Väike unistus on oma e34-le kunagi võimas mootor aiste vahele saada.
Kas on selline projekt üldse mõeldav või läheb asi liiga keeruliseks ja kalliks lisaks mootorile ja käimakastile kogu ajude ja juhtmestiku vahetusega, et mõttekam oleks lihtsalt uut autot hakata otsima mis oleks juba selle mootoriga... samas oma praegusele masinale mul eriti pretensioone ei ole, viimased 2 omanikku on suht pedandid olnud ja masin üsna hästi hoitud. Ja nagu omale autot otsides veendusin on hästi hooldatud autot üsna raske leida...
On sellist vahetust keegi teinud ja äkki oskab keegi isegi öelda umbkaudset eelarvet millega võiks arvestada.
Peab veel mainima et endal ei ole ei kohta ega oskusi et seda tööd teha... seega materjalidele lisandub tööraha.
vahetus 88a. e34 M20B25 asemele M30B35
Kui ise nagu asjaga tegelem aei hakak kas on ikka siis mõtet seda teha sest need kulud võivad suureks minna ning lihtsam oleks osta uus auto.
Kuigi räägid et auto heas korras ning kahju nagu lahkuda tast.
Sa pead uurima ning küsima targematelt...
Ehk oskab midagi öelda siin foorumis ringi liikuv tegelane Alar ta kah nagu vist huvi korras tegeleb selliste projektidega ning temalt võid küll nõu küsida selles suhtes.
Kuigi räägid et auto heas korras ning kahju nagu lahkuda tast.
Sa pead uurima ning küsima targematelt...
Ehk oskab midagi öelda siin foorumis ringi liikuv tegelane Alar ta kah nagu vist huvi korras tegeleb selliste projektidega ning temalt võid küll nõu küsida selles suhtes.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Oleneb, mis hinnaga asjad kätte saad. Mootoriga asi ei piirdu, vaja on
1. käigukast (m30 kast on teistsugune)
2. sidur
3. kardaan
4. tagasillareduktor
5. mootori ecu ja juhtmed
pluss erinevused vedrustuses
Võib-olla on tõesti lihtsam oma auto maha müüa ja 535 osta?
Kui sa saad kuskilt avariilise 535 kätte nii 10 raha piires, siis vast tasub teha. Kõige suurem probleem autode vahetamise juures on nähtavasti
525 mahamüümine.
1. käigukast (m30 kast on teistsugune)
2. sidur
3. kardaan
4. tagasillareduktor
5. mootori ecu ja juhtmed
pluss erinevused vedrustuses
Võib-olla on tõesti lihtsam oma auto maha müüa ja 535 osta?
Kui sa saad kuskilt avariilise 535 kätte nii 10 raha piires, siis vast tasub teha. Kõige suurem probleem autode vahetamise juures on nähtavasti
525 mahamüümine.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990