1. leht 1-st
Küsimus amortide ja vedrude kohta E30
Postitatud: 16.09.2004 15:42 14
Postitas Indrek_P
Küsimus siis järgmine: kas E30 nn.rohelisele vedrule (ma ei tea, kui palju ta tavalisest jäigem on) kannatab panna tavalist, näiteks Sachsi gaasiamorti? Või peab amort ikkagi mingi jäigem (sport) olema? Palju see roheline vedru üldse standardist erineb?
Postitatud: 16.09.2004 16:19 18
Postitas Indrek_P
Noh, ei tea siis keegi või

Postitatud: 16.09.2004 17:20 55
Postitas xjan
olenevalt madaldusest (pelgalt vedru värv ei anna selle kohta mingit infot) tuleb autole paigaldada siiski ka lühema käiguga amort. See siis on soovitatav kindlasti alates 35mm madaldavast vedrust. Originaalamort on muidu lihtsalt vales tööpiirkonnas ja kuna on ta ka pehme, peksab põhja ja sureb ära üpris kiirelt.
Saab, võib panna, aga see tähendab amortide tihedamat vahetamist ja kas sa ikka tahad endale madalat ja pehmet autot, mis ninaga vastu teed võib noogutada?
märksõnaks siinjuures kallis kuid hea ning reguleeritava jäikusega KONI Sport amort!
Postitatud: 16.09.2004 17:26 30
Postitas Indrek_P
Aga kuidas ma kindlaks saan teha, kui palju madaldust see praegu allolev vedru annab võrreldes tavavedruga?
Postitatud: 16.09.2004 17:43 54
Postitas xjan
no ega muud moodi ei saagi kui otsida järsku tootja infot ja tootekoodi vedrult ning teha tootjalt järelpärimine või siis katse - paigaldada uued vedrud ja mõõte enne/pärast (ratta keskaugust tiiva üles serva n.)
Postitatud: 16.09.2004 17:49 45
Postitas Indrek_P
Kunagi isegi üritasin otsida mingit koodi või märget vedrude pealt, aga tulemusteta. Võib-olla oleks hoopis lihtsam panna tavavedrud koos tavaamortidega. Eks peab natuke uurima.