1. leht 1-st

Rehvi rõhk

Postitatud: 27.02.2008 08:25 18
Postitas janno89
küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17

Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?

Postitatud: 27.02.2008 08:37 44
Postitas Indrek_M
janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Kui autoks E39, siis mina kasutasin eelmisel suvel ees 2,5 ja taga 3,0. Paistis, et rõhk sobis - rehvid kulusid kenasti ühtlaselt. Enamuse ajast tühi auto ka.
Koormaga auto puhul on soovituslik vist 2,7 ees ja 3,5 taga vms.

Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?

Postitatud: 27.02.2008 10:13 51
Postitas TiitR
janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Vaata juhipoolselt uksepostilt.

Postitatud: 27.02.2008 10:17 51
Postitas Viljar
Sellise mõõdu kohta ei pruugi ukseposti peal infot olla:)
Minule tuttav rehvivana ütles, et 17 rehvi puhul ei tohiks mingil juhul 2.7-st väiksem rõhk olla.

Postitatud: 27.02.2008 12:44 12
Postitas janno89
autoks siis E34

Postitatud: 27.02.2008 15:18 44
Postitas erikred
kui sa natukene veel kanantad siis võin kasutusjuhendist vaadata, hetkel natukene kaugel, arvata on et ette kuskil 2,5 taha 3,0.

terv
erich

Postitatud: 27.02.2008 17:07 11
Postitas Viljar
Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem

Postitatud: 27.02.2008 18:34 47
Postitas TiitR
Viljar kirjutas:Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem
No 80L kütust + "tagasild" kaaluvad ka midagi :D ...aga tagarehvidel on ikka nii ja naa rõhku rohkem ette nähtud.

Postitatud: 27.02.2008 18:48 01
Postitas erikred
allkirjas olevale autole siis ette 235/45/17 rehvile 2,3-2,7 ja taha 255/40/17 2,6-3,2
265/40/17 mõõtu betriebsanleitung ei tunnista.
Muidugi kui sa suudaksid ka mootori ja keretüübi öelda saaks täpsemalt öelda, sest eri mootoritega auto vahel on omajagu erinevust.

Ise sõidangi nii et ees 2,5 ja taga 3,0, sihuke kuldne kesktee, mõõtudeks talvel 205/65/15 ja suvel 225/55/16.
Samas eks see rõhk ole natukene individuaalne, kes kuidas autot tunnetab ja palju oled nõus ohvriks tooma sõidumõnu. Mida rohkem rõhku seda rohkem on teed "tunda"

terv
erich

Postitatud: 29.02.2008 16:02 02
Postitas metalhead
aga kui suur peaks olema rõhk talverehvidel e36l, velg on 15 või 16

Postitatud: 01.03.2008 00:19 26
Postitas KristjanS
metalhead kirjutas:aga kui suur peaks olema rõhk talverehvidel e36l, velg on 15 või 16
:lol:


Muidu teemasse... rehvirõhk on suht individuaalne. Mingeid reegleid kindlasti peab jälgima, et rehv ei kuluks ebaühtlaselt. Rehvirõhku seadistatakse vastavalt vajadusele. Harrastad kiiret sõitu...paned paar bari rohkem rõhku, oled cruiisi mees siis paned mõnusa pehme rõhu...jne.
Ise kasutan väiksel autol üli jäika vedrustust ja keskmisest veidi rohkem rehvirõhku.
Viiesele lasen sisse ette veidi vähem kui taha. üle 3 kindlasti mitte taha. Hea pehme cruiisda.

Postitatud: 01.03.2008 10:00 41
Postitas veekaheksa
See rehvirõhk on jah suht enda maitse, rehvi ja autovariandi kompromiss. Kui ikka tagarehv hakkab keskelt rohkem kuluma, tuleks vähem rõhku sisestada ja kui ääri sööma hakkab, siis jälle natuke rohkem rõhku tarvis. Eeldab muidugi, et sildadega mingit 'kala' poleks.

Postitatud: 01.03.2008 11:05 06
Postitas Cardo
Üldiselt olen aru saanud, et parim rehvirõhu testimise meetod on tuuline ilm, lähed trassile ja vaatad kuidas auto käitub, kui ikka külgtuul väga auto jujuma paneb, tuleb tundejärgi rõhku lisada. Talverehvid oma kõrge külgseinaga vajavad tavaliselt pisut suuremat rõhku kui ette antakse.

Postitatud: 01.03.2008 14:05 58
Postitas Ilves
Viljar kirjutas:Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem
Esiveoliste masinate puhul see kehtib, bmw puhul mitte (50/50 kaalujaoutus ;)