1. leht 1-st

küünlad punased

Postitatud: 17.08.2004 10:02 23
Postitas rajko
Milles võiks viga olla et autol küünlad punased on. Tavaliselt peaks nad pruunikad olema. Tundub et töötavad ilusti, käima läheb korralikult ja mingeid anomaaliaid sõidu ajal ei esine. Valdavalt sõidan venemaalt toodud 95'ga mis peaks väga hea küte olema.

Postitatud: 17.08.2004 10:09 21
Postitas Aare
See punane ollus on metallioksiid. Minul oli ka kui Lukoili bensuga sõitsin.
Ära hõista praegu - varsti hakkab tühikäigul puterdama, sest see kiht omandab teatud paksusest alates elektrit juhtivad omadused ning osad küünlad hakkavad läbi andma. Mina viskasin lõpuks kallid Boschi plaatinaküünlad minema, kusjuures enne töötasid nad veatult. Seda kihti maha ei saa millegagi. Tuleb see mingitest metalliühenditest bensiinis ja põhimõtteliselt on sama mis rooste.

Sõitke aga hästi nende vene bensiinidega. Ükskord saate mootori õhtale ka. Mina sõitsin ka kunagi kokkuhoiu mõttes 520ga Lukoili 92-ga, detonatsiooni ei olnud, küll aga suurenes kütusekulu 1-2 liitrit sajale. Niiet kokkuhoidu see ei anna, kuna vene bensiinidel kipub kütteväärtus olema nagu ta parasjagu on ning "võit" võimsuse vähenemises, igasugu anomaaliates ja kütusekulu kasvus on täitsa tuntav.

Postitatud: 17.08.2004 17:05 04
Postitas Ragnar
mul ka üks küsimus:
Vahetasin küünlaid täna ja 5tk. olid enamvähem normaalsed (kuivad ja pruunikat, kohati musta värvi) aga teise silindri oma oli õline?
millest see võib olla?


Ja siis veel seda, et soovitatakse nagu keerata käega lõpuni ja siis võtmega veel 3/4 pööret aga mulle tunndus, et sellest ei piisa. Suhteliselt
mõõduka jõuga keerasin võtmega ~2 tiiru veel siis läks raskeks alles.
Vahetasin kuuma mootoriga. Kas nüüd sai äkki liiga palju?

Postitatud: 17.08.2004 17:34 54
Postitas Viljar
Üldiselt sõidate kõik ilusa ja uhke vene bensuga, ainult sõltub palju keegi raatsib lisandeid panna :)

Postitatud: 17.08.2004 19:07 15
Postitas Toomas_V
tean autoelektriku kes rääkis juhust kus automanik tuli tema juurde murega, et auto ei tööta-Peale mõningase vea otsingut selgus, et vedelik mis tal paagis oli ,ei olnud mitte bensiin vaid mingi bensiinilõhnaline vedelik. Asi oli nii jube ,et isegi tuld ei tahtnud otsa võtta, viskas tiku sisse ja ei midagi. :) Mootor töötas autol kuniks viimane töösoe oli, peale jahtumist bens lihtsalt ei plahvatanud......Viga parandati siis sellega ,et toodi statoilist 98 eurot, ning peale seda asi töötas. Vot sulle hea ja odav bensiin :)

Nõuanne

Postitatud: 30.08.2004 12:48 25
Postitas helks
Kui vene bensiini osta siis tuttavalt, vahendajad kippuvad solkima. Muidu on vene bensiin parem kui eesti oma.

Postitatud: 30.08.2004 12:54 40
Postitas Margus_L
ah ei solgi nad midagi...lihtsalt müüvad sulle 95 pähe 92-te või koguni 76-t :shock: :shock: :shock: endal kah pihusti otsad vene bensust vahetatud said... (samas võid saada solki ka eesti jaamadest...)ja veel... väga palju..just idapiiri lähedastes maakondades(põlva võru tartu ida-viru jne) saad suure tõenäosusega ka tanklast seda samast vene oma 1:1-le muideks....so..eks igaüks teeb ise omad järeldused siit..

Postitatud: 30.08.2004 12:57 03
Postitas rajko
vene bensiin ongi tuttavalt ostetud, kes ise toomas seda käib. Vaatasin üle ka teise auto, millega aasta otsa vene omaga sõidetud ja sellel ka punased. Puhastasin ära ja panin uno-x 95't. Hakkas paremini tööle ja bensiinikulu ka langes. Peale 500km sõitmist on nüüd küünlad pruunikad, nii nagu nad peavad olema. Ei te kas se lamdale ka mõjub, peaks ju seegi punaseks minema ja peaks see punane ollus ka klappidele tulema ja kogu põlemiskambrile?

Postitatud: 30.08.2004 14:06 30
Postitas Margus_L
igatahes pihustitele see jama midagi head küll ei tee...igal juhul jalgratast kah ei soeta :cool:

Postitatud: 30.08.2004 20:43 29
Postitas helks
kus juures mul tuli meelde, et mu omal ka küünlad olid nats punased aga eelmine aasta polnud. vanamehe asconaga juba mingi 2aastat vene bensuga sõidetud ja jamama hakkab ainult siis kui vahendaja käest on ostetud. ja see kes toob pole ka kurtnud (audi 80 92a. vist).

Postitatud: 30.08.2004 21:15 57
Postitas Aare
Ma oleks võinud kuu aega tagasi pilte teha, milline nägi välja M40 põlemiskamber pärast pool aastat vene bensiiniga sõitmist. Tuttav tuli hädaga siis, et auto ei liigu. 4st silindrist kompressioon kolmes alla 6 :shock:

Väljalaske klappidel oli selline punakaspruun piix peal, mis oli katnud kogu tööpinna nii, et bensiini lasi sorinal läbi. Treipingis treiteraga sai selle maha. Sisse lihvitud ja voilaa- kompressioon 15....