Ehk siis sai täna autol välja vahetatud vana roostes ja oma aja ära elanud tagumine summutipütt... meeldiv osa oli see, et väljalaske hääl muutus veidi tumedamaks. Kuid...
Hakates mootorit veidi pöördesse ajama ja siis 4000-5000 pöörde vahel gaasiga mängima, on nüüd võimalik ajada summutist 20cm kaugusele ulatuv tulelont välja, loomulikult siis koos võrdlemisi suure pauguga, millega keskmisele pensionärile öösel südemarabanduse vast tekitada annaks.
Ei tahaks nagu seda uskuda, et mootoril süütenurk läheb iseenesest valeks peale tagumise püti vahetamist, kuid nagu mingit muud põhjendust enda aruga ka ei suuda välja mõelda...
Any thoughts?
Afterburner :\
Mulle isiklikult tundub see tule lendamise jutt korras auto korral natuke kahtlane
Tasuks suvalises ülevaatuspunktis kontrollida üle heitgaasid - sealt võib asi hargnema hakata. Üldiselt lambdaga autodel, mis vähegi korras on, ei anna segu nii rasvaseks üldse minna, et tuli lendama hakkab. Enne hakkab tossama ja täis minema.

Tasuks suvalises ülevaatuspunktis kontrollida üle heitgaasid - sealt võib asi hargnema hakata. Üldiselt lambdaga autodel, mis vähegi korras on, ei anna segu nii rasvaseks üldse minna, et tuli lendama hakkab. Enne hakkab tossama ja täis minema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
sai siis stendist tuldud veidi aega tagasi... tundub, et lambda on uimaseks jäänud, igaks juhuks vahetab ka bensufiltri ära.. truumu juures homme kell 18:00 aeg kinni pandud...
kompressioon tundus ka veidi paigast ära olevat... 2 esimest pütti 14 ja 2 viimast 12...
hüdrotõukuritega võib ka tekkida mingi aja jooksul probleem, kui auto on seisnud oma päeva või veidi rohkem, siis käivitades on paari sekundi jooksul klõbinat kuulda... proovib miskit tarka truumu soovitatud lurri sisse kallata sinna
ja mingil määral on näha ka kusagilt mootori vahelt välja pressivat jahutusvedelikku ja õli :\
kompressioon tundus ka veidi paigast ära olevat... 2 esimest pütti 14 ja 2 viimast 12...
hüdrotõukuritega võib ka tekkida mingi aja jooksul probleem, kui auto on seisnud oma päeva või veidi rohkem, siis käivitades on paari sekundi jooksul klõbinat kuulda... proovib miskit tarka truumu soovitatud lurri sisse kallata sinna

ja mingil määral on näha ka kusagilt mootori vahelt välja pressivat jahutusvedelikku ja õli :\
lambda nähtavasti jah pahategija
tühikäigul uimane nagu säga ja gaasi tallates reageerib vahest valele poole ning hilinemisega
ime siis, et segu osaliselt põlemata jääb(silindris siis)
hüdrokad teevad kergelt häirivat häält ning õlikorgist sisse vaadates oli näha võrdlemisi musta sisemust
soovitasin sisse panna Kleen - flo tõukurite puhastusvahendit, loodame, et aitab

tühikäigul uimane nagu säga ja gaasi tallates reageerib vahest valele poole ning hilinemisega
ime siis, et segu osaliselt põlemata jääb(silindris siis)
hüdrokad teevad kergelt häirivat häält ning õlikorgist sisse vaadates oli näha võrdlemisi musta sisemust

soovitasin sisse panna Kleen - flo tõukurite puhastusvahendit, loodame, et aitab