1. leht 1-st
---
Postitatud: 25.08.2004 00:07 16
Postitas AgoU
---
Postitatud: 25.08.2004 11:52 59
Postitas jaant
Minul oli midagi sarnast paar aastat tagasi e28 525i - ga ja siis läks vahetusse sissepritsekompuuter e. "aju".
Pärast seda oli jama , et töötas ainult tühikäik, gaasi vajutades hakkas mootor välja surema. Siis oli abi "aju" scarti sarnase pistiku "emaste " klemmide kokkusurumisest. "Aju" asub kindalaeka kohal dermantiini taga,
Postitatud: 25.08.2004 15:59 39
Postitas AgoU
---
Postitatud: 29.08.2004 00:40 41
Postitas CarTuning
Aju??? Seda vaevalt.Pigem kahtlustaks kütusefiltrit,kütusesurvet,õhulugejat,küünlaid ja muid selliseid asju.
Kui jagu ei saa,siis
http://www.hot.ee/carsec
Postitatud: 30.08.2004 21:40 14
Postitas soll
Vaata kas õlikork on korralikult suletud ja ega vaakumvoolikud kuskilt lahti pole.
Postitatud: 03.09.2004 13:05 24
Postitas siim528
Olen suht kindel et bensufilter umbes. Endal oli sama jama ja sai kõik asjad ära vahetatud( aju, õhulugeja jne vidinaid) aga jah lõpuks ikka seesamune bensufilter.
Kontrollida on võimalik nii et kui sõidad ja ta sul lõpuks jalle seisma jääb siis võta kapoti alt bensuvoolik lahti ja kui bena ei tule siis tänud mulle

Postitatud: 03.09.2004 13:16 29
Postitas Flipper
Bensiinipump? Kui pump ei anna piisavalt tugevat survet võib auto selliseid trikke teha - või siis ka üldse mitte käima minna. Võta kuskilt teine pump laenuks ja proovi kuidas asi siis toimib.
Postitatud: 03.09.2004 14:36 12
Postitas rein0777
kontrolli oma bensiini surve klappi
Postitatud: 02.10.2004 11:34 14
Postitas Erki
mul oli ka sama jama sam aautoga ja tulemuseks oli see et mingi voolik kust bena peale tuli oli lihtsalt puruks.Jama oli kogu raha eest aga korda tegemine võttis ca 5 minutit aega
Postitatud: 16.11.2004 15:26 19
Postitas AgoU
---
Postitatud: 16.11.2004 21:40 16
Postitas truumu
võta lahti voolik tagasivoolu pealt(rõhuregulaator)
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19850700
voolik nr 6
vaata kas sealt tuleb bena(regulaatorist siis)
kui ei tule, siis võimalik,et regulaator kinni jäänud, süsteemis ~8 bar rõhku 3.0 asemel...
Postitatud: 17.11.2004 13:28 23
Postitas AgoU
---
Postitatud: 17.11.2004 18:28 55
Postitas Tom
Proovi Motronicu/pihustite relee (see on see ainuke hall metall korpuses) ära vahetada sama tee ka bensupumba releega (tegelt tee seda ennem kuna sellise relee saad kaitsmekarbist, tulesid pole vaja kui ei liigu ju

).
Vaata ka kaitsmeid need lendavad seal vahest poolenisti lahti ja siis ongi siukesed jamad (eriti vaata seda, mis on kaitsme karbi all vasakus nurgas kui vaatad auto eest, see on bensu jubinate kaitse).
Postitatud: 17.11.2004 18:34 26
Postitas toivoku
truumu juurde lohista. survet testi nii et pane näpp augu ette ja hoia silamd punnis, kui silmadesse bena lendab siis surve hea kui ei lenda siis on jama surve, niiviisi testisin mina

. tegelikult mina prooviks õhulugejat vahetada. ta peaks midagi käivitamsiel ja gaasi vajutamisel tegema, ehk liikuma. võin ise yle vaadata kodus selle asja kui aku peale panen, polegi vanakest ammu käivitanud.
Postitatud: 18.11.2004 13:56 38
Postitas Tom
1 asi veel selle Motronicu relee kohta, nimelt vaata, et ikka igal klemmil kontakt kah all oleks. Mul oli nii, et see kontakt millest juhe otse aku peale läheb oli see kontakt seal pesas alla vajunud ja kui ta siis sinna poolde vinna jääb hakkab igast lollusi tegema (kui täitsa alt ära siis ei saa käima lihtsalt).
Postitatud: 18.11.2004 19:18 50
Postitas AgoU
---
Postitatud: 18.11.2004 20:16 16
Postitas Tom
Külmkäivitus pihusti (see kohe peale õhulugejat) ehk annab julmalt peale? Proovi selle juhe tagant ära võtta ja vaata mis ta siis teeb.
PS kui ta uputab siis peaks sumpsist bensu haisu kah välja ajama, bensiin ei saa lihtsalt ära kaduda

Kui peale käiamist tagant mingit haisu ei tule siis ma arvaks, et ei saa kätte.
Postitatud: 18.11.2004 22:43 59
Postitas AgoU
---
Postitatud: 18.11.2004 23:06 46
Postitas truumu
veel uputamise põhjustajaid:
rõhuregulaatori membraan läbi(bena läheb läbi vaakumvooliku kollektorisse)
tembi andur valetab
õhulugeja lapats kinni kiilunud(lahtises seisus), pistik tagant ära...
Postitatud: 19.11.2004 13:07 44
Postitas AgoU
---
Postitatud: 19.11.2004 14:11 20
Postitas priitv8
AgoU kirjutas:Kas rõhuregulaatori membraani seisukorda saab ka kuidagi kontrollida, või peab uuega katsetama?
Loogiliselt võttes peaks vaakumvooliku otsast näha olema: tuleb bena - membraan katki, ei tule - membraan terve.