1. leht 1-st
küsimusi 318i(1992a) e36 kohta?
Postitatud: 25.04.2004 17:35 33
Postitas Mäx
Panen kirja siis sellised olukorrad.
1. Peale käivitamist esimest korda kohalt edaspidi ära sõites käib mingi kahtlane hääl kapoti all (selline tunne nagu midagi käiks kuskile vastu, aga see ainult esimest korda peale käivitamist kohalt ära võttes, hiljem kohalt ära võttes ei ole mingit häält).
2. Kui mootori pöörded on ületanud 2500rpm siis hakkab salongi kahtlast klõbinat kostuma, kohapeal kuulates on selline tunne nagu diisel oleks?? Igaks juhuks mainin ka, et sisse sai pandud just täissünt õli. (Ei tea kas klappe saab reguleerida, või kas sellel mõtet on? või tuleb hüdrotõukurid vahetada, aga kuidas kindlaks teha milles on viga???)
3. Salongis nagiseb vastikult kindalaeka ümbruses. Äkki kellelgi on selline probleem olnud ja oskab öelda, mis selle naginaga ette võtta, midagi sinna vahele toppida vms?
Postitatud: 25.04.2004 20:21 33
Postitas Aare
See on ju vana hea M40 nukkvõlliprobleem. Eelarve on varuosades kuskil 10-11 000 vahepeal (nukk+nookurid+hüdrotõukurid).
Hullem variant on siis, kui kohalikud sepad on vanale nukale müügi ajaks peale keevitanud - siis on metallisodi terve mootor täis, mis nõuab mootori lahtivõtmist ja korralikku sisemist puhastust.
Üldiselt saab M40-l vahetada nukka ilma kaant maha võtmata, kuna tal käivad nuka laagrid lahti poltidega nagu raamlaagrid. Ametlikult seda ei mainita, aga ühe auto on ära sedasi tehtud ja probleeme ei olnud. Nukk tuleks osta soovitavalt originaal (tarvikutega pole olulist hinnavahet, küll aga kvaliteet).
Postitatud: 25.04.2004 22:42 43
Postitas Mäx
krt lootsin ikka vähe odavamalt läbi saada. Huvitav mis siis saab kui ainult hüdrotõukurid ära vahetada? Ja kui palju see mootor ilma nukavahetuseta veel sõidab?
Postitatud: 26.04.2004 08:38 49
Postitas Aare
See kulunud nukk ja nookurid lagisevadki, mitte hüdrotõukurid. Need vahetatakse nii asja käigus ära, et peale töö lõppemist ei selguks, et ups,
näe kaks töukurit lagisevad ka.
Nuka ja nookurite kulumise tunnuseks on ka lahja kiirendus ning tippkiirus (ekstreemjuhtudel üle 140 ei lähe)
Re: küsimusi 318i(1992a) e36 kohta?
Postitatud: 26.04.2004 12:51 09
Postitas Toomas
Mäx kirjutas:1. Peale käivitamist esimest korda kohalt edaspidi ära sõites käib mingi kahtlane hääl kapoti all (selline tunne nagu midagi käiks kuskile vastu, aga see ainult esimest korda peale käivitamist kohalt ära võttes, hiljem kohalt ära võttes ei ole mingit häält).
Oma masinal sama mure, ehk on ettepanekuid mis võib antud hääle tekitada?
Postitatud: 26.04.2004 19:26 43
Postitas suslik
Oman sellist autot ja ostes sai vahetatud kõik need osad ja tõsi kokku tuli maksumus sinna 10 kanti. Naginat kindalaeka juures ple väga tähele pannud ja arusaamatu on see -Peale käivitamist esimest korda kohalt edaspidi ära sõites käib mingi kahtlane hääl kapoti all (selline tunne nagu midagi käiks kuskile vastu, aga see ainult esimest korda peale käivitamist kohalt ära võttes, hiljem kohalt ära võttes ei ole mingit häält).-
Ahjaa ja ära unusta rihma vahetada iga 40 tuhande tagant, muidu jookseb mootor kokku.
Postitatud: 26.04.2004 19:54 53
Postitas marx
"Nuka ja nookurite kulumise tunnuseks on ka lahja kiirendus ning tippkiirus (ekstreemjuhtudel üle 140 ei lähe)"
On kogemus, et 1,6-ne mootor, nükk kulunud, nookurid täesti läbi ja mootor plagiseb hullemini kui diisel, aga läheb nagu loom, kiirendust ei saanud teiste samasugustega võrreldagi ja tippkiirus 190km/h, jah bensu läheb kah nii 10+ l/100 km.Sai hammasrihma vahetatud ja enam nii ei lähe, poob kinni kuskil 5000 juures??? valesti nagu midagi ei saanud aga ei viitsi selle võrriga jännata kah. Diisel Golf läheb kah paremini

Postitatud: 26.04.2004 20:16 28
Postitas Mäx
no 180 olen sellest mootorist välja väänanud, võibolla oleks veelgi läinud kui mingit jeepi poleks ette jäänud. Kiirendus on praegu enam-vähem, st. et tavalise tänavasõidu auto jaoks paras. 0-100 km/h sai umbestäpselt stopperiga mõõdetud 12 sek. 1,8 mootori juures on see minu arust normaalne, kuigi bemmiga muud kogemust pole. Aga no midagi peab selle mootoriga ette võtma. Nukavahetus jääb aga suve poole, kuna 10k suhteliselt suur väljaminek, kuigi umbes sellise lisasummaga sai autot ostes arvestatud, aga alarmipaigaldus ja teised nipet-näpet tööd võtsid ka oma hulga raha. Ja kindalaeka kiskusin lahti ja lasin igasse võimalikku vahesse silikoonõli

ning enam nagu nii palju seda naginat pole

.
Postitatud: 28.04.2004 01:04 06
Postitas meph
mis jutt see on... mul on 1.6L E36 Coupe ja kiirendus sajani on 11 kandis... 402m on g-tech'iga 17.4 sek mõõdetud
ja kus kohas see hammasrihm sellel mootoril veel olema peaks... kett on ju... :\
Postitatud: 28.04.2004 08:59 40
Postitas janar
Sul, meph natuke uuem mootor.
Need eelpoolnimetatud asjad käisid 1991-1993 mootorite kohta, kuigi jah võimsusnäitajad neil mootoritel sarnased.
Postitatud: 28.04.2004 10:07 38
Postitas Aare
marx kirjutas:
On kogemus, et 1,6-ne mootor, nükk kulunud, nookurid täesti läbi ja mootor plagiseb hullemini kui diisel, aga läheb nagu loom, kiirendust ei saanud teiste samasugustega võrreldagi ja tippkiirus 190km/h, jah bensu läheb kah nii 10+ l/100 km.Sai hammasrihma vahetatud ja enam nii ei lähe, poob kinni kuskil 5000 juures??? valesti nagu midagi ei saanud aga ei viitsi selle võrriga jännata kah. Diisel Golf läheb kah paremini

Kui see kogemata 80ndate F1 turbomootor pole, siis iga bmwd tundev inimene naerab selle jutu välja. Esiteks, 316 ei lähe ka korrasolevana 190 välja. Ja millest see meeletu minek, kui klapid umbes poole vähem lahti käisid

Postitatud: 28.04.2004 11:23 26
Postitas marx
Aare kirjutas:marx kirjutas:
On kogemus, et 1,6-ne mootor, nükk kulunud, nookurid täesti läbi ja mootor plagiseb hullemini kui diisel, aga läheb nagu loom, kiirendust ei saanud teiste samasugustega võrreldagi ja tippkiirus 190km/h, jah bensu läheb kah nii 10+ l/100 km.Sai hammasrihma vahetatud ja enam nii ei lähe, poob kinni kuskil 5000 juures??? valesti nagu midagi ei saanud aga ei viitsi selle võrriga jännata kah. Diisel Golf läheb kah paremini

Kui see kogemata 80ndate F1 turbomootor pole, siis iga bmwd tundev inimene naerab selle jutu välja. Esiteks, 316 ei lähe ka korrasolevana 190 välja. Ja millest see meeletu minek, kui klapid umbes poole vähem lahti käisid

Ausõna, ma ei võta seda juttu lambist. Auto on e30 kerega 89 aasta. Tehase andmete järgi on max kiirus 174 km/h. Aga no ma ei tea aga läks. Muidugi enam ei lähe- peale seda hammasrihma jama. Ja millegipärast on õhupuhasti põhi alt ära lõigatud???
Postitatud: 28.04.2004 15:49 44
Postitas stamm
endal sama auto ja ka plagin mootoris sees. ise suht kohmetu tehnilise poole pealt ja ei oska nagu midagi arvata. ülevaatuselt öeldi, et asi tõukurites. seda juttu siin nüüd küll valus kuulda, et äkki võib asi hoopis nii olla

. sihukest raha nagu tagataskus ei hoia
ülevaatuselt ütles mulle, et peaks lihtsalt tõukurite reguleerimisest ei piisa!
aga ega ta muidugi seal mingi BMW spets ei ole, nii et.....
äkki oskab keegi veel omalt poolt lisada midagi tarka?
Postitatud: 28.04.2004 16:39 06
Postitas janar
Aare kirjutas:Ja millest see meeletu minek, kui klapid umbes poole vähem lahti käisid

spidomeetriviga?
