1. leht 1-st

Mootoripadjad

Postitatud: 14.07.2004 11:38 01
Postitas Kalmer K.
Juhtus nii, et mootoril padjad puru. :( Kuna raha on väga-väga nullis, siis kas äkki oleks mõni odavam variant kellelgi välja pakkuda? Kuulsin kuskil, et Niva padjad pidid sobima...

Postitatud: 14.07.2004 11:38 40
Postitas Cardo
pidid jah :)

Postitatud: 14.07.2004 11:59 59
Postitas Aare
See Niva padjavärk on mingi rumalus. Olen ise näinud 320i-d, millel kahe päeva pärast mootor aistevahelt vendiga radikasse sõitis. Need padjad maksavad Aaves alla 300 eek tükk, vaevalt et niva omadega 200 kr säästes 2000 maksva radikaga mõtet riskida on.

Postitatud: 14.07.2004 12:11 30
Postitas Cardo
Minuteada Patrikul püsis mootor ilusti peal.

Postitatud: 14.07.2004 12:13 30
Postitas Kalmer K.
Täpsustan, et autoks siis E30, 316.

Postitatud: 14.07.2004 13:16 48
Postitas T-MAC
mul on NIVA padjad - 52 eeku + 2 mutrit tükist ja püsivad küll ja küll.
ahjaa, auto on 320I '86.

aga 316 olid vist mingid kolmnurksed imelikud padjad... ei mäleta täpselt.
kui õhtul koju jõuan, siis vaatan järgi, aga arvan, et need NIVA omad sobivad tegelt sinna kah.

Postitatud: 14.07.2004 14:25 48
Postitas alar
niva padjad on vist kõrgemad, nagu olen aru saanud. mul vaja mootorit veidi tõsta kuna vedrustus tõsiselt madal ning need asfaldist lamavad politseinikud tõmmavad iga kord "paitavalt" üle karteripõhja. kasvõi 1 sentimeeter päästaks pidevast grimassist ja mõttest, et nüüd peab jälle paela otsas sõitma hakkama. :lol:
aga siiski kuskohast neid osta saab?

Postitatud: 14.07.2004 14:28 31
Postitas Tarmo
omal olid 325i ka niva padjad ja ei läinud see mootor sealt kuskile.
Lillel ka minu teada niva padjad kasutusel.

Postitatud: 14.07.2004 14:31 40
Postitas alar
Lillel just samal eesmärgil miks mina neid tahan, et mootorit kõrgemale tõsta.

Postitatud: 14.07.2004 14:58 50
Postitas Aare
No ja palju Lill siis selle autoga sõitis, et nii põhjapanevaid järeldusi teha?
Mitte rohkem kui 2500 km aastas. Kui mulle uue radika ja vendi ostate, siis võime minu autol katsetada. Millegipärast arvan, et seda radikat läheb järgmine päev juba tarvis.

Nende patjade vahetamine on piisavalt ränk töö, et raha kokkuhoiu pärast mingi vene varuosatehase podjobkaga jamada.

Meil on peres kunagi Niva olnud ja seda mäletan küll, kuidas iga mootori "tegemisega", mida seal ikka kord aastas ette tuli, võis mootori pealt ära tõsta ilma roostes mutritega jamamata, sest ülemine metallplaat koos tikkpoldiga tuli lihtsalt tortsti kummi küljest lahti. BMW padjad on nii kõvasti tehtud, et võid mootorile tropid külge panna ja terve otsa telfriga maast lahti tõsta ilma, et seal midagi järgi annaks.

Kui auto on madal ja karteripõhi katki läheb, siis pannakse ikka karterikaitse. Pealegi bmw külge mingite mosse-lada juppide aretamine ....... :roll:

Postitatud: 14.07.2004 15:08 27
Postitas alar
ei tea neid bmw b osa patju ka midagi, padjad said vahetatud 2002 aasta sügisel ja nüüd tõstsime ka niimoodi mootori maha, et ei pidanud mutrite lahtikeeramisega vaeva nägema. kumm oli lihtsalt metalli küljest lahti tulnud.
karterikaitse ongi see mis kogu aeg mööda asfaldit krigiseb ja on juba päris koledasti deformeerunud ning peaaegu vastu karterit.

Postitatud: 14.07.2004 15:26 32
Postitas T-MAC
niva padjad on tõesti kõrgemad. ja seda et lillel need kasutusel on - on ka tõsi. seda et palju ta aastas sõidab? eriti mõttekas küsimus.. parem mõtle selle peale, kui palju need padjad runni saavad iga sõiduga! arvad tõesti, et lill pani need paldjad alla just sellepärast et nad ODAVAD on ja et tal on savi kas need peavad vastu või mitte?

aga savi, ise teate mis alla panete. kes kardab, ärgu pangu ja ostku kalleid, siis on kindel et padjad ei purune ega kulu... :P

Peace!
T-MAC

Postitatud: 14.07.2004 16:24 21
Postitas Kalmer K.
Loodan, et keegi siin selle teema pärast tülli ei lähe, panen Niva padjad alla ja vaatan mis saab. seda enam, et kuna padi on puru ;)

Postitatud: 14.07.2004 18:27 43
Postitas Riho
no onn asi kus säästa üks padi maksab 200.- nu 2 tükki on 400.- ei ole mõtet vene juppi toppida sest need ei kesta

Postitatud: 14.07.2004 18:39 01
Postitas Kalmer K.
Aga kui raha niipalju välja käia moment ei ole ja muid asju on ka vaja, siis ajutiselt võib, mitte,et lõhun mootorit edasi! :P

Postitatud: 14.07.2004 18:41 19
Postitas Riho
mina panin kuni palgapäevani auto seisma ja käisin 12 kilti rattaga tööl

Postitatud: 14.07.2004 18:47 44
Postitas Kalmer K.
Mina peaks siis 60 maha väntama, aga jätame parem rahad rahule, igal oma arvamus.

Postitatud: 14.07.2004 18:52 36
Postitas alar
heh mul ei ole asi selles mis odavam jne. ostsin alles mingi aeg tagasi uued ja originaalid sinna kuid minul probleem selles, et mootor liiga madalal ja mingisuguseid seibe ka ei taha sinna aretama hakata, et mootorit kõrgemale tõsta.

Postitatud: 14.07.2004 18:58 11
Postitas Kalmer K.
mõte õige, ega need Lõuna-Eesti teed nüüd nii head ka pole, ka minu karteripõhi in kenakesti kannatada saanud, aga selle teema võib lukku panna. sai n padjad ja läheb vahetuseks.

Postitatud: 14.07.2004 22:31 48
Postitas acid
Kas need niva padjad 320,E 36 ka sobivad aastast 91??