E34 käigukasti probleem
E34 käigukasti probleem
Juhtus selline huvitav asi, et kiirendades ja üritades vahetada käiku teiselt kolmandale, teine käik enam välja ei tulnud.
Vasakule-paremale kang liigub, aga edasi-tagasi mitte.
Olen proovinud nii mõistuse kui jõuga probleemi lahendada, kuid tulemusteta.
Sai ka auto alt asja uuritud, et võibolla hoovastikuga midagi, kuid tundus nagu seal oleks kõik korras.
Kas see võib olla mingi lihtne ja tüüpiline viga, mille saaks kiirelt lahendada?
Või peaks kohe seadma sammud romula poole ja uue kasti ostma?
Ise alles natuke üle nädala E34 525 omanik ja ei oska suurt midagi peale hakata.
Vasakule-paremale kang liigub, aga edasi-tagasi mitte.
Olen proovinud nii mõistuse kui jõuga probleemi lahendada, kuid tulemusteta.
Sai ka auto alt asja uuritud, et võibolla hoovastikuga midagi, kuid tundus nagu seal oleks kõik korras.
Kas see võib olla mingi lihtne ja tüüpiline viga, mille saaks kiirelt lahendada?
Või peaks kohe seadma sammud romula poole ja uue kasti ostma?
Ise alles natuke üle nädala E34 525 omanik ja ei oska suurt midagi peale hakata.
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1882
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
endal on samalaadne juhus kunagi olnud ford taunusega...hoovastikul samuti ei olnud mingeid takistusi, aga vist mingi sünkromuhv(id) lendasid kasti sees laiali, mulle soovitati teine kast osta( 200kr
)....aga pole kindel kas sul sama asi on.....aga nuh lase kast üle vaadata...

Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Huvitav kas ta siis vaatab röntgeniga sinna sisse w?serxx kirjutas:Oskab keegi soovitada mõnda kohta, kus oleks mõni nii pädev mees, kes käigukasti alt võtmata oskaks öelda, kas remondil on mõtet või mitte?
BMW kasti vist 200.- eest ei saa
Teab keegi, palju 525 kast maksta võib umbes?
Kui väliselt midagi viga pole siis järgmine etapp on kast maha ju

Ma võiks sulle toimiva kui veidi häälitseva käigukasti suhteliselt soodsalt ära anda. Juhul kui huvi on.serxx kirjutas:Oskab keegi soovitada mõnda kohta, kus oleks mõni nii pädev mees, kes käigukasti alt võtmata oskaks öelda, kas remondil on mõtet või mitte?
BMW kasti vist 200.- eest ei saa
Teab keegi, palju 525 kast maksta võib umbes?
Lased kahest kastist ühe väga hea kokku panna

GS
Ah muidugi võib viga olla kah hüdraulikas. Seal on Sidurisüsteemis Pea ja töö silinder. Aja auto tõstuki peale ja kontrolli kas õli lekkeid ei ole. Kulunud mansetid keeravad ennast mõnikord teist pidi. Kontrolli ka pidurivedelikku ,sest sidurisüsteem on sellega seoses. Kui mansetid on ebatihedad siis võib võtta lisaõhku ja ongi kutu , et õhk sees ja ei lähe käigud sisse!
Palju sa sellest kastist tahaks?Raivo kirjutas: Ma võiks sulle toimiva kui veidi häälitseva käigukasti suhteliselt soodsalt ära anda. Juhul kui huvi on.
Kus asub ja kas saaks ka täna kätte?
Kui hind sobiks, lükkaks ajutiselt selle alla ja niikaua tegeleks teisega.
Sidur töötab ja lahutab ilusti.kaidu kirjutas:Ah muidugi võib viga olla kah hüdraulikas. Seal on Sidurisüsteemis Pea ja töö silinder. Aja auto tõstuki peale ja kontrolli kas õli lekkeid ei ole. Kulunud mansetid keeravad ennast mõnikord teist pidi. Kontrolli ka pidurivedelikku ,sest sidurisüsteem on sellega seoses. Kui mansetid on ebatihedad siis võib võtta lisaõhku ja ongi kutu , et õhk sees ja ei lähe käigud sisse!
Teine käik on sees ja välja ei tule... vahet pole, kas mootor töötab/ei tööta, kas sidruit vajutad või ei vajuta. Kang on suht jäigalt ühes asendis ja lihtsalt ei liigu. Ei ole abi nõust ega jõust.
Ei M20 kindlasti kohe ei sobi. M50 tüübi mootorite omad aga sobivad.serxx kirjutas:Kas keegi oskab kindlalt öelda, kas E34 alla läheb ka mõni muu kast, näiteks E30 325 oma?
Mootorid peaks neil ju samad olema, seega loogiliselt võttes võiks 300 seeria kastid ju sobida.
Või siis äki sobivad E28 kastid?
Kas kõigil M20 mootoritel (2.0, 2.3, 2.5) on kastid samad, või on need erinevad?
Ning M50 2.0/2.3/2.5 sobivad.
EDIT: kas sul on 125kw või 141kw mootor?
GS
Mootor on 125kw
Auto on aastast 89
Põhiline küsimus oleks nüüd siis selles, et kust võiks saada sobiliku kasti võimalikult soodsalt?
Hetkel kõige parem pakkumine on 1800.- sauelt.
Võibolla oskab keegi soovitada ka kohta, kus selle odavalt vahetada saaks?
Põhimõtteliselt saaks sellega ka ise hakkama, aga ilma kanali või tõstukita on see tõsine peavalu.
Auto on aastast 89
Põhiline küsimus oleks nüüd siis selles, et kust võiks saada sobiliku kasti võimalikult soodsalt?
Hetkel kõige parem pakkumine on 1800.- sauelt.
Võibolla oskab keegi soovitada ka kohta, kus selle odavalt vahetada saaks?
Põhimõtteliselt saaks sellega ka ise hakkama, aga ilma kanali või tõstukita on see tõsine peavalu.
Nojah, mul M50 tüüpi mootorile sobiv kast, seega jääb diil äraserxx kirjutas:Mootor on 125kw
Auto on aastast 89
Põhiline küsimus oleks nüüd siis selles, et kust võiks saada sobiliku kasti võimalikult soodsalt?
Hetkel kõige parem pakkumine on 1800.- sauelt.
Võibolla oskab keegi soovitada ka kohta, kus selle odavalt vahetada saaks?
Põhimõtteliselt saaks sellega ka ise hakkama, aga ilma kanali või tõstukita on see tõsine peavalu.

Aga vahetuse muredega pöördu Valdeku poole.
GS
Kast sai siis vahetatud, vana veel lahti kiskunud ei ole, seega ei oska veel ka öelda, millest probleem tekkis...
Aga lisainfoks veel niipalju, et E30 kast läheb peaaegu 1:1 sinna alla.
Vahe on ainult selles, et E30 kasti sidurikojas on kaks auku mingite andurite jaoks, imis mul lihtsalt tühjaks jäid... käiguhoovastik on E34-l palju pikem, kuid kuid vana kasti küljest sai selle ümber visata... ja kõige suurem ja ootamatum probleem tekkis sellest, kui hakkasime kardaani kinni keerama. Nimelt selgus, et... vot ma ei teagi kuidas seda detaili nüüd nimetada, käigukastist väljuv ots, kuhu kardaan kolme poldiga kinni läheb, vot see on ka erinev. Täpsemalt siis nn. aukude vahe on E30-l väiksem ja E34-l suurem, seega ka see tuli ümber visata. Probleem tekkis aga siis, kui selgus, et selle vahetamiseks läheb vaja pikka 30 padrunit suhteliselt õhukese seinaga ja seda kuskil käepärast ei olnud... tavalise padruniga polnud seal midagi peale hakata. Kui nimetatud võti leitud, sai ka see tehtud ja kast lõpuks alla.
Kokkuvõtteks võib öelda, et E30 kast läheb E34 alla küll, kui vana kast on ühes tükis ja sealt saab mõned jupid ümber tõsta ja on olemas ka mõned sellised tööriistad, mida üldjuhul igalühel garaazhis ei leidu.
Aga lisainfoks veel niipalju, et E30 kast läheb peaaegu 1:1 sinna alla.
Vahe on ainult selles, et E30 kasti sidurikojas on kaks auku mingite andurite jaoks, imis mul lihtsalt tühjaks jäid... käiguhoovastik on E34-l palju pikem, kuid kuid vana kasti küljest sai selle ümber visata... ja kõige suurem ja ootamatum probleem tekkis sellest, kui hakkasime kardaani kinni keerama. Nimelt selgus, et... vot ma ei teagi kuidas seda detaili nüüd nimetada, käigukastist väljuv ots, kuhu kardaan kolme poldiga kinni läheb, vot see on ka erinev. Täpsemalt siis nn. aukude vahe on E30-l väiksem ja E34-l suurem, seega ka see tuli ümber visata. Probleem tekkis aga siis, kui selgus, et selle vahetamiseks läheb vaja pikka 30 padrunit suhteliselt õhukese seinaga ja seda kuskil käepärast ei olnud... tavalise padruniga polnud seal midagi peale hakata. Kui nimetatud võti leitud, sai ka see tehtud ja kast lõpuks alla.
Kokkuvõtteks võib öelda, et E30 kast läheb E34 alla küll, kui vana kast on ühes tükis ja sealt saab mõned jupid ümber tõsta ja on olemas ka mõned sellised tööriistad, mida üldjuhul igalühel garaazhis ei leidu.