1. leht 1-st

probleemid pööretega

Postitatud: 02.09.2004 14:42 41
Postitas newdude
Autoks siis BMW 520i 87a

Käima läheb normaalselt ja alguses võib tunduda korras, kuid mõne aja pärast tuurid nagu lähevad alla ja ei taha enam eriti tõusta. Mitu korda gaasile vajutades vahepeal tõusevad ja siis jälle langevad... samas järgmine hetk võib korralikult töötada, kuid seda ainult natukeseks ajaks.
Panin veel tähele et auto hakkab paukuma kui gaasi vajutada.

Milles probleem?

Ja kui keegi teab kus tehakse korralikku remonti BMW-dele (mitte sellist et kõik osad kohe ära vahetatakse) siis võiks teada anda. Võiks olla siis Tallinnas või Harjumaal

Re: probleemid p?tega

Postitatud: 06.09.2004 11:11 33
Postitas rzz
newdude kirjutas:Autoks siis BMW 520i 87a

K䊭a lä¨Ĩb normaalselt ja alguses v?tunduda korras, kuid m?aja p䲥st tuurid nagu lä¨Ĩvad alla ja ei taha enam eriti t?a. Mitu korda gaasile vajutades vahepeal t?vad ja siis jäŦŦe langevad... samas j䲧mine hetk v?korralikult t?ta, kuid seda ainult natukeseks ajaks.
Panin veel tä¨Ĩle et auto hakkab paukuma kui gaasi vajutada.

Milles probleem?

Ja kui keegi teab kus tehakse korralikku remonti BMW-dele (mitte sellist et k?osad kohe 䲥 vahetatakse) siis v? teada anda. V? olla siis Tallinnas v?arjumaal
westland auto on päris abiks koht.. teevad hästi ja odavalt..
see, kas nad kohe vahetama hakkavad vÃĩi enne vaatavad Ãŧle on sinu kommunikeerimises kinni. Ütled, et uurige ja helistage kui teate milles asi.. siis mÃĩtled edasi..

kontakt : http://www.1188.ee/1188/1188.php?kw=wes ... c=1&sort=2

Postitatud: 06.09.2004 17:09 17
Postitas Flipper
See, et alguses on pöörded kõrgemad ja siis langevad on täiesti normaalne. Külmkäivitusklapp toimib järelikult – see on see asi mis külmalt käivitades mingid paarkümmend sekundit töötab. Aga võib-olla sul pöörded üleüldse madalad – vaja natuke juurde kruttida? Ja küttesegu ehk paigast ära… või süüde omadega sassis…? Aga ma vaataks kõigepealt üle kõikvõimalikud õhulõdvikud, vaakumivoolikud – kas on pragusid, kas on isoleerpaelaga lapitud jne. Tihti on viga nendes viimastes asjades – ja need sa oskad ise ka ära vahetada. Osad ise ei ole kallid. 3,3 kummivoolikut müüakse igas varuosade poes ja ülejäänud torud UM-ist vahemikus 40.- kuni 160.- tk. Töökoda võib vabalt küsida sul mõne pragunenud 30.- krooni maksva vooliku vahetamise eest mingi 500.- aga kas sellel on mõtet? Selle raha eest saad terve komplekti lõdvikuid + teadmise, et see asi on sul korras ja võid muud asjad ette võtta. Muidugi teine asi võib olla bensiinipump mis hakkab väsima. Noh.. variante on mitmeid.

Postitatud: 06.09.2004 22:46 07
Postitas newdude
miskit on küll jah teibiga lapitud seal... vaatan siis asju järgepidi üle niipalju kui ise oskan. aga tänan soovituste eest