Kas resokas või otsetoru
Kas resokas või otsetoru
Tere!
Olen sellise probleemi eest, et 1989a e34-l on kat tühjaks löödud ja
nüüd teeb koledat häält. Sellel teemal on siin küll ka enne juttu olnud aga lõpliku vastust ei ole ikka selgunud.
Kas hääled läheksid originaalilähedaseks kui kati asemele sumpaga sama jäme toru panna, või peab panema resoka.
Seletage lollile mis on üldse resoka ülesanne. Kas katiga autol on veel lisaks katile ka resokas olemas?
Ette tänades,
Juuser
Olen sellise probleemi eest, et 1989a e34-l on kat tühjaks löödud ja
nüüd teeb koledat häält. Sellel teemal on siin küll ka enne juttu olnud aga lõpliku vastust ei ole ikka selgunud.
Kas hääled läheksid originaalilähedaseks kui kati asemele sumpaga sama jäme toru panna, või peab panema resoka.
Seletage lollile mis on üldse resoka ülesanne. Kas katiga autol on veel lisaks katile ka resokas olemas?
Ette tänades,
Juuser
Kõigepealt hoiataks selle eest, et kui passis on BENSIIN-KAT siis ülevaatusel ka kati olemasolu kontrollitakse. Usun, et järjest enam ülevaatajaid eristab suva resonaatorit ja katalüsaatorit. Kui on eriti peenelt tehtud muidugi (näiteks kati vanasse korpusesse) siis välisel vaatlusel ei tuvasta, kuid saastenormide kaudu on see samuti näha. Kuigi, väga korraliku ja perfektse tööga mootori heitgaasid vastavad normidele ka ilma katita.
Reso on aga minu arusaamist mööda selline riistapuu, mis pannakse katalüsaatori asemele tekitamaks summutustorustikus samaväärne takistus ettenähtud katiga. Ideaalis on summuti vasturõhu arvutamine paras teadus. Lihtsalt tühja toru sinna asemele keevitamine aga rikub tehasepoolt ettenähtud tingimused. Kui palju see muidugi tänavasõidus auto mootori tööd mõjutab, on iseasi, kuid võidusõidutehnikal on see tähtis parameeter. Mingil määral kindlasti ka tavaautol ning see oleneb juba konkreetsest mootorist, palju ning kuidas ja kuhupoole.
Reso on aga minu arusaamist mööda selline riistapuu, mis pannakse katalüsaatori asemele tekitamaks summutustorustikus samaväärne takistus ettenähtud katiga. Ideaalis on summuti vasturõhu arvutamine paras teadus. Lihtsalt tühja toru sinna asemele keevitamine aga rikub tehasepoolt ettenähtud tingimused. Kui palju see muidugi tänavasõidus auto mootori tööd mõjutab, on iseasi, kuid võidusõidutehnikal on see tähtis parameeter. Mingil määral kindlasti ka tavaautol ning see oleneb juba konkreetsest mootorist, palju ning kuidas ja kuhupoole.
Viimati muutis AndresS, 27.05.2004 11:30 42, muudetud 1 kord kokku.
Tänan vastuse eest
Mul õnneks on teh passis bensiin mitte bensiin-kat, nii et ülevaatusel ei tohiks jama tulla. Iseasi kas co normidele vastab.
Ise ostsin auto juba tühja katiga. Samas tundub, et surve on normaalne ja pöörded tühikäigul ka 800 peal.
Kahjuks jäi ikks selgusetuks kas siis ikkagi oleks mõttekas panna otsetorud või resokas kati asemele.
Võibolla on mootor juba reguleeritud ilma katita töötama ja kui nüüd resoka panen läheb asi "puusse" 
Ja kas on ka tuntav hääle vahe resokal ja lihtsalt otsetorul

Mul õnneks on teh passis bensiin mitte bensiin-kat, nii et ülevaatusel ei tohiks jama tulla. Iseasi kas co normidele vastab.
Ise ostsin auto juba tühja katiga. Samas tundub, et surve on normaalne ja pöörded tühikäigul ka 800 peal.
Kahjuks jäi ikks selgusetuks kas siis ikkagi oleks mõttekas panna otsetorud või resokas kati asemele.


Ja kas on ka tuntav hääle vahe resokal ja lihtsalt otsetorul
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
kati tyhjaks löömisega see hääl küll hullult muutuda ei saanud
ja kati asemele pane toru koos flantsidega
siis kui ylevaatus tuleb siis saad kati vahele panne
ja kati asemele pane toru koos flantsidega
siis kui ylevaatus tuleb siis saad kati vahele panne
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05