1. leht 1-st

e36 325 siduri probleem

Postitatud: 17.07.2004 12:19 19
Postitas albert
Kas on võimalik, et kui mootoriõli peaaegu üldse enam mootoris pole hakkab
sidur libisema?

Postitatud: 17.07.2004 15:24 48
Postitas Cardo
Üldiseks tunnuseks on see , et kui gaasi anda võib vahest käsipidur peale minna ja sellevastu aitab ainult kokkujooksu reguleerimine.

Postitatud: 17.07.2004 16:48 06
Postitas priitv8
tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.

Postitatud: 17.07.2004 18:19 40
Postitas albert
priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.

Postitatud: 17.07.2004 18:55 19
Postitas acid
albert kirjutas:
priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.
Ja ikkagi eelistad BMW-d jaapanlasele ;)

Postitatud: 17.07.2004 19:07 58
Postitas albert
acid kirjutas:
albert kirjutas:
priitv8 kirjutas:tegelt hakkabki, kohe peale seda, kui mootor on kokku jooksnud.
Õnneks ei jooksnud, huvitaval kombel õlituli kustus ilusti ära ja puha, (e30-el on vähemalt laes õli taseme kontrolllamp), aga kahtlusi äratas vali klapiklõbin, tõmbasin varda välja mitte midagi ei näidanud, 3 liitrit läks sisse, siis oli varda näit poole peal. Klõbin oli ka kohe kadunud. Ennem seda täheldasin ka siduri libisemist. Olen vist rontide autode otsa sattunud, kasutuses olnud 5-est bmw-st 4 on ka õli rüübanud. Jaapanlastega pole kapoti alla eriti asja olnud, peale akna pesuvee valamise.
Ja ikkagi eelistad BMW-d jaapanlasele ;)
Ei ole veel sobiva jaapanlase rooli sattunud.