E34 kojamehed ei tööta aeglases astmes
E34 kojamehed ei tööta aeglases astmes
Intervalliga töötab, linki veel astme võrra üles lükates on ikka intervall kuigi peaks olema aeglane reziim ja veel astme võrra üles lükates on kiire reziim nagu peab.
Kust viga otsida?
Kust viga otsida?
Kui auto seisab, siis on 2 esimest reziimi intervallid.
Kui sõitma hakkad, siis läheb teine reziim pidevaks käimiseks üle.
Mulle tundus esimese paari nädala jooksul ka, et teine reziim ei töötaga aga
ma lihtsalt ei teadnud, et asi sõites tööle hakkab.
Kui sul sõites ka ei tööta, siis on viga ilmselt kiiruse anduri signaalis.
See ei jõua kojamehe plokki lihtsalt kohale.
Kui sõitma hakkad, siis läheb teine reziim pidevaks käimiseks üle.
Mulle tundus esimese paari nädala jooksul ka, et teine reziim ei töötaga aga
ma lihtsalt ei teadnud, et asi sõites tööle hakkab.
Kui sul sõites ka ei tööta, siis on viga ilmselt kiiruse anduri signaalis.
See ei jõua kojamehe plokki lihtsalt kohale.
Arutlus samal teemal ka varem: http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=5422 

Kui Sa veel täpsustaks, mis auto ja kas elektriakendega/luugiga või ilma, oleks ehk midagi öeldagi. E34-l on kaks põhimõtteliselt täiesti erinevat tagaistmealust elektrisüsteemi, sõltub mudelist ja varustusest.suslik kirjutas:et siis ikka veel sama jama
Esimene pakkumine oleks ikkagi, et kiiruse signaal ei jõua kojameeste juhtloogikani ja tolle meelest auto seisab.
Ega keegi hea mees mingit raadioinstalli teinud pole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Et miks kohe vahetama? Spido töötab?suslik kirjutas:Autoks E34 ja ees on aint el klaasid luuki pole. ok kui kiirus ei jõua sinna mis vahetama peaks
Ja küsimus jääb: ega mingit kavalat raadioinstalli tehtud pole? St. et kui on alles originaalraadio koos originaalpistikuga (suur must, 17 otsaga), siis juba keerulisem. Kui see on maha lõigatud, siis tuleb vaadata kuidas ja kuhu need juhtmed seal ühendati.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siis vaata, kuhu on ühendatud

Must/valge (SW/WS) juhe, mis originaalis peaks pistiku otsa nr. 10 (GAL) minema. Kui see on massi või plussi ühendatud, siis päästa ta sealt lahti ja isoleeri korralikult.
See on kiiruse signaal, mida raadio kasutab helitugevuse automaatseks reguleerimiseks (sõltuvalt kiirusest) aga sellega paralleelselt kasutavad teda ka paljud teised asjad (mh. kliima, OBC, tempomaat), mida lihtsalt võib-olla ei pane tähele.
,
Aga kui A1 General Module (plokk mis ka kojamehi liigutab) seda signaali korralikult ei saa, siis arvab ta et auto seisab ja paneb kojamehed intervallile. Kojameeste II kiirusaste on nn. varuvariant, sellega minnakse kõikidest juhtloogikatest mööda ja antakse mootorile otse täispinge peale, sellega nad igas hädaolukorras vähemalt pühivad.

Must/valge (SW/WS) juhe, mis originaalis peaks pistiku otsa nr. 10 (GAL) minema. Kui see on massi või plussi ühendatud, siis päästa ta sealt lahti ja isoleeri korralikult.
See on kiiruse signaal, mida raadio kasutab helitugevuse automaatseks reguleerimiseks (sõltuvalt kiirusest) aga sellega paralleelselt kasutavad teda ka paljud teised asjad (mh. kliima, OBC, tempomaat), mida lihtsalt võib-olla ei pane tähele.

Aga kui A1 General Module (plokk mis ka kojamehi liigutab) seda signaali korralikult ei saa, siis arvab ta et auto seisab ja paneb kojamehed intervallile. Kojameeste II kiirusaste on nn. varuvariant, sellega minnakse kõikidest juhtloogikatest mööda ja antakse mootorile otse täispinge peale, sellega nad igas hädaolukorras vähemalt pühivad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!