1. leht 2-st
Tagavedrud
Postitatud: 16.09.2004 14:48 38
Postitas Kristjan_K
Niisiis hakkame tagavedrusi vahetama.
Tahaks siis teada, kas on midagi millele tuleks erilist tähelepanu osutada, ja kuidas seda koduste vahenditega kõige lihtsam teha oleks?
Tänud tarkadele
Minu viga
Unustasin mainida, et masinaks E34. muud pole vist vaja?
Postitatud: 16.09.2004 15:54 27
Postitas Kristjan_K
Nüüd olen ma täitsa hädas, kummast otsast selle vedru kätte peaks saama? alt või ülevalt?
Postitatud: 16.09.2004 15:59 35
Postitas Hans
Ohoo...
Anna siis teda kuidas sul koduste vahenditega vahetamine läheb.
Ja ära siis närvilist muusikat kuula
Mina helistaksin Valdekule ja paneksin aja kinni.
Postitatud: 16.09.2004 16:07 00
Postitas Kristjan_K
ei viitsi jamada sellega enam

auto juba puki otsas
Postitatud: 16.09.2004 18:56 46
Postitas Viljar
Mnjaa oleks võinud mulle kõllata ma oleks sulle Aivari nr andnud ja ta oleks norm hinnaga ära vahetanud need

Aga kui tahad vahetada siis ikka pead püstiku alt ära võtma.
Alt lase lahti ja ülevalt samuti, kui püstak alt ära, siis vedrukammitsad peale ja amort lahti, vana vedru ära, uus peale, kõik jälle kokku, kammitsad lahti ja püstak auto alla tagasi

vat midagi sellist tuleb sul ära teha.
Postitatud: 16.09.2004 19:01 18
Postitas bemari
Tagavedrusi on väga lihtne vahetada, tagaiste välja ülevalt 3 polti lahti, alt alumine amordi kinnituspolt lahti ja juba amort koos vedruga käes, edasine veelgi lihtsam

Postitatud: 16.09.2004 19:04 13
Postitas bemari
ahjaa, veel tahtsin öelda seda, et mul ei olnud isegi kammitsaid tarvis, sest vahetasin ainult amorti. Vedru oli parasjagu nii pikk, et sai ilusti kätte ja ka pärast külge tagasi.

Postitatud: 16.09.2004 21:10 55
Postitas Kristjan_K
Vot nüüd selline jama, et ei saa amorti alt kätte kuidagi, ei tule teine alumisest puksist (või mis ta ka ei ole) lahti. Kas seal on oma nipp?
Ahjaa, vilt, kas su sõber neid kammitsaid vms 1 päevaks laenata saaks?

Postitatud: 16.09.2004 22:14 13
Postitas alts20
kõige suurem töö selle asja juures on alumise otsa lahti saamisega omal liiguvad nagu õlitatud aga paljud jah hädas sellega see puks ei ole seal eriti pikalt sees mingi alla sentimeetri aga kinni on kõvasti .vedrude jaoks ei ole ju mingit kammitsat ve asja vaja iga mees peaks suutme selle sendikese vedru kokku suruda et saaks mutri otsa keerata ise olen ca kümnel autol neid ülemisi pukse vahetanud ja kunagi pole kammitsaid kasutanud
Postitatud: 16.09.2004 22:18 03
Postitas Kristjan_K
alts, kuidas see siis kätte tuleb saada sealt? õli vahele? lihtsalt haamriga? ootan kuni kunagi ära tuleb?
Postitatud: 16.09.2004 22:40 14
Postitas Viljar
Seal erilist nippi ei ole, lihtsalt tavalin, et see alumine puks jääb kinni
E28 oli nii kinni, et lõpuks kui lahti sain oli ka puks puruks
Kammitsate kohta ei oska üelda, peab uurima.
Postitatud: 16.09.2004 23:12 36
Postitas Kristjan_K
Lühidalt lihtsalt jõud taha?
Postitatud: 17.09.2004 07:50 36
Postitas Viljar
Jõud taha jah

Aga vaata, et sa hoogu ei satu ja amorti lömmi ei tao
Postitatud: 17.09.2004 12:38 21
Postitas Kristjan_K
Vilts, ega sa nende kammitsate vms kohta ple uurind, mitte ei taha need puksid mlahti tulla, aga vedrud tuleb ära vahetada. 1 vedru puhta katki avastasin. Vanamees tõi mingi spets vedeliku, mingi õli sarnase, teate küll. sellega nüüd immutatud & put klotsiga amorte taotud.. ei liigu rsk.

Postitatud: 17.09.2004 12:52 37
Postitas Kristjan_K
Ega keegi ei oska öelda palju need kummipuksid üldse maksavad? juhuks kui me ei peaks neid tervelt kätte saama, siis tahaks umbkaudset hinnaklassi teada.
Postitatud: 17.09.2004 13:34 22
Postitas Kristjan_K
****, mitte kui kuidagi ei tule ära...Grr...
Mine või kuvaldat otsima...

Postitatud: 17.09.2004 21:09 12
Postitas 325 ix
Ei aita ka kuvalda alati. Kui ikka väga kinni ,võid proovida lõigata puksi otsa keerme ja kasutades polti saad kätte!
Postitatud: 17.09.2004 21:26 52
Postitas Aare
Kui püstaku kokku panemiseks pole vedrukammitsaid tarvis, siis tuleb uued tagavedrud panna. Viimane aeg selleks. Varsti hakkavad alumised keerud kokku käima ja ongi varsti siin järgmine hädakisa - vedru pooleks.
Mina vahetasin 2 aastaga 2 korda neid saue romula vedrusid, ühekaupa läksid pooleks ja lõpuks panin uued vedrud (Kilen, 800 kr paar) - nüüdseks on nad 5 aastat sõitnud....
Ja alates sellest kogemusest pean juttu "tüüpviga -5se tagavedrud lähevad kergesti pooleks" lolliks mölaks. Viimase piirini tallatud vedrud lähevad krõpsti igal autol.
Ja neid sa ilma kammitsateta enam ei pane kuidagitmoodi....
Postitatud: 17.09.2004 21:47 09
Postitas Kristjan_K
Uusi vedrusid me panemegi. Parem mõelge välja süsteem kuidas me selle fckin amordi alumise puksi otsast kätte saame...
Vanamees elistas 5 kohta läbi, lõpptulemusena elistas isegi valdekule. Käik räägivad kas kuvaldast või õrnast koputamisest.
Vanamees otsustas et läheb homme ostab tõmmitsa, vaatab kas sellega saab või ei..
Mõnel muul targal mehel pole ühtegi ideed?
Postitatud: 17.09.2004 23:09 22
Postitas Viljar
Mnjaa ega selle alumise puksiga ikka vahest jama kui palju, ma endal viimasel E28 ka ikka noo nii jamasin, et lõpuks oli puks puha tükideks

Postitatud: 17.09.2004 23:17 19
Postitas Kristjan_K
Ma kardan ka et peab uusi amorte ka ostma hakkama, seda puksi eraldi ei saa nagu ma aru saan
Postitatud: 18.09.2004 11:23 04
Postitas 325 ix
Ma ju andsin nõu .
Postitatud: 18.09.2004 12:14 03
Postitas Kristjan_K
Lõpuks, asi edeneb, tõmmits abiks

kohekohe peaks üks amort puksi pealt maha tulema.. oh õnnerõõmu

:D
Postitatud: 18.09.2004 12:56 23
Postitas Kristjan_K
niih, käes, mõlemad.
Unustage ära enda jutud kuvaldadest või ürnalt koputamistest vms
parim asi on tõmmits, sellega paar korda edasi tagas, õli vahele ja see on lups maas
Postitatud: 18.09.2004 13:30 07
Postitas Kristjan_K
kellelgi tagumist kaassõitjapoolset amorti ei vedele kuskil?
Väga hädasti oleks täna vaja seda. ostaks ära hea meelega...
Postitatud: 18.09.2004 14:00 05
Postitas Kristjan_K
See teema hakkab vaikselt projekti meenutama

Suured tänud Pets1'le
U. 1.5h pärast saab temakäest ka amordi, siis saame enda liikuri liikuma jälle

:)
Postitatud: 18.09.2004 16:15 14
Postitas Viljar
Kas miskid uued amordid, või kasutatud ?
Ja kui uued siis mis firma ja mis maksid nende eest ?
Postitatud: 18.09.2004 16:25 03
Postitas Kristjan_K
Uus amort 1tk teine on veel töökorras & rahaga pole ka praega priisata.
Hinna suhtes pead ise petsi kinni püüdma.
Nüüd juhtus jälle selline jama, et ta pani kogemata esimordi autosse. Nüüd peab ainult lootma, et täna ikka saab tagumise, kui ei saa siis on jamajama...
Postitatud: 18.09.2004 18:40 40
Postitas Kristjan_K
niisiiis selline tagasihoidlik palumine.
kas kellelgi on seda vedrukammitsat või mis jubin see ka pole.
Seda vedru polegi nii lihtne vahetada nagu algul vanamehele räägiti
Postitatud: 19.09.2004 01:59 05
Postitas Viljar
Kristjan_K kirjutas:Uus amort 1tk teine on veel töökorras & rahaga pole ka praega priisata.
Hinna suhtes pead ise petsi kinni püüdma.
Nüüd juhtus jälle selline jama, et ta pani kogemata esimordi autosse. Nüüd peab ainult lootma, et täna ikka saab tagumise, kui ei saa siis on jamajama...
Oot aga noo mis hinnaga sina amordi said, või said suisa tasuta
