1. leht 1-st
91a 750i spido keele vahetus
Postitatud: 07.09.2004 10:23 53
Postitas DeeJay
Hmm kuidas k2ib 91a 750i spido keele vahetus ... e34 pidi parempoolset nuppu spidol mingi 10s all hoidma aga sellel masinal ei toimi see nipp... oskab keegi aidata j2rsku
Postitatud: 07.09.2004 16:15 33
Postitas Ragnar
kas nupp on ise korras üldse? ET kui vajutad siis CC tabloole midagi tuleb?
Mul oli eelmisel e34 oli läbisõidu nullimise nupp (põhimõtteliselt sama ju)
selline ,et kord funkas ilusti, teinekord aga ei funkanud hoolimata korduvatest vajutamistest üleüldse.
Postitatud: 07.09.2004 17:17 06
Postitas Rains_525
Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab), ja siis ca 10sek all hoida veateadete nuppu.
Postitatud: 07.09.2004 17:17 25
Postitas priitv8
Kas süütevõti on ikka raadioasendis (mitte süüde sees)?
Postitatud: 07.09.2004 19:39 02
Postitas Raiki
vajuta compu nupp alla ja keera võti syyte esimesse asendisse
nüüd oota kuni compu annab märku ja juba inglis keeles ...siis keera syyde välja ja ongi korras
jajah
Postitatud: 07.09.2004 21:24 21
Postitas DeeJay
Sellega sain hakkama, et compu inglise keelde panna aga veateated on ikka saksa keeles

Kuidas need ka õigeks saada?
Postitatud: 08.09.2004 13:47 05
Postitas Kristo_P
Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd

Kas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud

Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...
Postitatud: 09.09.2004 07:39 17
Postitas truumu
Rains_525 kirjutas:Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab)
kas raadioasend mitte 2. asend pole?
Postitatud: 09.09.2004 09:30 43
Postitas Rains_525
Kristo_P kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd

Kas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud

Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...
Ma arvan, et see juhtus sul nii et hoidsid seda sama veateadete nuppu all ja siis samal ajal keerasid süüte sisse. Siis auto hakkab näitama igasuguseid nr-id nagu BMW part nr, Software nr jne. testib kellasid jne.
truumu kirjutas:Rains_525 kirjutas:Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab)
kas raadioasend mitte 2. asend pole?
Ma lähtusin sellest et on 0 asend (võti väljas), I asend (maki asend), II süüte sees asend, aga võib olla loetakse asja teisiti, nii et eks parandage asja veidi, kui see on oluline.
Siis DeeJay'le lisaks veel selline link:
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
Minult tekkis ka kohe siis küsimus siit, et kui spido ei tööta, aga just nimelt selle sama testi ajal spido kell töötab, järelikult kas on alust arvata, et spido ja muud kellad on terved, ja et viga tuleks otsida kas siis tagasilla juurest andurist, või siis juhtmetest, mis jooksevad armatuuri...?
tänud
Postitatud: 09.09.2004 10:49 01
Postitas DeeJay
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm see link jah suht head infot sisaldab, ise pean enda keeleoskust paremaks kui keskmine aga ikka osa asju jääb natukene arusaamatuks tänu spetsiifilistele sõnadele/väljenditele. Mõtlesin, et huvitav, kas keegi ära ei viitsi seda tõlkida ja siia üles panna... oleks kasulik kõigile 700 omanikele siin. Ma sealt ikka uskumatuid asju lugesin välja!! Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Re: tänud
Postitatud: 09.09.2004 18:08 09
Postitas priitv8
DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Kust Sa küll sellist asja lugesid?
5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks?

Re: tänud
Postitatud: 09.09.2004 18:35 48
Postitas Cardo
priitv8 kirjutas:DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Kust Sa küll sellist asja lugesid?
5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks?

SAAB KÜLL NII AUTO KÄIMA !!!!!
Sõidad künkale , paned esiteks teise käigu sisse , siis keerad süüte välja , siis paned süüte sisse ja vajutad 5 korda-mitte rohkem ega vähem gaasipedaalile ja ilusti lõpuni ,vajutad siduri alla ja vasema jalaga lükkad hoo sisse ning kui spido näidab üle 20 km/h siis sidur laxti lahti ja voilaaaaaaaaa

. Ära unusta , et nii pannakse mossesid käima

Postitatud: 09.09.2004 18:37 25
Postitas Kristjan_K
Ei, see liiga tõsine OT juba. Aga - IRW, cardo, see oli tõesti naljakas

Postitatud: 09.09.2004 19:08 02
Postitas Ragnar
Kristo_P kirjutas:siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd

veel üks näide mis võiks nn variatud nippide topicus sisalduda. kui selle keegi nüüd viitsiks teha. mina teadsin seda küll ammu aga nagu näha isegi mõnele klubiliikmele tehitab seel lausa

i rääkitmata siis uutest bmw kasutajatest, kes võiks selle ühest kohast ilusti teada saada.
Irw
Postitatud: 10.09.2004 13:36 38
Postitas DeeJay
Panin jah veits puusse selle asjaga.... tõlkisin veits valesti

Aga jah kui keegi viitsiks selle asja ära tõlkida....siis oleks bro

Postitatud: 25.09.2004 22:20 05
Postitas Ivar
keegi uuematele mudelitele ei tea analoogset linki?
