1. leht 1-st

probleem külma mootoriga

Postitatud: 23.07.2004 10:47 03
Postitas alar
selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? autoks e30 325i aastast 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.

Postitatud: 23.07.2004 11:07 09
Postitas patrik
proovi lambda pistik lahti lasta
sama proovi tühikäigulülitiga

Postitatud: 23.07.2004 15:08 42
Postitas alar
Tänud Patrik. teen õhtul proovi, eks siis kommenteerin mis edasi sai.

Postitatud: 23.07.2004 17:18 05
Postitas Aare
alar kirjutas:Tänud Patrik. teen õhtul proovi, eks siis kommenteerin mis edasi sai.
Oot kas see on sama 323, mille tühikäiku ma sügisel keerasin? Kui soojenendes pöörded üles lähevad, puudub TPS-s tühikäigulülitus - kas on andur ise paigast ära või on seguklapi piirdekruvist pöörded peale keeratud. Tollel sai nagu see paika kruvitud seal...

Postitatud: 23.07.2004 18:10 55
Postitas patrik
selline probleem siis mul, et külmalt tööle pannes kõik ok, kuigi tühikäigu pöörded ca 800 peal. paar minutit soojendades ja sõitma hakates on selline tunne, et lööks piirajasse. kui ma laseks pöörded kuskil 6500 peale ma ei muretseks aga see juhtub juba 2000 vahetevahel 2500 pöörde pealt. töötemperatuuri saavutanud selline nähtus kaob ja kõik töötab nagu õlitatult. milles võiks probleem olla? AUTOKS e30 325i AASTAST 88.
lisaks veel, et vahetatud on küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor, kõik vastavalt valmistajatehases ettenähtud juppide vastu.

Postitatud: 23.07.2004 18:16 37
Postitas Cardo
Mul 316-l andis tühikäigu lüliti kala 2 päeva peale mootoripesu . Sai asi lahti võetud suruõhu ja silikoonipesuga seest loputatud ning hermeetiliselt tagasi pandud ja asi ok.

Postitatud: 23.07.2004 19:20 51
Postitas alar
mul tühikäik täitsa normaalne (külmalt 800-850 ning soojalt seisab nagu post 600 peal) ainult see "2000 p/min piiraja" värk ajab närvi. kusjuures seda asja teeb ta valikuliselt mõni päev on, mõni mitte.
tühikäigulüliti koos drosseliklapiga vahetatud ja tühikäigumootor samuti.

Postitatud: 23.07.2004 19:41 10
Postitas Cardo
sel juhul äkki selle lüliti juhtmetes kala ?

Postitatud: 23.07.2004 23:38 06
Postitas alar
homme siis käin sauelt igori juuest läbi ja võtan uue lüliti. aga kas tõesti selles saab selline kala peituda pelgalt lülitis???..... :roll:

Postitatud: 24.07.2004 00:04 10
Postitas Cardo
tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita. Kui gaas maha lasta annab klapp ühtepidi ühenduse , siis kui gaasi annad kontaktid avanevad ja tööle ´hakkab õhumõõtja ja kui pedal põhja panna lülib teistpidi. 3 juhet ju läheb sisse ?

Postitatud: 24.07.2004 08:06 24
Postitas Veiko
Drosselklapi asendianduris on 2 lülitit: 1. lülitub siis, kui on tühikäik (gaasipedaali ei vajutata), 2. lüliti lülitub siis kui drosselklapp on avatud üle 80 %. 3. juhe on massijuhe.

Postitatud: 24.07.2004 08:24 29
Postitas truumu
Cardo kirjutas:tegelikult võin ju eksida aga kui see lahti ühendada peaks saama sõita
tühikäik võib nii madalaks minna, et sureb välja(regulaator on mängust väljas, sest aju näeb, et pedaal on alla vajutatud)
sõita saab küll, ristmikul seistes peab nähtavasti gaasi hoidma(oleneb autost)
segusiibri piirajat veitsa peale keerata, ajab asja ära(ajutiselt)

Postitatud: 24.07.2004 11:19 19
Postitas Cardo
ma ju mõtlesin seda et saab proovida , lahtiühendatult kui sõita saab üle 2000 pöörde siis viga ongi selles piirkonnas !

Postitatud: 25.07.2004 08:34 23
Postitas alar
niisiis vahetasin koos drosseliklapiga selle lüliti ära. täna seda jama ei olnud aga eks aeg annab aru.

Postitatud: 29.07.2004 21:05 17
Postitas alar
kuivade ilmadega ei olnud viga midagi nüüd siis jälle ikaldus käes. paistab, et sellel asjal on mingi otsene seotus niiskusega. :roll: