91a 750i spido keele vahetus
91a 750i spido keele vahetus
Hmm kuidas k2ib 91a 750i spido keele vahetus ... e34 pidi parempoolset nuppu spidol mingi 10s all hoidma aga sellel masinal ei toimi see nipp... oskab keegi aidata j2rsku
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
vajuta compu nupp alla ja keera võti syyte esimesse asendisse
nüüd oota kuni compu annab märku ja juba inglis keeles ...siis keera syyde välja ja ongi korras
nüüd oota kuni compu annab märku ja juba inglis keeles ...siis keera syyde välja ja ongi korras
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
jajah
Sellega sain hakkama, et compu inglise keelde panna aga veateated on ikka saksa keeles
Kuidas need ka õigeks saada?

Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd
Kas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud
Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...


Lancer EVOLUTION 9
Ma arvan, et see juhtus sul nii et hoidsid seda sama veateadete nuppu all ja siis samal ajal keerasid süüte sisse. Siis auto hakkab näitama igasuguseid nr-id nagu BMW part nr, Software nr jne. testib kellasid jne.Kristo_P kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja sokutan küsimuse siia. Nimelt hoidsin täiesti juhuslikult seda sama nuppu all mis peaks saksa keele ära muutma ja toimus väga imelik asi -spido ,tahokas ,mootori temp andur ja kõik muud elektroonilised märgid vidinad mis tablool olid hakkasid tööle vastavalt siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'dKas tegu on mingi kontroll testiga? Rohkem seda asja teha pole suutnud
Ei tea mis asendis see võti siis oli kuid enam ei õnnestu...
Ma lähtusin sellest et on 0 asend (võti väljas), I asend (maki asend), II süüte sees asend, aga võib olla loetakse asja teisiti, nii et eks parandage asja veidi, kui see on oluline.truumu kirjutas:kas raadioasend mitte 2. asend pole?Rains_525 kirjutas:Lisaks peab veel süüteluku võti keeratud olema I astmele (makk töötab)
Siis DeeJay'le lisaks veel selline link:
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
Minult tekkis ka kohe siis küsimus siit, et kui spido ei tööta, aga just nimelt selle sama testi ajal spido kell töötab, järelikult kas on alust arvata, et spido ja muud kellad on terved, ja et viga tuleks otsida kas siis tagasilla juurest andurist, või siis juhtmetest, mis jooksevad armatuuri...?
tänud
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm see link jah suht head infot sisaldab, ise pean enda keeleoskust paremaks kui keskmine aga ikka osa asju jääb natukene arusaamatuks tänu spetsiifilistele sõnadele/väljenditele. Mõtlesin, et huvitav, kas keegi ära ei viitsi seda tõlkida ja siia üles panna... oleks kasulik kõigile 700 omanikele siin. Ma sealt ikka uskumatuid asju lugesin välja!! Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.
Re: tänud
Kust Sa küll sellist asja lugesid?DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.

5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks?

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: tänud
priitv8 kirjutas:Kust Sa küll sellist asja lugesid?DeeJay kirjutas:Huvitav, kas see tõsi, et mingit moodi saab auto käivitada, kui süüde sees ja 5 korda järjest gaasipedaalile vajutad? seal igasugust huvitavat nänni kirjas.![]()
5 korda tallates sai vanematel USA mudelitel lugeda ECU-s salvestatud veakoode. Aga et auto gaasipedaali vajutades käima läheks?
SAAB KÜLL NII AUTO KÄIMA !!!!!
Sõidad künkale , paned esiteks teise käigu sisse , siis keerad süüte välja , siis paned süüte sisse ja vajutad 5 korda-mitte rohkem ega vähem gaasipedaalile ja ilusti lõpuni ,vajutad siduri alla ja vasema jalaga lükkad hoo sisse ning kui spido näidab üle 20 km/h siis sidur laxti lahti ja voilaaaaaaaaa




E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
veel üks näide mis võiks nn variatud nippide topicus sisalduda. kui selle keegi nüüd viitsiks teha. mina teadsin seda küll ammu aga nagu näha isegi mõnele klubiliikmele tehitab seel lausaKristo_P kirjutas:siis kiirus ja tahokas ja temp andur läksid põhja ja all tablool jooksid mingid nr'd

Irw
Panin jah veits puusse selle asjaga.... tõlkisin veits valesti
Aga jah kui keegi viitsiks selle asja ära tõlkida....siis oleks bro 

