1. leht 1-st
mis te arvate sellest e36 318i bmw-st
Postitatud: 03.10.2004 20:15 52
Postitas kiire-lauri
Kas kellelgi on kogemusi selle autoga ja mis arvamused on. Kuidas kere eesti soola kannatab ja väga oleks huvitatud ka mootori poolest.
Kas autofirmadel on kuidagi võimalik ära petta seda nookurite klõbinat ja kuidas seda oleks võimalik tõestada.
Postitatud: 03.10.2004 20:23 54
Postitas Milbuck
ei saa mina aru mis inimesed leiavad neis 318tes et neid nii palju tänavatele siginenud on, olen sõitnud ühe sellega ja edasi ta absoluutselt ei liikunud. Kas tõesti ainult bensiinikulu, mida kõik kardavad.
Postitatud: 03.10.2004 21:10 53
Postitas Arvo T
ise alla r6 ei tunnista

Postitatud: 03.10.2004 22:54 24
Postitas Aare
Ei tea, kui inimene rahulikult sõidab, siis las ta ostab. Ainult M40 mootorit ilma klapikambrisse vaatamata ära osta
See minekujutt on natuke tuutuluutu - kui linnas sõita, siis selline näide (loe viimast Auto Bildi) - kui 1.6 Liana kiirendab 0-50 3,5 sek, siis 530d
teeb seda 2.9 sekundit - kui palju on poole võimsama mootori vahe - umbes pool sekundit. Niiet linnas on asi omal kohal.
Postitatud: 03.10.2004 23:29 52
Postitas Milbuck
aare sul võib õigus olla aga lianaga selle 50km/h saavutamise ajal sa raadiot kindlasti ei kuule ja juttu ei olnud lianast vaid e36 318st
Postitatud: 03.10.2004 23:35 19
Postitas jjanno
Tere
Aare kirjutas:Ei tea, kui inimene rahulikult sõidab, siis las ta ostab. Ainult M40 mootorit ilma klapikambrisse vaatamata ära osta :!:
Ütled ehk kogenematutele ka milline vaatepilt sealt avaneda tohib/ei tohi? :)
Olen ka 318 (M40) omanik. Paraku küll E30 mitte E36. Üksi ja kaksi sõitmiseks täiesti piisav auto.
jJanno
Postitatud: 04.10.2004 09:44 54
Postitas Aare
See krooniline nukaprobleem. Kui mootor käib diisli häälega, siis on kindlasti "korras" asjaga. Kui ei, siis klapikambrikaas maha, sisemine plastkate maha ja nukad üle vaadata. Kui on metall nt sinakas, aga nukk tundub ok, siis jookse.....tõenäoliselt on pealekeevitatud vea varjamiseks ja milline nukaprofiil põlve otsas tuleb.....

Postitatud: 04.10.2004 11:13 22
Postitas suslik
omasin kunagi 318 E36te. Omaksin ka praegu, kuid auto jäi väikseks ja kulukas ülal pidada. nt hammasrihma vahetus iga 40 tuh tagant ja mul tuli see töö tõttu üsna tihti ette. Benakulu sama mis praegusel 2,0il. Minek oli norm ja mis siin salata ka raadiot andis samal ajal kuulata. Ostes sai kohe nukk koos muude jublakatega ära vahetatud.
Kuid kui autoga UM läksin ja küsisin öeldi kohe, et see mootor on BMW-l kõige haigem mootor. Pidi juba tehasest pooletoobisena tulema.
Postitatud: 04.10.2004 21:21 44
Postitas kiire-lauri
aga ma ei saa ju platsil või auto omaniku hoovil kambrikaant maha keerata, ja edasi läheb see 85kw küll ja auto on 320 tunduvalt odavam ja nagu eriti kiire ka ei ole kuskile.
Aga kas see uuem tüüp ei ole juba sellest nukajamast vaba?
Postitatud: 05.10.2004 14:36 19
Postitas suslik
uuema tüübi mootor ketiga, kuid nuka kohta ei oska midagi öelda.