mis te arvate sellest e36 318i bmw-st
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
mis te arvate sellest e36 318i bmw-st
Kas kellelgi on kogemusi selle autoga ja mis arvamused on. Kuidas kere eesti soola kannatab ja väga oleks huvitatud ka mootori poolest.
Kas autofirmadel on kuidagi võimalik ära petta seda nookurite klõbinat ja kuidas seda oleks võimalik tõestada.
Kas autofirmadel on kuidagi võimalik ära petta seda nookurite klõbinat ja kuidas seda oleks võimalik tõestada.
Ei tea, kui inimene rahulikult sõidab, siis las ta ostab. Ainult M40 mootorit ilma klapikambrisse vaatamata ära osta
See minekujutt on natuke tuutuluutu - kui linnas sõita, siis selline näide (loe viimast Auto Bildi) - kui 1.6 Liana kiirendab 0-50 3,5 sek, siis 530d
teeb seda 2.9 sekundit - kui palju on poole võimsama mootori vahe - umbes pool sekundit. Niiet linnas on asi omal kohal.

See minekujutt on natuke tuutuluutu - kui linnas sõita, siis selline näide (loe viimast Auto Bildi) - kui 1.6 Liana kiirendab 0-50 3,5 sek, siis 530d
teeb seda 2.9 sekundit - kui palju on poole võimsama mootori vahe - umbes pool sekundit. Niiet linnas on asi omal kohal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Tere
Olen ka 318 (M40) omanik. Paraku küll E30 mitte E36. Üksi ja kaksi sõitmiseks täiesti piisav auto.
jJanno
Ütled ehk kogenematutele ka milline vaatepilt sealt avaneda tohib/ei tohi? :)Aare kirjutas:Ei tea, kui inimene rahulikult sõidab, siis las ta ostab. Ainult M40 mootorit ilma klapikambrisse vaatamata ära osta :!:
Olen ka 318 (M40) omanik. Paraku küll E30 mitte E36. Üksi ja kaksi sõitmiseks täiesti piisav auto.
jJanno
exTouring
See krooniline nukaprobleem. Kui mootor käib diisli häälega, siis on kindlasti "korras" asjaga. Kui ei, siis klapikambrikaas maha, sisemine plastkate maha ja nukad üle vaadata. Kui on metall nt sinakas, aga nukk tundub ok, siis jookse.....tõenäoliselt on pealekeevitatud vea varjamiseks ja milline nukaprofiil põlve otsas tuleb..... 

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
omasin kunagi 318 E36te. Omaksin ka praegu, kuid auto jäi väikseks ja kulukas ülal pidada. nt hammasrihma vahetus iga 40 tuh tagant ja mul tuli see töö tõttu üsna tihti ette. Benakulu sama mis praegusel 2,0il. Minek oli norm ja mis siin salata ka raadiot andis samal ajal kuulata. Ostes sai kohe nukk koos muude jublakatega ära vahetatud.
Kuid kui autoga UM läksin ja küsisin öeldi kohe, et see mootor on BMW-l kõige haigem mootor. Pidi juba tehasest pooletoobisena tulema.
Kuid kui autoga UM läksin ja küsisin öeldi kohe, et see mootor on BMW-l kõige haigem mootor. Pidi juba tehasest pooletoobisena tulema.
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn