1. leht 1-st
kuidas selgitada välja viga?
Postitatud: 22.07.2008 18:04 32
Postitas tondiste
auto teeb kiiruse muutudes müra.. suht nagu trollibuss, tegu e36 318ia 92 aastaga. KAS hakkab õhtale minema differ? või tagalaagrid? või käigukast hoopistükis või on kardaanil midagi mäda? ise välistaks rattalaagrid, sest lokse ei tundu autot loksutades olevat ja kurvides see heli ei muutu minuarust. esimene mõte oli, et tagadiffer, saaksin kasutatu ostetud, üks kaasforumlane pakkus mulle, aga ei taha vale jubinat ka osta. kas stendides tuvastatakse ära, misasi sellist mölinat sõidu ajal teeb? heli tuleb ikkagi ütleks, et tagaotsast sõiduajal, kiiruse muutudes muutub ka lärm.. kuskil 110 pealt kaob peaaegu ära.. või siis ma lihtsalt ei kuule. sooviks kiiret abi.
ette tänades
Tõnu
Postitatud: 22.07.2008 21:20 44
Postitas tagor
Pigem ikka laagrid ,mine mõne remondi venna juurde see ütleb kohe mis viga.
Postitatud: 22.07.2008 22:48 41
Postitas Mart_L
Üldjuhul kui differ hakkab otsi andma, peaks undamine muutuma kui sõidu aeg gaasipedaali vajutad või lahti lased

Postitatud: 22.07.2008 22:56 19
Postitas Alari.
Kui rattalaager läbi oleks siis sõites ühelepoole keerates peaks rohkem undama ja teiselepoole keerataes peaks vaiksem olema või siis üldse ei kostu!differ peaks teatud kiirustejuures minuteada undama(nn sünkroniseeriv heli,nt sõbra mersul oli 90-110km/h vahel differ undas)!Kui käigukast undaks siis just teatud pööretega iga käik undaks ??!
Postitatud: 23.07.2008 00:54 52
Postitas Mikk_O
muidugi võib veel olla ka rehvimüra, kui odavad papud all on!
Postitatud: 23.07.2008 16:27 10
Postitas tondiste
ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
Postitatud: 23.07.2008 18:17 32
Postitas Alari.
tondiste kirjutas:ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
Ma just paar posti üleval seletasin rattalaagri kohta!ühelepoole sõiduajal keerates undab rohkem ja teiselepoole keerates on vaiksem v puudub üldse!
Postitatud: 23.07.2008 18:28 29
Postitas tondiste
jah kogemata kirjutasin topelt vms.. järelikult laagrid pole.. jääb vist ainus variant differ, proovin korra veel diffril õli välja lasta ja uut panna, aga eriti ei looda, saan teise diffri ja läeb vahetusse.
Postitatud: 23.07.2008 21:48 30
Postitas tondiste
aga kui kergelt tagarattad ringi peavad käima kui ükshaaval tungiga üles tõstan? palja käega on raske keerata, rattavõtmega paras keerata :S on see normaalne automaatkasti puhul? on võimalik, et kruusateel sõites said laagrid kruusatolmu vms ja nüüd streigivad? samas väga vaiksel pööramisel mingit raginat kl pole.. aga täitsa ilma hääleta rattad all ringi ei käi.. raskelt käivad ja kahinat ikka teevad.. pole ikka veel aimugi, kas viga siis diffris või **** laagrites, katsusin, mingit märkimisväärset vibra küll vedrudes pole kui ratast keerata.. kui siis midagi õige õige minimaalset
Postitatud: 24.07.2008 00:20 59
Postitas joffe
Oleneb vist ka sellest, kas sul on läbilibisemisega differ või mitte. Ma mõtlen seda ratta keeramiseks vajamineva jõu suurust. Kui on esimene variant, siis vist käega keerates ei pidanud järgi andma eriti. Pole täpselt meeles, aga kuskil teemas oli juttu...
Postitatud: 24.07.2008 11:27 03
Postitas tondiste
tuleb välja jah, et LSD differ.. aga läheb vahetusse ikkagi, varsti läeb see LSD differ siia varuosadeks müüki siis