1. leht 1-st
Küsimus e 30 kohta!
Postitatud: 30.10.2004 23:28 03
Postitas KLUV
Tegu siis 1.8 66 kw m 10 motoriga(karbussiga). Milline võiks olla probleem ,et kui hakkad käivitama siis tuleb umbes pool minti oodata kuni ta hakkab kuidagi töötama . Pöörded on siis 900-1100 vahel ja tahab praktiliselt iga sekund välja surra ,et siis tuleb iga hetk rohkem gaasi anda...
Postitatud: 31.10.2004 03:37 06
Postitas nitraM
vaata oma küünlajuhtmed,küünlad,jagajakaas,rootor ja küünlad üle.
Võib-olla taob kuskilt üle
Postitatud: 31.10.2004 12:48 01
Postitas Raino
nitraM kirjutas:vaata oma küünlajuhtmed,küünlad,jagajakaas,rootor ja küünlad üle.
Võib-olla taob kuskilt üle
Plus veel jagaja sisemus ning juhtmed ning juhtme liited üle lasta MULTIOILIGA ka see aitab niiskust eemal hoida ning määrib jagaja mehhanisme.
Postitatud: 31.10.2004 15:10 03
Postitas pahadeplaneet
tunnen sulle kaas

1.8 karpa.
aga mis viga võib olla on see et need mootorid on piisavalt vanad ja karpad on kah mitte just oma esimeses nooruses.
vaheta küünlaid juhtmeid jne ikka ta ei käi.
aga kui sul hakkab küünlaid minema rohkem kui pena siis mõttle uuele autole või mootorile.
Re: Küsimus e 30 kohta!
Postitatud: 01.11.2004 06:41 58
Postitas truumu
KLUV kirjutas:Tegu siis 1.8 66 kw m 10 motoriga(karbussiga). Milline võiks olla probleem ,et kui hakkad käivitama siis tuleb umbes pool minti oodata kuni ta hakkab kuidagi töötama . Pöörded on siis 900-1100 vahel ja tahab praktiliselt iga sekund välja surra ,et siis tuleb iga hetk rohkem gaasi anda...
karpa tuleb korda teha...
"Speedster" Lohu tänaval
Postitatud: 03.11.2004 10:15 55
Postitas KLUV
Suur tänu infode eest,aga veel niisugune küsimus ,et mix küünlad mootorist välja ei lähe ?
Postitatud: 03.11.2004 20:22 13
Postitas truumu
liiga tugevalt ja kaua aega tagasi kinni keeratud
mõned pakuvad ka seda varianti , et kuumale mootorile külm küünal jne. aga isiklikult seda teooriat ei toeta, see rohkem vanade Fordide probleem...