BMW 520i '90 ning mureks - salongi tuli ei sütti, kui avad juhi või kõrvalistuja ukse. Kaitse kapoti all oleks nagu terve. Tule nuppu vajutades ühele poole läheb ta põlema ning täitsa annab valgust. aga raibe põleb siis nagu koguaeg.
Teises kahes asendis ei sütti. Ise lootsin/arvasin, et ehk asi lülitis ukse küljes aga what are the odd's et mõlemal uksel korraga lüliti peetis ?
teine ja veel põnevam küsimus - kuidas turvavöö kõrgust muuta saab piilari küljes ? natuke jõudu rakendades suudan seda küll liigutada üles/alla aga vedru tõmbab oma kohale tagasi. Kuidas teda statsionaarselt muuta võiks ?
Kõrvalistuja ja juhi turvavööd on erineval kõrgusel.. sellest ka järeldus, et üldse on võimalik kõrgusi muuta.
E34 tuli ja turvavöö mure
E34 tuli ja turvavöö mure
I had a life once. Then I bought a BMW
Re: E34 tuli ja turvavöö mure
Kuna see automaatika töötab kõigi, sh ka tagauste pealt, siis on kõik neli lülitit seal mängus. Aga peale nende on veel ka üks relee (kui on ZKE kesklukustus) ja kesklukustusmoodul ise (vastavalt siis kas ZKE või ZVM).rzz kirjutas:Teises kahes asendis ei sütti. Ise lootsin/arvasin, et ehk asi lülitis ukse küljes aga what are the odd's et mõlemal uksel korraga lüliti peetis ?
ZKE: http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
ZVM: http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
See on jah automaatne, saksa insenerid mõtlesid, et mida pikemad jalad, seda pikem inimene. Niiet mida tahapoole esiistet lükkad, seda kõrgemale tõuseb ka rihmakinnitus. Loomulikult kui need trossid ikka terved ja ka istmeraami külge kinnitatud. Minul näiteks olid autol toolid välja käinud ja "meistrimehed" neid rihma trosse tagasi panna kas ei viitsinud või ei osanud.rzz kirjutas:teine ja veel põnevam küsimus - kuidas turvavöö kõrgust muuta saab piilari küljes ? natuke jõudu rakendades suudan seda küll liigutada üles/alla aga vedru tõmbab oma kohale tagasi. Kuidas teda statsionaarselt muuta võiks ?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 tuli ja turvavöö mure
ehk siis relee tuleks ära vahetada/üle vaadata/ümber ehitada ja peaks ameerika olema või pean nende viidatud skeemide alusel autos juhtmeid taga ajama hakkama ja vea üles otsima ?priitv8 kirjutas:Kuna see automaatika töötab kõigi, sh ka tagauste pealt, siis on kõik neli lülitit seal mängus. Aga peale nende on veel ka üks relee (kui on ZKE kesklukustus) ja kesklukustusmoodul ise (vastavalt siis kas ZKE või ZVM).rzz kirjutas:Teises kahes asendis ei sütti. Ise lootsin/arvasin, et ehk asi lülitis ukse küljes aga what are the odd's et mõlemal uksel korraga lüliti peetis ?

I had a life once. Then I bought a BMW
Re: E34 tuli ja turvavöö mure
Ma alustaks jah selle relee kontrollimisest. Õnneks on tehaseskeemil (millele viitasin) ka kirjas kõikide komponentide asukohad, nii et päris kinnisilmi otsima ei pea. Kõnealune relee on siis ZVM korral kesklukustuse mooduli enda sees, ZKE korral aga eraldi releemoodulis. Mõlemal juhul on asi tagaistme all.rzz kirjutas:ehk siis relee tuleks ära vahetada/üle vaadata/ümber ehitada ja peaks ameerika olema või pean nende viidatud skeemide alusel autos juhtmeid taga ajama hakkama ja vea üles otsima ?
ZKE korral on vaja leida:
A5 - Relay Module
A1 - General Module
ja ZVM korral:
A30 - ZVM Module
Komponentide tähistused on võetud otse nendelt skeemidelt.
Järgmisena vaatad tagumise elektrikarbi paigutust:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
See, kas Sinu autol on ZVM või ZKE versioon, peaks selguma kui võrdled oma auto istmealust nende piltidega.
Ja edasi muidugi mööda juhtmeid kontrollida, kas ühendus tagaistme alt kuni ette tuledeni on olemas või mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!