1. leht 1-st

300 aga mis mootoriga

Postitatud: 05.07.2004 09:22 33
Postitas valmermb
Oleks isu osta 300 seeriat al 91 aga mis mootoriga oleks koige mõttekam

Postitatud: 05.07.2004 10:13 15
Postitas Milbuck
2,5

Postitatud: 05.07.2004 16:37 40
Postitas Henrik88
ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.

Postitatud: 05.07.2004 16:47 58
Postitas kimmo
:lol:

Kelle seisukohast mõttekam? Tee palun enne omale selgeks, mida sa soovid > ökonoomsust või kiirust.

Muidu soovitaksin M3-e :)

Postitatud: 06.07.2004 08:12 44
Postitas acid
Henrik88 kirjutas:ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.
Seda küll aga mis eelised sellel vanos süsteemil on??

Postitatud: 06.07.2004 08:22 55
Postitas valmermb
Rõhuks nagu ökonoomsusele ja muidugi seda et ristmikul välja ei sure ja rekkast ikka mööda saab

Postitatud: 06.07.2004 10:03 25
Postitas Raivo
acid kirjutas:
Henrik88 kirjutas:ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.
Seda küll aga mis eelised sellel vanos süsteemil on??
UM ütleb asja kohta sedasi:
Lühidalt selgitades tähendab VANOS varieeruva
asendiga nukvõlli (väntvõlli suhtes). Selline nukvõlli keeramine tagab mootori parema töö nii tühikägul kui suurtel pööretel.
Võrreldes VANOS-ega ja ilma mootorite jõu ja pöördemomendikarakteristikuid selgub, et võimsust ei lisandu kuid max.
pöördemoment on laiemas diapasoonis saadaval. Tehniliselt on see teostatud nii, et mootori juhtseade väljastab elektrilise käsu solenoidventiilile, mis avanedes juhib mootori õlimagistraalist surve VANOS-e hüdraulilisele täiturosale, mis liigutab nukvõlli varasemasse asendisse.
Elekrilise käsu kadumisel ennistub nukvõll hilisemasse asendisse.

Postitatud: 06.07.2004 12:00 53
Postitas priitv8
Väga hea sissejuhatav sait selliste tehniliste põhiprintsiipide kohta on AutoZine Technical School

Postitatud: 06.07.2004 15:16 30
Postitas acid
Jah võõrkeeli ei oska.Kuskilt olen mina kuulnud,et pöörete suurenetes mingi andur rõhub ketile ja see muudab siis nukkade asendit vända suhtes.
Sry kui mööda panin aga kas asi toimib umbes nii.