1. leht 1-st

e36 differ õline

Postitatud: 15.10.2004 18:10 29
Postitas Mäx
Mure siis selline, et sai diffris õli vahetatud ~ kuu aega tagasi. Nüüd kanalis käies märkasin, et differ oli õline. Näha oli, et õli on välja tulnud mõlemalt poolt nn veotelgede vahelt. Enne õlivahetust oli differ kuiv, st et ei lasknud kuskilt õli läbi.

???

Postitatud: 15.10.2004 18:32 23
Postitas tsjuvak
mul sama prob...kes teab whats wrong? :?: :idea:

Postitatud: 15.10.2004 18:35 43
Postitas Raino
Võib olla ka sellien asi et ennem oli pisut paksema vistkoosusega õli sees ning nüüd vedelamat pannes hakkas see läbi imbuma..
Üldiselt on vaja seal need simmerid ära vahetada....

Postitatud: 15.10.2004 19:06 28
Postitas meph
Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.

Postitatud: 15.10.2004 19:32 52
Postitas Aare
meph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.
Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahel :(

Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne

Simmer maksab alla 200 krooni.

Postitatud: 15.10.2004 19:35 35
Postitas Raino
..
Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahel :(

Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne

Simmer maksab alla 200 krooni.
Ehk oled nii lahke ning räägid pooletoobilisusest täpsemalt.. Ehk saab siis teada kuhu keegi kuulub Sinu mõõtude järgi..

Postitatud: 15.10.2004 20:21 00
Postitas acid
Aare kirjutas:
meph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.
Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahel :(

Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne

Simmer maksab alla 200 krooni.
Mis tagasille puks e-36 see tuhandeid maksab,sai alles asi tehtud mingi 188 eeku tükk.hmmm pooletoobine....keda sa selle nimega siin kutsud siis postitusest ei saa selgust.

Postitatud: 15.10.2004 20:34 52
Postitas Arvo T
acid kirjutas:
Aare kirjutas:
meph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.
Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahel :(

Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne

Simmer maksab alla 200 krooni.
Mis tagasille puks e-36 see tuhandeid maksab,sai alles asi tehtud mingi 188 eeku tükk.hmmm pooletoobine....keda sa selle nimega siin kutsud siis postitusest ei saa selgust.


sai kogetud, et sillapuksidega selline lugu, UMis ca 190 eeku tk ja B-osana ca 450eeku.

Postitatud: 16.10.2004 11:20 11
Postitas Mäx
hmm

Postitatud: 17.10.2004 23:01 15
Postitas marek320
simmerlingid on odavad, aga töö see eest on kallis, sai just käikukasti omad UM-is vahetatud ja difril ka vaja vahetada:(

Postitatud: 17.10.2004 23:24 48
Postitas Raino
marek320 kirjutas:simmerlingid on odavad, aga töö see eest on kallis, sai just käikukasti omad UM-is vahetatud ja difril ka vaja vahetada:(
Tö on kallis aga mitte just raske...See on pisut aega nõudev.

Postitatud: 30.10.2004 11:49 37
Postitas Mäx
tagant kostub ka undamist. Kahtlustan diffrit, aga kuidas seda kindlaks teha? Ja kas on võimalik diffrit remontida (mingeid laagreid vahetada näiteks) või peab kohe uue ostma?

Postitatud: 30.10.2004 12:23 53
Postitas Raino
Mäx kirjutas:tagant kostub ka undamist. Kahtlustan diffrit, aga kuidas seda kindlaks teha? Ja kas on võimalik diffrit remontida (mingeid laagreid vahetada näiteks) või peab kohe uue ostma?
Idee järgi saab küll difrit remontida aga see on paras tegevus.Neil seal kippuvad laagrid ära väsiam ning hammasrataste hambad kah...
Kui kiirentada mingi 90 peale ning siis lasta gaash maha ja kui kukub ulguma siis on tegu diffriga.

Postitatud: 31.10.2004 12:34 37
Postitas Mäx
Mul on nii, et kui kiirus üle 50-60 tõuseb, siis juba undab päris kõvasti. Äkki on hoopis rattalaager?

Postitatud: 31.10.2004 12:44 02
Postitas Raino
Mäx kirjutas:Mul on nii, et kui kiirus üle 50-60 tõuseb, siis juba undab päris kõvasti. Äkki on hoopis rattalaager?
Täitsa vabalt võib olla rattalaager.Tõsta auto ülesse nig keeruta ning loksuta tagu rattaid. Siis saad selgema pildi.