1. leht 1-st

Mootor p**ka täis

Postitatud: 03.09.2004 16:32 49
Postitas userxxx
Üldiselt, vaatasime siin ühte BMW mootorit igalt poolt ühe sõbraga ja muidu kõik paistab pealt ok, töötab ilusti, aga kui õli korgi maha keerasin, siis ilmnes, et see on alt kaetud üsna paksu sellise pa*aga.... ja ega sealt edasi ka parem ei olnud kogu see ala mis seal august nähtav oli, oli sellise 1- 2 millise paksu pehme musta plögaga kaetud mis küll kruvikeerajaga kergesti maha tuli aga siiski.

Kas sellise konsistentsi oleks seal üleval kaane all on lubatud, õli sealt läbi ei käi ja ära seda ei pese...niisis võibolla on ülejäänud mootoris olukord veidike parem. Või lasta viia remonti kus asi lahti kisutakse ja ära puhastatakse.

Või teha paar korda pesuõliga läbipesu?
Samas kui pesuõli kogu mootorist selle plöga lahti võtab siis on vist asi õhtal varsti?

Postitatud: 03.09.2004 18:24 55
Postitas acid
See on tingitud sellest et õli on kaua vahetamata olnud või ebakvaliteetne õli.Olen paari sellist mootorit kohanud kui neile kappremonti tehtud,võin julgelt õelda et nukalähedus on veel ka sellist jama täis,kui seda si**a palju siis võib ka pumbaümrus ja karter ja mingil määral ka kanalid seda jama täis olla.selle puhastamine on tülikas ja must töö,ise pesin seda diiselkütte vannis ja pintsliga hõõrudes maha.
Mootoripesu aine omal vastutusel,sest kui kuskilt see aine tõmbab mingi suurema tüki lahti ja see ei lahustu mootoripesu aines ära vaid satub "korgiks"kuskile õli kanali ette,siis võib asi päris palju ebameeldivusi tekitada ja ikkagi vaja mootor lahti võtta ja seda remontida.
Kuid asja helgem pool selline,et mootoripesu võib ka õnneks minna ja see tuleb tunduvalt lihtsam ja odavam,kuid kindlasti mitte effektiivsem.Peale mootoripesu tuleks kindlasti kasutada head õli,mis "peseb hästi"ja vahetada see esimene kord peale pesu mingi 3000-5000 km järelt ära.
korra sai remonditud sellist Lumina mootorit,et kui õli korgi alt lahti keerasid,ei tulnud tilkagi õli välja vaid üks tume klimp hakkas välja venima,õli oli nagu tavott nii paks,raske uskuda et see auto niigi kaua sõitis,kui õliväljalaske august kruvikeeraja sisse pista siis see välja ei kukkunud,"nagu nuga võis"õli hoidis hästi:)

Postitatud: 03.09.2004 20:00 12
Postitas Olts
Endal sai hiljuti klapikambrikaane tihendit vahetatud, siis oli ka klapikambri kaas suht suure plögaga koos. Nukkade ümbrus säras aga nii mis kole, ei oska pakkuda millest selline kontrast tulla võib. Pesin klapikambri kaane disla ja suruõhuga ära ning siiani käib küll hästi. ~2000 km eest sai ka õlivahetus koos mootori läbipesuga tehtud võibolla ei käi jah sealt piisavalt õli läbi, et seda möga eemaldada.

Postitatud: 03.09.2004 20:19 38
Postitas userxxx
Ega seal klapikambri kaane alt õli vist suurt läbi ei käi, niipalju kui pritsib sinna kuidagi peale niipalju vast tuleb. Sellest vast ka see, et seal selline plöga, lihtsalt pole midagi mis seda sealt ära uhuks.