1. leht 1-st
Kui vaikne on korras mootor?
Postitatud: 18.06.2004 19:20 35
Postitas userxxx
Et nagu, kui vaikne peaks üks korralik mootor olema, mõned remondimehed väidavad, et mootori tööd ei tohiks salongis üldse tunda olla värina läbi, teised jälle, et ikka mingi värin on kõigil mootoriltel. Nüüd selle 316 e36 bemariga, kui käigukangist kinni hoiad, siis tunned et väriseb veideike, olenevalt kui palju pöördeid on, ja siduripedaalil jalg ka tunneb, et pedlas on väike värin sees, vana opeli puhul sellist asja ei täheldanud, seal ei olnud mingit värinat tunda. Millest sellised pisikesed värinad mootorisse võivad tulla, või on nad bamaril juba nö tehasest ette nähtud

Postitatud: 18.06.2004 19:55 51
Postitas Milbuck
mul 2,5. Pedaalis värinat küll pole kuid käigukangist hoides on tunda küll et mootor käib
Postitatud: 21.06.2004 10:29 22
Postitas marxxx
sellist asja küll ei ole et väike värin ongi ette nähtud

)) Kui värin sees siis on lihtsalt kusagil midagi väsinud mis tekitab värina.. Miks peaks BMW värisema kui Opel ei värise?!?!?

bmw 318i
Postitatud: 25.06.2004 12:39 39
Postitas agris26
Minul näiteks ka käigukang väriseb. Ja sellega kaasne selline loll pinin, ei saa aru. Kui kätt peal hoida, siis kaob ära:)
Re: bmw 318i
Postitatud: 25.06.2004 13:18 12
Postitas priitv8
agris26 kirjutas:Minul näiteks ka käigukang väriseb. Ja sellega kaasne selline loll pinin, ei saa aru. Kui kätt peal hoida, siis kaob ära:)
Usu või ära usu, aga mul tegi sellist pininat käigukanginupp! Üks keerd isoleeri kangi otsa aitas!
Kontrollida on lihtne: tõmba nupp maha, kui pinin lakkab, on asi selge!
uhh
Postitatud: 25.06.2004 15:49 10
Postitas agris26
Panin juba äravahele, enam ei pinise:)
Postitatud: 25.06.2004 18:02 22
Postitas Aare
No 4potine võbisebki natuke. Vähemalt siinsed ärakoinitud hooldamata "otse saksast türklaselt" mootorid meie (AI-)95 bensiiniga
Suurem võbin on kas vaakumileke või kulunud nukk. Või süüte jama.
Bemm võib oopelist erinevalt juba natuke häälekamalt käia ning väriseda juba seepärast, et bmw seerianukkvõll on oma näitajate poolest sama, mis oopeli sportvõll. Mis tähendab häälekamat klapimehhanismi ning kerget võbinat. Samuti pole vähemalt tolle aja bmw mootorite jõudu raisatud mingite mõttetute tasakaalustusvõllide ringiajamiseks nagu enamikul tolleaja riisidel on. Selle asemel pandi kaks silindrit otsa
