e34 kont+sisering
e34 kont+sisering
Tere,
oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
Re: e34 kont+sisering
Esimene mõte on, et süsteem on tühi ja puudub vajalik gaasirõhk.BMW_525ia kirjutas:Tere,
oman autot 525ia mootor m50 141kw. Probleem on selles, et kont ei tööta ja lakkas töötamast ka sisering. Vajutad siseringi nupule, aga ei midagi -- tuli põlema ei hakka. Kas neil on mingi ühine relee, mis võib olla pees? Kondis kõik surve ja kõik selline nagu olemas... A muideks, kondiradika tiivik ei käi vabalt ringi -- et kas mootor pees või mis...?
Äkki keegi seletaks mulle seda veits, ette tänades Marko.
Ja retsirkulatsioon ilma kondita tööle ei hakkagi!
Muide, ilma kondita BMW-l pole seda nuppu olemaski.
Kont on sealjuures vajalik õhu kuivatamiseks.
Elektriventika mootorid kipuvad jah kinni kuivama/roostetama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
Selle gaasiprobleemiga pöördu siinse Cardo poole, tal vahendid olemas rõhkude kontrollimiseks ja täitmiseks. Radiaator tuleb ilmselt uus osta, kui viga selles.BMW_525ia kirjutas:Kas siis peaks võibolla süsteemi tühjaks tõmbama ja uue täitmise tegema? A mida radika osas ette võtta, kas uus või annab remontida? Ja kas E34 saab kasutada ka konti ja siseringi koos, nagu uutel autodel, et võtab salongist sooja õhu, kuivatab selle ära ja annab tagasi (et aknad uduseks ei läheks nohh)?
Konti ja siseringi saab koos kasutada, aga nagu ma ütlesin, rakendub siseringile lülitades kont niikuinii tööle.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Eraldi.BMW_525ia kirjutas:Eks pean siis hakkama uut radiaatorit otsima -- kas radikas on koos selle tiivikuga, mis seal ees on?
Vt http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.phpBMW_525ia kirjutas:Ei tea, palju see uus radikas maksta võib?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.priitv8 kirjutas:Vt http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php
aitähh kes viitsisid aidata?Svenp kirjutas:Kas Nissensi radikat tasub osta? On ühele '92 525i-le vaja. Nissensi saab 3000 kr-ga, originaal ~7500 kr. Häiris, et Nissensi kinnitused olid natuke teistsugused, aga see on lahendatav.priitv8 kirjutas:Vt http://www.radiaator.ee/Radiaatorid/index.php
Paneme teema lukku.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95