1. leht 1-st

Pinge puudu diag pistiku 20 klemmis.

Postitatud: 07.10.2007 21:07 58
Postitas toom
Tegemist 93 aasta 318 is-ga. Kuni kaitsmekarbi juures oleva pistikumi on juhe terve. Proovisin mootoriaju vahetada, midagi ei muutunud (oli lihtsalt teine olemas). Kas on mingisugune muu moodul tuksis (airpääg, kesklukk, abs vms)? Äkki oskab keegi millegi targaga välja tulla. Midagi nagu katki polegi, et otseselt tahaks diagnoosimist, aga närib sees, kuna auto pole ju korras.

Postitatud: 10.10.2007 14:27 14
Postitas Martin_S
äkki pinget ei tule kuna on tegemist massi juhtmega :roll:

Postitatud: 10.10.2007 17:51 53
Postitas toom
Pigem mitte, 19 on mass, 20 aga K-line, ehk siis seda mööda suhtlebki auto arvutiga.

Postitatud: 10.10.2007 20:06 40
Postitas PeeterA
Proovi pin 17(kui on olemas), kuna osadel BMW mudelitel on seal diagnostikaühendus mitte pin 20.

Postitatud: 10.10.2007 21:24 41
Postitas toom
17 pin-is on olemas, aga peaks ka 20-ndas olema(17 siis dme, 20 ülejäänu).

Postitatud: 10.10.2007 23:43 23
Postitas PeeterA
Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.

Postitatud: 11.10.2007 09:46 46
Postitas priitv8
Ma ei teeks sellest asjast enne probleemi kuni on selge, et diagnostikatester ühendust ei saa.

Postitatud: 11.10.2007 14:04 54
Postitas djekk

Postitatud: 11.10.2007 19:00 13
Postitas toom
PeeterA kirjutas:Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.

BMW etm räägib natuke teist juttu, mootor 17 valt ja muu staff 20 alt ikkagi.

Eelmine suvi Truumu juures töötas diagnostika ilusti. Nüüd aga ei räägi auto carsoftiga omavahel läbi.

Postitatud: 11.10.2007 21:59 30
Postitas djekk
17 on 20
samuti

Postitatud: 11.10.2007 22:02 48
Postitas priitv8
toom kirjutas:Eelmine suvi Truumu juures töötas diagnostika ilusti. Nüüd aga ei räägi auto carsoftiga omavahel läbi.
Pistikus 17 ja 20 ikka oled ühendanud? Ainult Sinu autoga ei suhtle või mitte ühegagi?
CS pole muidugi mingi etalon ka.

Postitatud: 11.10.2007 22:16 44
Postitas PeeterA
DME ei tule ju pin 20 alt välja, vaata ise(skeem ETM-st):
Pilt

CS on suht "ühe nupu programm", kuid parem kui mitte midagi.

Postitatud: 24.11.2007 19:27 47
Postitas toom
Leidsin nüüd aega ja läksin asjaga süviti. Vigane oli ABS aju ,teise ajuga töötab ilusti ja pinge klemmis olemas. Tekkis aga küsimus, mis vahe on M3 ABS ajul ja tava e36 omal. Välimuselt samad, aga M3 oma rohelise kleepekaga ja teise tootekoodiga.

Postitatud: 25.11.2007 12:54 35
Postitas truumu
ABS-i versioonid ju erinevad, ajud samuti

Postitatud: 25.11.2007 13:26 42
Postitas toom
Huvitakski see, et kas M3 ABS saab siis kiiremini pidama, kui tavaline. Samas hetkel pole erinevust märganud.

Postitatud: 25.11.2007 13:42 01
Postitas truumu
Kiiremini saab pidama vast suuremate ketaste-klotsidega