1. leht 1-st
E-30le M50 141kw mootor?
Postitatud: 22.10.2004 18:12 29
Postitas mcvillu
Kas e30le saab paigaldada m50 mootori ilma suuremate ümberehitusteta? On sellest kuskil juttu olnud

Postitatud: 22.10.2004 18:26 36
Postitas rajko
Postitatud: 22.10.2004 18:34 09
Postitas Raino
Siin kah mõned näppunäited.
http://www.e30m50.com/
http://www.e30m50.com/mods.htm
Unistasin ise kah samast asjast kunagi kõik jäi seisma finantseeringu taha.
Postitatud: 23.10.2004 03:48 25
Postitas meph
Ma võtaks ka ühe M50B25 mootori

Postitatud: 23.10.2004 09:22 48
Postitas rajko
kusjures tartus favora lammaris oli m50 mootoreid õige mitu, mõni oli 2.0 äkki oli ka 2.5'seid. Hinnad ei usu et kallid on, m30 eest taheti 4000.
Postitatud: 23.10.2004 10:13 20
Postitas Aare
Igaühe enda asi, aga minul tekkis mõte, kas on mõtet jebida nii palju ja nii suurte rahadega (korralikud M50 mootorid on päris kallid), vaid +21 hj
ja mingise +15 Nm nimel?
Pluss veel see, et 24V mootorid nii lihtsalt mehhaanilisele tuuningule ei allu ning jupid on kõvasti kallimad.
Pealegi tulevikus probleemid tehnoülevaatusel kindlad-tean ise küll, kuidas E30ga sõitjaid kotitakse seal.
Pigem võiks selle raha panna 2,7 mootori ehitamisse, väliselt on need 2,5ga identsed ning ükski ülevaataja ei saa aru.
M30 hindadega ära võrdle, Sauel tahetakse ainuüksi M50 kaane eest alates 5000 kr. Terve mootor võib vabalt olla 10 000, pluss juhtmed+aju+muud pisijunnid - ega suurt alla 15 000 ei pääse.
Postitatud: 23.10.2004 12:41 31
Postitas Silwer
2,7 ehitamine läheb kallimaks, eriti siis, kui ise seda tööd ei tee vaid lased teha...
Postitatud: 27.10.2004 13:35 18
Postitas Andry
mul on just sinu soovile, E30-le M50 peale panna, olemas sobiv karteripõhi. Selle lasi teha kunagi Patrick, ostsin endale, aga asjaolude muutumise tõttu endal enam vaja pole. Kui tunned huvi, võta ühendust.
325i 24v karteripõhja e30-le panna ei saa.
Postitatud: 27.10.2004 15:08 45
Postitas marx
meph kirjutas:Ma võtaks ka ühe M50B25 mootori

Tartus Tähe lammarus terve 325 24V esiots, mootor komplektselt saadaval koos käigukasti, kliimaseade, elektrisüsteemiga.
hind oli a la 20k kr
Postitatud: 27.10.2004 18:02 03
Postitas mcvillu
Kas peale selle karteripõhja veel mingei muudatusi tuleb teha? Põhimõtteliselt olen sellest põhjast huvitatud.
Postitatud: 27.10.2004 18:19 08
Postitas meph
Seda ma kartsin jah, et see hind sinna 20-25k kanti läheb... järelikult on ikkagi mõttekam osta rulli sõidetud terve auto. Sellise saab 20-25k'ga samuti kätte

Postitatud: 27.10.2004 18:23 27
Postitas mcvillu
no mine tea, ühes lammaris oli mootor 7500 teises 8000 ja veel muud vidinad. Päris 25k ei tule aga noh ...
Postitatud: 27.10.2004 18:47 13
Postitas meph
Kas sul ainult mootorist siis piisab? Käigukasti ka ikkagi vaja? Kardaan, aju, mootoriruumi juhtmesari, tagasild jne... kola seal ikka on mida vaja vahetada, et asi adekvaatseks saada... vähemalt minu puhul küll, kui ma 1.6 -> 2.5 teha tahan... ja kui kogu see vajaminev kola lammarist osta, siis hind lähebki kusagil 25k kanti...
Postitatud: 27.10.2004 19:13 31
Postitas mcvillu
Eks ta vist sinna kanti jääb jah. A seda mõtet ma veel maha ei kanna. üritan veel tarkust taga ajada selle proj. kohta.