1. leht 1-st
K: Küünlad õlised
Postitatud: 31.05.2004 20:29 10
Postitas Kristo_P
Sai siis küünlad vahetatud ja lähemalt uuritud - huvitav mismoodi nad õliseks on saanud?

Sädemevahe oli ka kahtlaselt suur.. Kuskohast see õli sinna küll sai

Postitatud: 01.06.2004 00:23 21
Postitas Bitbull
No mitte midagi keerulist küll ei ole kui sul on M50 see 24klapiga mootor.
Klapikambrikaane tihend - see sisemine laseb läbi, sellest nüüd hullu küll ei ole miskit ja küünalde tööd ei tohiks segada sugugi!
Postitatud: 01.06.2004 07:37 02
Postitas truumu
Bitbull kirjutas:No mitte midagi keerulist küll ei ole kui sul on M50 see 24klapiga mootor.
Klapikambrikaane tihend - see sisemine laseb läbi, sellest nüüd hullu küll ei ole miskit ja küünalde tööd ei tohiks segada sugugi!
kui küünal juba üleni õli sees, hakkab üle peksma(kuigi õli peaks olema dielektriline material)

Postitatud: 01.06.2004 10:01 00
Postitas Silwer
Puhta õliga ei peksa üle - mustaga peksab küll...
Postitatud: 01.06.2004 10:41 33
Postitas Bitbull
Nii, et kui ikka häirib, võta uus tihendikomplekt ja vaheta ära, jääb süda ka rahule!
Ise vahetasin ka kohe ära kui märkasin seda jama endal, siuksed pisilekked muidu jäävad ika kripeldama!
Postitatud: 01.06.2004 17:34 02
Postitas Kristo_P
Sai nagu hiljuti klapikambrikaane tihend vahetatud kui juba jälle öeldi ,et läbi.. ,mis krdi jama sellega on siis??

SAi ka järele proovitud ja veendutud ,et mõne nädala möödudes tõesti tekkis väikseid õlijälgi kaanele.. Huvitav mismoodi see tihend töölepingu nii varajases faasis lõpetas? Õli vahetus on ka hiljuti tehtud nii ,et uutele küünaldele ei tohiks see pisikene leke halvasti siis mõjuda

Hektel on palju olulisemate vigade kõrvaldamine käsil

Postitatud: 01.06.2004 18:54 45
Postitas Charly
äkki liiga kõvasti kinni keeratud..pressis tihendi katki....ega see plokikaane tihend pole, mida peab jõuga kinni pressima.
Postitatud: 01.06.2004 21:45 28
Postitas Bitbull
Charly kirjutas:äkki liiga kõvasti kinni keeratud..pressis tihendi katki....ega see plokikaane tihend pole, mida peab jõuga kinni pressima.
Jahh, vägagi võimalik, et viga selles!
Postitatud: 02.06.2004 04:10 54
Postitas meph
klapikambri kaane tihendi lekke tõttu võivad küünlad üliseks minna või? kuidagi kahtlane tundub...
Postitatud: 02.06.2004 07:08 42
Postitas truumu
meph kirjutas:klapikambri kaane tihendi lekke tõttu võivad küünlad üliseks minna või? kuidagi kahtlane tundub...
24-klapilistel küünlad plokikaane keskel, nukkade vahel
küünla ja süütepooli otsiku süvendit tihendab kummirõngas klapikambri kaane all...
Postitatud: 02.06.2004 07:11 23
Postitas priitv8
meph kirjutas:klapikambri kaane tihendi lekke tõttu võivad küünlad üliseks minna või? kuidagi kahtlane tundub...
Neil mootoritel, millel on iga küünla peal oma süütepool, nendel võib (isolaatori poolt!).

Selle sisemise õõnsuse (ovaal, mis jookseb "Ignition coil nut"-ide perimeetril) ümber oleva, sisemise klapikambrikaanetihendi, vahelt valgub õli küünlapesadesse ("Spark plug location" kus on ka süütepooli piip).
Postitatud: 02.06.2004 08:43 08
Postitas Bitbull
to Priit Kust sa need kenad detailsed skeemid ja pildid võtad, on sul mõni viide?
Postitatud: 02.06.2004 09:19 22
Postitas Ain
Bitbull kirjutas:to Priit Kust sa need kenad detailsed skeemid ja pildid võtad, on sul mõni viide?
http://www.bmwe34.net/
Postitatud: 02.06.2004 12:45 36
Postitas priitv8