1. leht 1-st

Mingid numbrid armatuuris?

Postitatud: 19.10.2004 17:12 31
Postitas ahti159
Nimelt kuulsin, et kui kilomeetrite lugejal seda nullimis nuppu all hoida siis näitab mingeid nubreid. Katsetasin järgi, näitabki. Aga aru ei saa mis näidud need on. Ehk mõni teab.

Vähe segane jutt tuli vist.

Tähendab siin on midagi selle kohta

http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm

Re: Mingid numbrid?

Postitatud: 19.10.2004 20:51 35
Postitas Raino
ahti159 kirjutas:Nimelt kuulsin, et kui kilomeetrite lugejal seda nullimis nuppu all hoida siis näitab mingeid nubreid. Katsetasin järgi, näitabki. Aga aru ei saa mis näidud need on. Ehk mõni teab.

Vähe segane jutt tuli vist.
Pisike aja kulu ning leidsin selle seletuse..
Selelst on olnud väga palju juttu Auto24 BMW foorumis.

Die Zündung ausschalten, den Strecken Kilometer Reset Knopf drücken und halten dann Zündschlüssel auf Stufe 1 schalten, jetzt kann der Knopf losgelassen werden.
01 BMW Part No.
02 Code No.(Codierstecker)
03 K No.(Tacho Kennzahl)
04 letzten 7 zahlen von der FGSTNR
05 Software Version
06 Revision Index, Hardware No.
07 Combi Test
Üksi number nendest ei näita kahjuks õiget läbisõitu!

http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm

Re: Mingid numbrid?

Postitatud: 19.10.2004 21:40 52
Postitas priitv8
Esiteks E36 ja E34 testid ei kattu päris 1:1 ja ausalt öeldes ei tea ma ka, mida E34 Low-Kombi näitab. E34 High-Kombi esimesed testid on küll üsna sarnased:
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
Ja lõppu ka väike seletus:
01 BMW Part No. - Ei ole, igatahes number, mida minu oma näitab ei vasta ühelegi varuosakoodile
02 Code No.(Codierstecker) - see on jah CS number, aga tähendust ei tea.
03 K No.(Tacho Kennzahl) - S.o. impulsside arv, mis vastab 1km läbitud teepikkusele.
04 letzten 7 zahlen von der FGSTNR - VIN-i lõpp, mis on hea esinduse varuosa- ja hooldusletis ette lugeda.
05 Software Version
06 Revision Index, Hardware No.
07 Combi Test - LCD test

Postitatud: 19.10.2004 23:21 16
Postitas ahti159
Tänud Priit , mis ma küll ilma sinuta teeksin. Sa oled ikka tõeline fän.

Postitatud: 23.10.2004 10:53 29
Postitas Tarvo
Mul on selline küsimus et kas konditsioneeri rikke/mittetoimise kohta peaks high combi tablool mingid teated ilmuma või mitte? Auto siis 530i 12/89

Postitatud: 23.10.2004 11:33 53
Postitas priitv8
Tarvo kirjutas:Mul on selline küsimus et kas konditsioneeri rikke/mittetoimise kohta peaks high combi tablool mingid teated ilmuma või mitte? Auto siis 530i 12/89
Ei. Ainus silmaga nähtav märk on see, et lumehelbega lülitis olev roheline märgutuli ei jää põlema.
Muus osas tuleb kasutada diagnostikatestrit ja manomeetreid.

Postitatud: 23.10.2004 17:07 38
Postitas Tarvo
priitv8 kirjutas:Ei. Ainus silmaga nähtav märk on see, et lumehelbega lülitis olev roheline märgutuli ei jää põlema.
Muus osas tuleb kasutada diagnostikatestrit ja manomeetreid.
Kusjuures, mul jääb see tuluke põlema küll, kui sisse vajutada, mootori pöörded ka langevad natuke, aga see on ka kõik. Tööle hakata süsteem aga ei saa, kuna mitmed vajalikud detailid puudu/puruks.

Ja see ka veel, et see lumehelbeke on pigem sinist värvi..

Postitatud: 24.10.2004 11:30 28
Postitas priitv8
Ilmselt on Sul siis vanem kliimaseade, mille juhtplokk teistmoodi käitub.
Ega Sa ei taha öelda, et ka kompressori taha võtab?

Postitatud: 24.10.2004 19:03 16
Postitas Tarvo
priitv8 kirjutas:Ilmselt on Sul siis vanem kliimaseade, mille juhtplokk teistmoodi käitub.
Ega Sa ei taha öelda, et ka kompressori taha võtab?
Ma ei tea täpselt, aga sedamoodi tundub küll.

Kuidas seda täpsemalt tuvastada?

Postitatud: 24.10.2004 21:16 13
Postitas priitv8
Tarvo kirjutas:Ma ei tea täpselt, aga sedamoodi tundub küll.
Kuidas seda täpsemalt tuvastada?
Vaatad kompressori rihmaratast kapoti all. Seal on magnetsidur, mis sisselülitatud kliima korral aeg-ajalt ka kompressori võlli kaasa peab võtma.
Kui kompressor taha tuleb, siis on külma-agendi rõhk süsteemis normaalne ja viga kuskil mujal.