1. leht 1-st
Kas oleks mõeldav 324d ümberehitus 320i
Postitatud: 18.09.2004 21:39 30
Postitas fox666
Ehk keegi oskab kosta,kas on mõeldav selline aretus ja kui on siis mis peaks ümber tõstma?
324D on aastast 89
Ja doonor aastast 86
Või oleks mõttekam 320´l kere korda teha lisaks pisematele asjadele on sel kerel vaja ära vahetaha lansekas mis on ikka päris mäda.
Postitatud: 18.09.2004 22:44 08
Postitas Raino
Nagu ma aru saan on 86 aasta autol kere läbi aga mis vead on 89 aasta autol.
Postitatud: 18.09.2004 23:01 43
Postitas fox666
Palun ärge mind kividega loopima hakake diisli sõbrad,aga 89 aasta autol on veaks see et ta on diisel.Ja mudjugi lisaks sellele on tal läbi arvatavasti taga differ selline mölin tuleb sealt tagant sõites,et mine hulluks raadio valjemak keeramine ka ei summuta seda häält.Ka esimesel poolel on vigu nii et tapab:roolilat,sarniirid,roolivarda alumine rist,siduri mingi silider laseb õli tagasi nii et vahepeal kaob sidur ära (iga kord kui jalg tiba kauemaks siduri pedaalile jääb) ja veel survelaaager teeb päris head häält.
Ostetud sai auto ainult uuema tüübi kere pärast (kerel leidub mudjugi märkimisväärset roostet aga see on köömes minu nägemuses).
Postitatud: 18.09.2004 23:07 29
Postitas Raino
Ära karda keegi sind ei hakka selel pärast kividega loopima.
Kas tagant tuleb ulgumine või sahin.
Millest sa järeldad et survelaager teeb paha häält.
Postitatud: 18.09.2004 23:26 22
Postitas fox666
Pigem kõva ulgumine (urin)
Postitatud: 19.09.2004 10:35 26
Postitas Arvo T
müü parem diisel maha ja osta bensukas.isegi huvitatud
,vahetama pead ju mootorid,kastid ,vedama juhtmed,ja torud,kardaani,radika
kütusepumba
Postitatud: 19.09.2004 11:14 35
Postitas Raino
fox666 kirjutas:Pigem kõva ulgumine (urin)
Mul oli sama jama om adiislil tahtsin juba reduktorit vahetada aga olid hoopis tagaratta laagrid
Postitatud: 19.09.2004 11:40 37
Postitas fox666
Loomulikult vaatan ka need laagrid üle aga lihtsalt tunne et diffrist jookseb õli välja ja seistes tuleb päris hea loik alla.
Arvo T:müü parem diisel maha ja osta bensukas.isegi huvitatud
Vastus:Kahjuks ei saa ma ta eest nii palju raha et bensukas osta aastast 88 ülesse poole.
Postitatud: 19.09.2004 12:20 35
Postitas Raino
fox666 kirjutas:Loomulikult vaatan ka need laagrid üle aga lihtsalt tunne et diffrist jookseb õli välja ja seistes tuleb päris hea loik alla.
Arvo T:müü parem diisel maha ja osta bensukas.isegi huvitatud
Vastus:Kahjuks ei saa ma ta eest nii palju raha et bensukas osta aastast 88 ülesse poole.
Kui aeg aon siis reduktor maha ning vaata palju seal sees nedest hammasratastes ning ülekannetest järele on jäänud.Simmerlingid ning tihendid on alati vahetatavad.
Postitatud: 19.09.2004 13:59 19
Postitas meph
unus teil mainida, et tagasild tuleb ka ära vahetada

Postitatud: 19.09.2004 21:25 35
Postitas fox666
Juhul kui praegu differ peetis on,kas ma saan sinna alla panna just samasugusediisli oma,või läheb sinna bensuka oma ka?
Postitatud: 20.09.2004 02:33 30
Postitas krs
Kõik e30 diffrid istuvad kõigile e30netele. Erinevusi on vaid ülekannetes, mis on kirjutatud poldi küljes olevale plekitükile(nt: 3,.../S3,...). Diffri korpuse suurus võib ka olla erinev(suur korpus/väike korpus), aga see ei ole oluline.
Postitatud: 21.09.2004 09:50 21
Postitas Tauri
soe soovitus- tee see tagasild korda ja müü mõlemad E30-ned maha ja osta 1 ja korralik

(selline, millist tegelikult tahad)
Postitatud: 21.09.2004 22:50 14
Postitas fox666
Sellest 86 aasta 320 piisaks mulle ka vist,aga ma kardan et lanseka vahetus läheb kalliks ja tema mootor on ka tiba kahtlane omanik väidab et õhulugeja jama kuna oli selle ära vahetand,ise kardan et varjatakse midagi (mootor töötab tühikäigul minimaalselt 2000 pööret).
Ehk keegi oskab siinkohal anda mõne vihje kus saaks teha lanseka vahetust ja kui kallis see lõbu on?Selleks tuleb vist mootor maha kiskuda?