1. leht 1-st
E36 1.6 ja 2.5 mootorikinnitused
Postitatud: 22.09.2004 00:27 23
Postitas meph
Ehk siis kas antud mootorite kinnitused on identsed? Kui vahetuseks läheb, siis oleks suht niru lugu, kui selgub, et mootori pealeistutamiseks peab asju ümber keevitama hakkama...
Ja samas tunneks huvi, kas keegi sellise ehitusega on hakkama ka saanud E36 puhul?
Postitatud: 22.09.2004 12:38 13
Postitas Henrik88
E 30nel on erinevad käpad ja mootoripadjad . suure tõonäosusega on ka E36 1,6/1,8 (r4)käpad erinevad kui 2,0/2,5(R6)
Postitatud: 22.09.2004 13:19 43
Postitas Aare
Ega mootori vahetusel erinevad käpad pilli ei puhu.
Oluline on see, et sillatala oleks sama. Vähemalt E30-l on see sama sõltumata mootorist.
1.8 asendamisel 2.5-ga tuleb lihtsalt koos mootoriga vastavad käpad osta. Seda ei hakka mainima, et sauel on paljas mootor paljas sõna otseses tähenduses - see ei sisalda tihti isegi ühtegi ülearust pisividinat.
Eriti naljakas on see et korralik shortblock ilma karteripõhjata maksis M30-l nii 2500, aga paljas põhi 1500
Seda ära loomulikult unusta, et 6potise asemele panemine eeldab teisi esivedrusid, amorte jn jne kui teise peaülekandeni välja.
Postitatud: 22.09.2004 23:12 46
Postitas Henrik88
püstakud tuleb ära vahetada. Ja sild on identne 1,6 - 2,5