1. leht 1-st

e34 kont+sisering

Postitatud: 29.10.2004 19:51 08
Postitas BMW_525ia
Tere,

oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.

Re: e34 kont+sisering

Postitatud: 29.10.2004 21:37 07
Postitas priitv8
BMW_525ia kirjutas:Tere,

oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
Esimene mõte on, et süsteem on tühi ja puudub vajalik gaasirõhk.
Ja retsirkulatsioon ilma kondita tööle ei hakkagi!
Muide, ilma kondita BMW-l pole seda nuppu olemaski.
Kont on sealjuures vajalik õhu kuivatamiseks.
Elektriventika mootorid kipuvad jah kinni kuivama/roostetama.

Postitatud: 30.10.2004 09:14 04
Postitas BMW_525ia
Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?

Postitatud: 30.10.2004 11:54 19
Postitas priitv8
BMW_525ia kirjutas:Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?
Selle gaasiprobleemiga pöördu siinse Cardo poole, tal vahendid olemas rõhkude kontrollimiseks ja täitmiseks. Radiaator tuleb ilmselt uus osta, kui viga selles.
Konti ja siseringi saab koos kasutada, aga nagu ma ütlesin, rakendub siseringile lülitades kont niikuinii tööle.

Postitatud: 30.10.2004 18:14 25
Postitas BMW_525ia
Aitähh sulle, Priit. Ma otsin Cardo üles ja uurin asja. A üks küsimus veel -- põhimõtteliselt peaks konti saama kasutada nii praeguse ilmaga kui talvel ka või mis?

Postitatud: 30.10.2004 18:23 39
Postitas Silwer
Kont ei tööta, kui välistemperatuur on vähem, kui 4-5 kraadi.

Postitatud: 31.10.2004 00:50 02
Postitas priitv8
BMW_525ia kirjutas:Aitähh sulle, Priit. Ma otsin Cardo üles ja uurin asja. A üks küsimus veel -- põhimõtteliselt peaks konti saama kasutada nii praeguse ilmaga kui talvel ka või mis?
Minul tänase ilmaga igatahes töötas.

Postitatud: 31.10.2004 08:47 13
Postitas BMW_525ia
Eks pean siis hakkama uut radiaatorit otsima -- kas radikas on koos selle tiivikuga, mis seal ees on? Vaatan, helistan esmaspäeval Igorile Sauel, eks näis, kui palju ta ka nende eest tahab :roll:
Ei tea, palju see uus radikas maksta võib?

Postitatud: 31.10.2004 11:28 33
Postitas suslik
khmm endal sama jama oli(selle vahega et see sisering töötas), kuid nüüd järgmine jama otsa nimelt lasin kondi täis panna kuid kuu aega hiljem jälle tühi- äkki keegi oskab soovitada kus seda vähese raha eest parandatakse.

Postitatud: 31.10.2004 12:52 18
Postitas priitv8
BMW_525ia kirjutas:Eks pean siis hakkama uut radiaatorit otsima -- kas radikas on koos selle tiivikuga, mis seal ees on?
Eraldi.
BMW_525ia kirjutas:Ei tea, palju see uus radikas maksta võib?
Vt http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php

Postitatud: 31.10.2004 17:40 16
Postitas eero
Seda et, mis puhul seda siseringi üldse te kasutate? Ma jäin mõtlema, et ma vist elus pole seda nuppu torkinud :) :?

Postitatud: 31.10.2004 21:30 35
Postitas priitv8
eero kirjutas:Seda et, mis puhul seda siseringi üldse te kasutate? Ma jäin mõtlema, et ma vist elus pole seda nuppu torkinud :) :?
No nt. kui mõne dislamehe taha toppama jään. :roll:

Postitatud: 31.10.2004 21:40 37
Postitas Silwer
Või mööda tolmavat kruusateed sõites...

Postitatud: 01.11.2004 09:11 00
Postitas Svenp
Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.

Postitatud: 03.11.2004 08:13 55
Postitas BMW_525ia
Svenp kirjutas:
Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.
aitähh kes viitsisid aidata?
Paneme teema lukku.