e34 530 88a auto kohta mõned küsimused eelkõige käigukast?
Postitatud: 21.10.2004 19:41 20
Tere olen pealkirjas mainitud auto omanik. Välimus midagi eriti pole täiesti tavaline ja isegi plekkveljed all. Nii see selleks.
Auto on soetud kuu tagasi ja sõita pole mahti olnudki eriti seoses paari pisiprobleemiga mis hetkel vajavad lahendamist oma elus(auto muidu igati sõiduvalmis).
Aga küsimus siis selline ,et autol oli läbi gardaani poolne simmer(ei tea kas nimetus õige) sai ära vahetatud ja asi muutus ikka paremaks sest enam ei pidand iga päev õli kallama juurde(nu päris nii hull ei olnud aga nädalas korra küll kuna automaatkast ja ei taha ju ka et see otsa lõppeks). Auto sai kenasti liikuma ja veel küünlad ka ära vahetatud. Aga siis tekkis järgmine probleem ,nimelt käiku sisse pannes käis selline mõnus kõmakas eriti kui veel gaas natuke peal mitte täiesti maas, arvasin et kas poolassid või reduktor või gardaan. Töökojas öeldi et gardaani muhv. Nu võibolla tõesti. See nüüd läeb kohe vahetusse koos gardaaniga ,sest see olevat ka kõva loksuga. Nu ise ka saan aru ,et loks aga ega seda seal all niihästi ei oska hinnata ka kui pole sama või taolise autoga kokkupuudet olnud. Ja kohalt minnes on kudiagi suhteliselt loju selle 3.0 mootori kohta ja tugeval kiirendamisel käib selline vibratsioon nagu ühelt poolt läbi ja teiselt kolmandale vahetades nagu viivitab oma sekund paar. Ja siis veel tuttav mainis et ma proovigu pidurid peale ja gaas põhja kas ikka ratas läeb all ringi. Nu suht automaatkasti rikkuv asi nagu või pigem igat autot rikkuv tegu aga nuh korra proovisin ja isegi hakkas all ratas keerlema kohapeal ja teine kord jälle mitte, see ajas segaudusse et miks ükskord hakkab ja teine kord mitte. Olen proovind veel mõned korrad ja ei ole eriti all rattaid ringi vedand. Ei saa aru et kas ta üldse peaks vedama või ei.. kas siis mingi turbiini viga või midagi muud?
Kui keegi osakab ja on ka aega siis võiks natuke kirjutada sellest oleks väga tänulik ,sest ise suht võhik selle automaatkasti kohapealt.[/b]
Auto on soetud kuu tagasi ja sõita pole mahti olnudki eriti seoses paari pisiprobleemiga mis hetkel vajavad lahendamist oma elus(auto muidu igati sõiduvalmis).
Aga küsimus siis selline ,et autol oli läbi gardaani poolne simmer(ei tea kas nimetus õige) sai ära vahetatud ja asi muutus ikka paremaks sest enam ei pidand iga päev õli kallama juurde(nu päris nii hull ei olnud aga nädalas korra küll kuna automaatkast ja ei taha ju ka et see otsa lõppeks). Auto sai kenasti liikuma ja veel küünlad ka ära vahetatud. Aga siis tekkis järgmine probleem ,nimelt käiku sisse pannes käis selline mõnus kõmakas eriti kui veel gaas natuke peal mitte täiesti maas, arvasin et kas poolassid või reduktor või gardaan. Töökojas öeldi et gardaani muhv. Nu võibolla tõesti. See nüüd läeb kohe vahetusse koos gardaaniga ,sest see olevat ka kõva loksuga. Nu ise ka saan aru ,et loks aga ega seda seal all niihästi ei oska hinnata ka kui pole sama või taolise autoga kokkupuudet olnud. Ja kohalt minnes on kudiagi suhteliselt loju selle 3.0 mootori kohta ja tugeval kiirendamisel käib selline vibratsioon nagu ühelt poolt läbi ja teiselt kolmandale vahetades nagu viivitab oma sekund paar. Ja siis veel tuttav mainis et ma proovigu pidurid peale ja gaas põhja kas ikka ratas läeb all ringi. Nu suht automaatkasti rikkuv asi nagu või pigem igat autot rikkuv tegu aga nuh korra proovisin ja isegi hakkas all ratas keerlema kohapeal ja teine kord jälle mitte, see ajas segaudusse et miks ükskord hakkab ja teine kord mitte. Olen proovind veel mõned korrad ja ei ole eriti all rattaid ringi vedand. Ei saa aru et kas ta üldse peaks vedama või ei.. kas siis mingi turbiini viga või midagi muud?
Kui keegi osakab ja on ka aega siis võiks natuke kirjutada sellest oleks väga tänulik ,sest ise suht võhik selle automaatkasti kohapealt.[/b]