1. leht 1-st

Hooldusriba E36

Postitatud: 10.06.2004 15:55 22
Postitas nitraM
Kas keegi teab kuda seda saaks nullida.Mul ta hakkab juba punaseks minema.Hakkab häirima.
Autoks E36 325 93a.

Re: Hooldusriba E36

Postitatud: 10.06.2004 16:12 52
Postitas jjanno
Tere
nitraM kirjutas:Kas keegi teab kuda seda saaks nullida.Mul ta hakkab juba punaseks minema.Hakkab häirima.
Autoks E36 325 93a.
Kui nullid, siis ära unusta samas ka "inspection" toiminguid teostada.

Üldiselt on sellest siin juttu olnud. Otsi natuke. Või kasuta väga levinud otsingumootorit www.google.com. Pane otsisõnadeks näiteks e36 service lights. Näiteks see link:
http://www.google.com/search?q=e36+service+lights Võta kohe kõige esimene.

jJanno

Postitatud: 10.06.2004 16:39 57
Postitas nitraM
Sellejärgi olen juba proovinud aga ei aidanud.
Omast arust sai nagu kõik õieti ka tehtud.

Postitatud: 10.06.2004 17:05 26
Postitas wirx
oleks nagu soovituslik õli jms ka ikka ära vahetada, see riba rohkem asja pärast, kui lihtsalt häirimiseks sinna pandud on.
Igatahes minu bmw-l aitas see nipp nagu see esimene link seal oli.

Postitatud: 10.06.2004 17:24 13
Postitas nitraM
wirx kirjutas:oleks nagu soovituslik õli jms ka ikka ära vahetada, see riba rohkem asja pärast, kui lihtsalt häirimiseks sinna pandud on.
Igatahes minu bmw-l aitas see nipp nagu see esimene link seal oli.

Õlid,filtrid,rihmad,rullikud on vahetatud.

Nüüd toimis
TÄNUD.

Postitatud: 10.06.2004 18:03 59
Postitas Kristjan_K
e34 kohta seal ple midagi sellest resetist, kas keegi oskab midagi öelda?

Postitatud: 10.06.2004 22:33 30
Postitas userxxx
Seitsmes klemm massi oli e36 minumeelest kui süüde sees on, siis tuleb natike massis hoida ja süüde välja, resetib hooldusriba ära.

Postitatud: 12.06.2004 15:07 51
Postitas Kristjan_K
Jolinar kirjutas:e34 kohta seal ple midagi sellest resetist, kas keegi oskab midagi öelda?
keegi siis sellele vastata ei oska?
ei hakka sellepärast uut teemat tegema

Postitatud: 12.06.2004 15:33 31
Postitas priitv8
Jolinar kirjutas:
Jolinar kirjutas:e34 kohta seal ple midagi sellest resetist, kas keegi oskab midagi öelda?
keegi siis sellele vastata ei oska?
ei hakka sellepärast uut teemat tegema
See protseduur käib kõikidel bemmidel, millel kapoti all 20-auguga ümmargune diagnostikapistik, täpselt ühtemoodi!
Õliriba resetiks vaja 3 sek 7-dat otsa massis hoida AGA reset toimub massi lahtiühendamise hetkel (e. tõusva frondi ajal kui pin 7 läheb 0V-lt tagasi +12V-le), seega ei aita kui sa pikemalt hoiad (sellega jõuad ainult inspection resetini, mis toimub 12s pärast), vaid pead täpselt 3 sek peale ühendamist uuesti lahti ühendama. Süüde peab sees olema.

Postitatud: 12.06.2004 18:39 12
Postitas Muhv
E 36-l peaks vist olema 3 erinevat resetti:
1. oilservice
2. inspection
3. kellaga inspection

Kes ütleks õiged sekundid?

Postitatud: 12.06.2004 19:03 42
Postitas truumu
priitv8 kirjutas: Õliriba resetiks vaja 3 sek 7-dat otsa massis hoida AGA reset toimub massi lahtiühendamise hetkel (e. tõusva frondi ajal kui pin 7 läheb 0V-lt tagasi +12V-le), seega ei aita kui sa pikemalt hoiad (sellega jõuad ainult inspection resetini, mis toimub 12s pärast), vaid pead täpselt 3 sek peale ühendamist uuesti lahti ühendama. Süüde peab sees olema.
kella reset 2x inspection reset

Postitatud: 20.06.2004 18:24 38
Postitas acid
Mis kella reset???mida see teeb...

Postitatud: 20.06.2004 18:41 05
Postitas truumu
inspectionII - tehnohoole2 (pidurivedeliku vahetus jms.)

Postitatud: 20.06.2004 21:23 05
Postitas Muhv
truumu - inspection II ei võrdu kellaga inspektsioon. Üks neist seotud läbisõidu jms-ga, teine puhtal aja loendur. Või olen ma millegist valesti aru saanud.

edit:

minu raamatus:
...
77953 - oilservice
86616 - inspection I
86616 - kell
94892 - oilservice
110312 - inspection II
122831 - oilservice
...

Ehk siis oil - insp I - oli - insp II - oil -insp I ... lisaks iga 2 a tagant kell

Postitatud: 20.06.2004 22:48 32
Postitas truumu
ei vaidle vastu :D
ma tegin asja nats arusaadavamaks nullimise seisukohalt vaadates....
põhiliselt ju 3 toimingut, et plats(riba) lagedaks teha :D