2,4 td pritsenurk-kuidas reguleerida?
2,4 td pritsenurk-kuidas reguleerida?
Ehk siis ostsin 2,4 td mootori,(85kw elektrilise pumbaga)millel polnud hammasrihma peal.Mootori sain enamvähem tööle,aga käib kuidagi imelikult.Jõudu on vähe ja tühikäik on kah ebaühtlane.Veel huvitaks,et milleks on kolmandal
pihustil juhe ja kuidas see mootori tööd mõjutab?
Sai palju lolle küsimusi,aga loodan,et keegi vastab.
pihustil juhe ja kuidas see mootori tööd mõjutab?
Sai palju lolle küsimusi,aga loodan,et keegi vastab.
Täpselt nii kui juhtpihusti vake kohapeal siis võib teha küll selliseid trikke ja süüdet saad keerata, kui keerad pumpa, kolm polti lahti ja saadki süüdet keerata!priitv8 kirjutas:Igal juhul peaks juhtpihusti 4-s silindris olema.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Esiteks vabandan,et väitsin juhtmega pihusti olevat kolmandas silindris.
On ikka neljandas.
Paneks süüte indikaatorkellaga paika,kuid ei tea palju panna.
Kuulmise järgi keerasin,kuni hääl läks teravaks ja siis pisut tagasi.
Veel huvitaks palju tal tühikäigupöördeid peaks olema.Kas 1100 on õige
või on seda palju?
On ikka neljandas.
Paneks süüte indikaatorkellaga paika,kuid ei tea palju panna.
Kuulmise järgi keerasin,kuni hääl läks teravaks ja siis pisut tagasi.
Veel huvitaks palju tal tühikäigupöördeid peaks olema.Kas 1100 on õige
või on seda palju?
650-750 rpm peaks olema tühikäigul pöörded, see et sul on 1100 viitab ikkagi anduriga pihusti veale, kas anduriga pihusti juhtmed on teved pistik küljesrainer33 kirjutas:Esiteks vabandan,et väitsin juhtmega pihusti olevat kolmandas silindris.
On ikka neljandas.
Paneks süüte indikaatorkellaga paika,kuid ei tea palju panna.
Kuulmise järgi keerasin,kuni hääl läks teravaks ja siis pisut tagasi.
Veel huvitaks palju tal tühikäigupöördeid peaks olema.Kas 1100 on õige
või on seda palju?
