1. leht 1-st

automaatkast

Postitatud: 23.08.2004 09:17 20
Postitas Ailer
Kast ei taha külmalt 2 käiku panna, arvatavasti on õhtal, kuna õli mida ma probleemi ilmnemisel vahetasin oli ikka väga must. Tahaks teada, et kas pensukatel on sama kast. Vist on. Auto on 524TD -90 ilma reziimideta 4 käiguline. Või keegi oskab öelda kas on mõttekas hoopis remontida ja palju see umbes maksta võiks?

Postitatud: 23.08.2004 11:32 38
Postitas Aare
Esialgu piisaks käigukasti saba eemaldamisest. Tagumise võlli peal on selline tsentrifugaalklapp, mis nähtavasti kulunud on. Samat probleemi teeb sama asi ka sierra(scorpa kastidel.

Postitatud: 23.08.2004 13:02 53
Postitas Ailer
mis sa arvad palju see maksab ja kes sellise töö ette võtab?

Postitatud: 24.08.2004 08:04 14
Postitas Box
Minul vahetab ka esimesel käiguvahetusel hommikul 1-2 le käigule alles 3 pöörde juures.Olen juba ära harjunud sellega.Käisin Õismäel automaat kastide spetside juures kunagi 1,5 .a. aastat tagasi asja uurimas.Vastus oli, et see on väga paljudel vanadel bmw 'del nii. Vahetasin vaid õli tihendi ja filtri ja nende soovitus oli niikaua kui toimib pole mõtet midagi ette võtta.Kast maha ja peale on 2000.- + nipet näpet mis seal kulunud on.

Postitatud: 24.08.2004 08:29 35
Postitas Toomas_V
Mu vanamehel läks 2a tagasi scorpal autom.kasti remont maksma ca. 6000.-

Postitatud: 24.08.2004 09:50 02
Postitas Aare
Box kirjutas:Minul vahetab ka esimesel käiguvahetusel hommikul 1-2 le käigule alles 3 pöörde juures.Olen juba ära harjunud sellega.Käisin Õismäel automaat kastide spetside juures kunagi 1,5 .a. aastat tagasi asja uurimas.Vastus oli, et see on väga paljudel vanadel bmw 'del nii. Vahetasin vaid õli tihendi ja filtri ja nende soovitus oli niikaua kui toimib pole mõtet midagi ette võtta.Kast maha ja peale on 2000.- + nipet näpet mis seal kulunud on.
vaheta see junn ära ja näed, kuidas külmana normaalselt vahetama hakkab, vaevalt see uuena üle 1000 eek maksab - ja kui juppidena osta, siis on tarvis osta üksnes kuluvaid osi - klapp ja see tükk, kus sees see klapp liigub. Kui kriipimate pinnaga, võib ka romust osta.

Pildil on jupp nr 1
Pilt

Postitatud: 24.08.2004 10:40 53
Postitas Ailer
kas selle tagumise nn. saba eemaldamiseks on vaja kast maha võtta. Ja kui on vaja maha võtta kas siis on vaja kast lahti arutada. Endal kogemused puuduvad ja olen kuulnud, et kui kasti lahti võtad siis jookseb vedrusid ja kuulikesi kõik kohad täis ja ongi pees.
Aare äkki oled nii kena ja kirjeldad seda protsesssi??

Postitatud: 24.08.2004 11:06 51
Postitas Aare
5sel pole sedasi kunagi võtnud ja ilma peale vaatamata ei oska kosta. Küll aga on sama kast all 700sel volvol ja seal tuli küll asi no probleemo ära. Eeldab muidugi tõmmitsat kardaaniflantsi kätte saamiseks. Edasi on poltide keeramise vaev. Ja pärast ära unusta korralikult tihendada, sest ATF on väga vedel ja tuleb läbi sealt, kust mootoriõli ei tule.

Muidugi võiks sa mõne kastimehe käest täpsemalt uurida, mul on sellest juba 6 a möödas ja võin mälu järgi pange panna. Sama veaga oli kunagi üks volvo 740 - sellel ka see klapp kulunud (venitas 1-2 vahetust) ning läbisõit spidol oli 800 000 :shock: