1. leht 1-st
Start-of-injection control faulty
Postitatud: 11.09.2004 11:36 25
Postitas ivoliiv
Käisin oma 524td E 34 -jaga diagnostikas.
Kompuuter näitas veateadet (Start-of-injection control faulty).
Kust peaks viga otsima või mida vahetama ,et asi korda saaks? Auto muidu käivitub hästi ja sõiduomaduste kohta ei oska nigu kaa midagi halba öelda. Äkki on kellelegi se probleem tuttav.
ps.tean et UM -ist saaks abi aga proovin enne siin.
Postitatud: 11.09.2004 20:28 34
Postitas truumu
võimalikud vead:
"wiring, fuel injection timing solenoid, fuel pressure, fuel filter"
ütleb Boschi remondijuhend...
Postitatud: 12.09.2004 20:58 21
Postitas ivoliiv
Sai nädalavahetusel natuke oma sõidukit uuritud ja avastasin et sinna plastmass kaane alla kus aju asub tuleb kaks jämedamat rohelist värvi juhet mille otsas on pistikud . Huvitaks selline asi,et kas need on seal diagnostika jaoks või on sealt mingi jubin puudu. Mingi tühi koht seal on.Oleksin väga tänulik kui mõni 524 -ja omav mees mind valgustaks selles osas.
Truumu kas oskad öelda mis se solenoid endast kujutab ja kus asub?
Postitatud: 12.09.2004 23:19 42
Postitas truumu
peaks asuma pumba sees(pead ei anna), uurin homme järgi

Postitatud: 13.09.2004 14:58 37
Postitas priitv8
Minu spikker pajatab järgmist:
DDE1
16 Injection begin-regulation
Advice: Bad idling position of the engine! Please replace the fuel
filter! Please delete the fault storage and effect a test run!
If the fault appears again, replace the magnetic vale-injection
positioner in the injection pump! If this fault should be also
appear even here again, the injection begin-control-unit must be
replaced!
DDE2
10 Regulation of the injection-begin
The magnetic-valve in the injection pump could be defective, however
the reason for the fault accumulation is a congested fuel filter
resp. a fault function of the presupply pump (air in the fuel
feeder) !