Kui on mootor mis otseselt ei ole kohviks lastud, aga on lihtsalt juba saanud suurt kilometreezhi ja kola sees juba võrdlemisi kulunud, siis kui hästi on võimalik selline asi uuesti ellu äratada? Ehk siis primo condidionisse saada? Suht mõttetu ja mittemidagi ütlev küsimus tegelt

Mis võiks olla eelarve ja kui teostatav selline asi üldse on? Kui otseselt midagi sees siis sodiks ei ole mootoris lastud? Või hakkab sellise asjaga ka peale kapremonti olema pidevat piina ja vaeva?
Hetkel mõtlen siin enda jaoks kõige hullemaid bad case cenariosid välja mootorivahetuse juures kui peaks kogemata alt asjaga minema ja võrdlemisi kohvi isendi endale saama. (Loomulikult läheb enne pealepanekut asi diagnosti, aga võimalused altminekuks on alati olemas). Tegu siis 91 aasta isendiga mis on toodetud enne 6 kuud. VIN koodi järgi vähemalt. Ilma VANOS'eta mootor.
Kas keegi teab kui suur pöördemomendi vahe on VANOS'ega ja ilma VANOS'eta mootoril?