alumiiniumist raam kulutab rauast võllile lohu sisse ... aga kui see võll nagu ise ära kulub, siis võlli siledaks ajamise puhul jääb see igaühel erinevas läbimõõdus ja ühtset puksi kõigile ikka leiutada ei õnnestu või kuidas?
Indrek
Tundub nii jah. Aga ise pole ma seda asja autost välja võetuna veel uurinud. Aga truumul on oma autol juba praktikas läbi tehtud. Tal küll ka see ADV ehk reguleeritava survega kojamees, aga tont sellega. BTW kui Sul vaja mahavõtmise juhist, siis saan paar pilti saata küll. e-mailile näiteks?Miki-Hiir kirjutas: ... aga kui see võll nagu ise ära kulub, siis võlli siledaks ajamise puhul jääb see igaühel erinevas läbimõõdus ja ühtset puksi kõigile ikka leiutada ei õnnestu või kuidas?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui keegi tahab näidist, siis üks kojameeste süsteem mul on garaashis vedelemas...
Tahtsin selle oma autole peale panna, kuid pole siiani viitsinud veel lammutama hakata ja ka see pole mitte ideaalses korras, vaid veidi parem, kui see mis hetkel kasutuses.
Kui see aitab kojameeste probleemi igaveseks lahendada, võin selle kasvõi mitmeks kuuks välja laenata kui tarvis.
Tahtsin selle oma autole peale panna, kuid pole siiani viitsinud veel lammutama hakata ja ka see pole mitte ideaalses korras, vaid veidi parem, kui see mis hetkel kasutuses.
Kui see aitab kojameeste probleemi igaveseks lahendada, võin selle kasvõi mitmeks kuuks välja laenata kui tarvis.
Sobib - saada e-mailile.priitv8 kirjutas:Tundub nii jah. Aga ise pole ma seda asja autost välja võetuna veel uurinud. Aga truumul on oma autol juba praktikas läbi tehtud. Tal küll ka see ADV ehk reguleeritava survega kojamees, aga tont sellega. BTW kui Sul vaja mahavõtmise juhist, siis saan paar pilti saata küll. e-mailile näiteks?Miki-Hiir kirjutas: ... aga kui see võll nagu ise ära kulub, siis võlli siledaks ajamise puhul jääb see igaühel erinevas läbimõõdus ja ühtset puksi kõigile ikka leiutada ei õnnestu või kuidas?
Mul õnneks/kahjuks kõige plangum bmw üldse ja ma arvan, et pole mingit reguleeritavat survet ning kola üldse vähem küljes.
Indrek