m10 1.8 probleem
m10 1.8 probleem
ei osanud teemali mingit asjaliku pealkirja leida...aga see selleks
Probleem sai alguse suve keskel, kus nimetatud mootoriga masin hakkas veidi järsemal kiirendamisel vahele jätma, nagu ei saaks bensiini kätte...or smth, viga kadus mingi nädala pärast iseenesest. Mingi nädal tagasi ilmses viga uuesti, kuid seekord ei olnud enam võimalik üle 1500rpm sõita, tühikäigul kõik norm. Peale umbes 20km läbimist kadus viga jällegi. Järgmine hommik sõitma hakates kõik korras, aga kui mootor soojaks sai jälle sama jama küll natuke ee...väiksem, kannatas kuni 3000rpm . Kaks päeva hiljem sooja mootoriga suri välja, peale 2 minutilist seismist käivitus , kuid jällegi polnud võimalik ülalpool 1500rpm sõita, ok jätsin auto ööseks seisma. Hommikul käivitades jamas ka külma mootoriga ,kuid oli siiski võimalik normaalse kiirusega liikuda. Vahetan ära kütuse rõhuregulaatori?!...vist.. käivitan ja kõik korras, hakkan sõitma, mootor jätab vahele, ning töötab vist ainult 2 silindriga, ning sureb pidevalt välja, panen vana regulaatori tagasi ,ikka sama jama... ok, ei viitsi enam jamada, ja hakkan kodupoole sõitma ,mingi ime nipiga saan kohalt ära, max kiiruseks tuleb 10km/h...2 sekundi pärast teeb mootor 2 pauku, ja sureb välja .Enam käivitada ei õnnestu , järgmine päev läheb käima,kuid ikka sama jama paugub ja sureb välja...
ehk oskab keegi midagi asjaliku soovitada...vabandan väga segase jutu pärast, kui midagi arusaamatuks jääb,siis proovin paremini seletada
Mart
Probleem sai alguse suve keskel, kus nimetatud mootoriga masin hakkas veidi järsemal kiirendamisel vahele jätma, nagu ei saaks bensiini kätte...or smth, viga kadus mingi nädala pärast iseenesest. Mingi nädal tagasi ilmses viga uuesti, kuid seekord ei olnud enam võimalik üle 1500rpm sõita, tühikäigul kõik norm. Peale umbes 20km läbimist kadus viga jällegi. Järgmine hommik sõitma hakates kõik korras, aga kui mootor soojaks sai jälle sama jama küll natuke ee...väiksem, kannatas kuni 3000rpm . Kaks päeva hiljem sooja mootoriga suri välja, peale 2 minutilist seismist käivitus , kuid jällegi polnud võimalik ülalpool 1500rpm sõita, ok jätsin auto ööseks seisma. Hommikul käivitades jamas ka külma mootoriga ,kuid oli siiski võimalik normaalse kiirusega liikuda. Vahetan ära kütuse rõhuregulaatori?!...vist.. käivitan ja kõik korras, hakkan sõitma, mootor jätab vahele, ning töötab vist ainult 2 silindriga, ning sureb pidevalt välja, panen vana regulaatori tagasi ,ikka sama jama... ok, ei viitsi enam jamada, ja hakkan kodupoole sõitma ,mingi ime nipiga saan kohalt ära, max kiiruseks tuleb 10km/h...2 sekundi pärast teeb mootor 2 pauku, ja sureb välja .Enam käivitada ei õnnestu , järgmine päev läheb käima,kuid ikka sama jama paugub ja sureb välja...
ehk oskab keegi midagi asjaliku soovitada...vabandan väga segase jutu pärast, kui midagi arusaamatuks jääb,siis proovin paremini seletada
Mart
Sa mõtled enda valget?M4rt kirjutas:benafilter vahetatud, ja pump olevat ka korras, muide see sama auto käis sinu juures diagnostikas, keerasid vist küttesegu rikkamaks, ja asi paranes
kas seal mitte jagajaga jama polnud?
igal juhul kehtib minu poolt tehtud tööle garantii ja seepärast peaksime ta uuesti stendi panema, tasuta loomulikult
