1. leht 1-st
Bmw LSD vastupidavus
Postitatud: 04.09.2007 12:41 18
Postitas performance
Tere!
Oskab keegi teadjam mees rääkida Bmw-de LSD vastupidavusest kui ratastele tahaks rakendada ca. 400 hobust?
Postitatud: 04.09.2007 15:05 20
Postitas raimo_r
väike, keskmine või suur korpus?
kõigepealt tuleks mõni pooltelg katki saada, siis võib diffri pärast muretsema hakata

Postitatud: 04.09.2007 15:07 43
Postitas Fred
Küll aga tuleb kindlasti diffri kinnitused üle kontrollida. Mul 142kw kolmesel andsid 2 polti korraga saba, kui natuke pöördesse lasin.
Postitatud: 04.09.2007 15:52 42
Postitas performance
raimo_r kirjutas:väike, keskmine või suur korpus?
kõigepealt tuleks mõni pooltelg katki saada, siis võib diffri pärast muretsema hakata

ei ole see suurus oluline, küsisin milline differ on kõige vastupidavam ja samas kättesaadav ja kas üldse on bmw-del sellist lsd-difrit, mis kannataks 400 HP???
edit:küll läheb see differ ka enne pooltelgi kui liiga suur jõud kardaanist sinnamaani jõuab

Postitatud: 04.09.2007 16:13 08
Postitas raimo_r
Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.
Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.
EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
Postitatud: 04.09.2007 16:30 39
Postitas performance
raimo_r kirjutas:Kõige vastupidavam on suure korpusega differ, mida leiab üsna väheste autode alt. E34 M5, E36 M3, E23 ja E32 erinevad mudelid. samas ei ole neil ülekanded kõige sobivamad ja keskmise koprusega sillatala külge need ilma ümbertegemata ei sobi.
Eero Pesur valitseb juba teist aastat kiirenduse A klassi ca ~350hj'ga. Indrek Ando 325iX mootor toodab julgelt üle 500hj juba ammu.
Soomes-Rootsis leiame kaugelt üle 500hj omavaid turboautosid ja sõidavad kõik oma tavaliselt diffriga.
muidugi ei tee need faktid ühteg diffrit eluaeg kestvaks.
EDIT: pöördemoment on teatavasti piiratud pidamisega poolt. kui tekib pidamine, siis lähevad esimesena poolteljed. küsi hr. Pesurilt kui muidu ei usu.
Tänud!
Ega jah ükski asi ei kesta igavesti!
Lihtsalt Bmw-l hea lahendus kui soov teha custom poolteljed ja paigutada suvalise auto põhja alla