1. leht 1-st
Vale käik suurel kiirusel
Postitatud: 02.05.2004 17:37 18
Postitas M-Tech
Juhtus siis minuga Haapsalu lennuväljal kiirendades selline loll asi, et sai kogemata u. 150-160 km/h
neljanda käigu asemel teine käik sisse pandud (teine läheb piirajasse u 115 km/h).
Seda küll ainult hetkeks (~1sek), tundsin sidurit päästes, et asi ei ole õige (nagu oleks täiega pidurdama hakanud).
Panin kohe neljanda uuesti (ei jõudnud teisega veel sidurit päris üles lasta).
Tahho käis sellises kohas ära, et endal on ka häbi (silma järgi tahholt ~9k)

Kuidas selline minu poolne lollus mootorile ja jõuülekandele mõjus?
Mootoriks M50 2.5 141kw, diffriks LSD.
Piinab see asi mind sellepärast, et praegu tundub nagu autol oleks tühikäigu pöörded imelikud
(raputab autot tühikäigul tibake)
Samas on ka veel mingi häiriv klõbin (tuleks nagu auto alt summuti juurest) ning
kiirendusel on ka auto suht tuim (varem tundus palju erksam).
Üks asi mis võib seda mõjutada on ka koonusfilter, mis ehk annab liiga sooja õhku mootorile,
kuna pole vaheseina ja õhu pealevoolu veel jõudnud ehitada.
Filter on peal olnud kogu kirjeldatud muutuste jooksul!
M-Tech@2 päeva juba masenduses

Postitatud: 02.05.2004 18:17 57
Postitas patrik
selle asja nimi on "money shift" = teed nii ja maksad remondiraha
väljalaskeklapid kõverad arvatavasti
abiks kompressiooni kontroll
Postitatud: 03.05.2004 21:53 47
Postitas truumu
Patrik, Sa ajad teisel inimesel une ja söögiisu ära tükiks ajaks
ehk ei olegi asi nii hull?
muidugi on kindlasti vaja rõhud üle mõõta kuid see mootori värin ja tuimus võivad olla puht subjektiivsed tunnetused...
hirmul suured silmad(või kõrvad)

Postitatud: 03.05.2004 22:33 37
Postitas M-Tech
Üks võimalus on see, et painutas keti leevendi või pinguti ära,
sest see klõbin on ilmselt ketikõrin, mida enne raudselt polnud.
See kõrin on päris häiriv (kõrvale) ja vaevalt ma seda varem ei märganud.
Kolmapäeva hommikuks on igatahes Speedsterisse aeg kinni pandud, eks siis näeb mis viga on (kui näeb).
Väidetavalt pidid lõdva ketiga nukad ja vänt ka omavahelisest seadest ära olema ning
seega ka erksus ja kiirendus viletsamad.
Söögiisu on suhtkoht läinud küll, esimene minu poolne lollus ja kohe täiega kanets

Postitatud: 04.05.2004 09:21 45
Postitas Aare
Tead, mis asi maksab, kui see "kõrisev" kett maha lendab pealt ja klapid pähe lähevad? Korralikult tehes 10-15K. Kompressiooni kontrollisid? Kui väljalaskeklapid kõverad on, siis ei tohi sellega meetritki sõita, kohe on p''''ses klapipesad (loe $$$)
Lõdva ketiga pole midagi omavahelisest seadest ära, kuna pinguti on tagasijooksupoolel. Kes sellist lollust väitis? See värin on 90% kindlusega mõnest silindrist puuduv kompressioon....Kett lihtsalt ei anna valeks minna ning tõenäosus, et ta hüppas hamba üle ja läks ise peale tagasi on 1:1000000-st. Samal põhjusel on ka erksus ja kiirendus viletsamad, kui pool mootorit õieti ei tööta...
Postitatud: 04.05.2004 09:31 09
Postitas patrik
nüüd ehk vahetad käiguvahetuspuksid ka ära.
Postitatud: 05.05.2004 14:41 11
Postitas M-Tech
Speedsteris käidud.
Marvin ütles, et kõik on OK, surved olid kõik võrdsed.
See kõrin pidigi olema sõitnud mootori hääl, et kõik nad käivad niimoodi.
Tema kõrv ei pidavat küll mingit imeliku häält sealt mootorist kuulma.
Järelikult läks mul õnneks.
Kuna kõik käis väga kiiresti, siis polegi ma enam nii kindel, kas see oli tahhoka seier
mis keset ekonomaiserit käis, võib-olla oli see ekonomaiseri enda seier.
Tühikäik oli ka enne natuke lonkav, ju ma harjusin sellega vahepeal ära ning
nüüd hakkasin seda suure ehmatusega uuesti tajuma.
Ta soovitas veel õhukulu mõõtjat mõne teise auto pealt proovida,
et ehk on tühikäigu probleem sellega seotud.
Igatahes mul on nüüd tuju hea jälle!
To patrik:
Mis pukse sa täpselt silmas pead?
Postitatud: 05.05.2004 14:47 42
Postitas janar
ilmselt mõtles käigukastihoovastiku pukse. Kui need läbi, siis ei ole käigukang konkreetse käiguga, vaid töllerdab nagu supikulp ühepajatoidus ja tagurdamiseks pead kangiga konsooli raiuma.
janar @ omad kogemused selles vallas
Postitatud: 05.05.2004 15:19 06
Postitas M-Tech
Käigukang otseselt ei töllerda.
Aga imelik on see, et teise käiguga kiirendades käigukang võbeleb edasi tagasi päris palju.
Postitatud: 05.05.2004 15:24 25
Postitas Aare
M-Tech kirjutas:Speedsteris käidud.
Marvin ütles, et kõik on OK, surved olid kõik võrdsed.
See kõrin pidigi olema sõitnud mootori hääl, et kõik nad käivad niimoodi.
Tema kõrv ei pidavat küll mingit imeliku häält sealt mootorist kuulma.
Järelikult läks mul õnneks.
Loen nüüd Su stoorit ja ei saa enam aru....kas Sa kujutasid asju ette või on Speedsteris lollid koos? Surved võrdsed...palju need siis olid?
Mõeldud on käiguvahetushoovastiku kapronpukse, mis maksavad UM-s mõnikümmend eeku.
Postitatud: 05.05.2004 18:54 26
Postitas M-Tech
Ju ma ei pannud seda kõrinat enne tähele ja hakkasin nüüd endale ette kujutama, et seda enne polnud.
Seda palju surved olid ma täpselt ei uurinud, kuna suhtkoht kiire oli hetkel.
Arvan, et kui need oleks normaalist väiksemad olnud, oleks ta mulle seda kohe ütelnud.
Bmw ja selle mootori alal ma eriline spets veel pole, kuna olen antud autot ainult 2kuud omanud.
Seega pole mingi ime kui ma vahest segast peksan
E30 M10 mootoriga isend on mul enne olnud ja selle kett tegi ikka hoopis teist häält kui minu auto hetkel.
Ma tean küll, et neid asju ei saa võrrelda, kuna üks on r4 ja teine r6 mootor ning ehitused tiba erinevad.
Erksuse probleem seisnes ilmselt selles, et jalamatt oli nihkunud gaasipedaali ja toe vahele
